Var det du???

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
gowstrajder = biltema? :va :hihi


var fasen var du idag när alla andra var ute å slogs mot dimman då? In och spamma med dig! Vill ha en redovisning för dagen aktiviteter, då jag antar att dina händer och fötter inte är isklumpar! :fakta :brynad
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
bagerah skrev:
gowstrajder = biltema? :va :hihi


var fasen var du idag när alla andra var ute å slogs mot dimman då? In och spamma med dig! Vill ha en redovisning för dagen aktiviteter, då jag antar att dina händer och fötter inte är isklumpar! :fakta :brynad
Jag? Jag har hojjat hela dagen! Weelade så fint genom dimman hem på E20, :) både bistra miner och tummen upp för det :)

Jag fryser inte alls alltså! Märkligt? :va
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Ingen ide att specificera...idag såg jag nog ALLA!!!

Var det NI eller?

FÖRGÖRAREN :yoparty :) :)
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Miss_Orchidee skrev:
Mig hälsade du på :hej

Yes! Trevligt att råkas :) Pajade hojen din eller? Trökigt värre i så fall :( ...särskilt när det är grymt väder!

Men det står här på din profil att Du har 2 hojar så det kanske inte är en katastrof!

FÖRGÖRAREN
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Förgöraren skrev:
Det gjorde du nog! Jag såg dig i alla fall :)

Drog ni till Orust eller?

FÖRGÖRAREN :tummenupp
Naa, det blidde en bit åt det hållet, sen fika sen hemåt typ!
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Hultan skrev:
Naa, det blidde en bit åt det hållet, sen fika sen hemåt typ!

Hänger på nästa gång om det går bra...var lite osäker på min status idag så att säga (premiärtur å allt)... :rolleyes:

Behöver ena lite flygtid först om jag ska kunna hänga efter Farfarn å dom va :)

Glad Påsk för övrigt!!!

FÖRGÖRAREN
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Förgöraren skrev:
Hänger på nästa gång om det går bra...var lite osäker på min status idag så att säga (premiärtur å allt)... :rolleyes:

Behöver ena lite flygtid först om jag ska kunna hänga efter Farfarn å dom va :)

Glad Påsk för övrigt!!!

FÖRGÖRAREN
Låt dom köra iväg bara, dom väntar så fint vid lämpligt vägskäl... Jag är inte heller trött på livet! :)

Klart du skall haka på! Körde du själv idag eller?
Det samma föressten! :tummenupp
 

Förgöraren

Inte som Du!
Gick med
13 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Senaste hoj; Blade-08 Förgöraren-edition
Hultan skrev:
Låt dom köra iväg bara, dom väntar så fint vid lämpligt vägskäl... Jag är inte heller trött på livet! :)

Klart du skall haka på! Körde du själv idag eller?
Det samma föressten! :tummenupp

Var iväg en lugn sväng först med han som hade den gröne Ninja 6:an...(han hade inget skinnställ så det var lite finåkning). Sen tog jag en tur till Kode och därefter upp vid Älvängen på en väg som jag inte vet vart den leder...mynnar ut i Gråbo i alla fall.

Bra åkning hursomhelst!!!

FÖRGÖRAREN :yoparty
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Förgöraren skrev:
Yes! Trevligt att råkas :) Pajade hojen din eller? Trökigt värre i så fall :( ...särskilt när det är grymt väder!

Men det står här på din profil att Du har 2 hojar så det kanske inte är en katastrof!

FÖRGÖRAREN
Får ju inte köra den andra ännu.... men snart så! Kan alla påminna mig om att jag ska ringa VV på tisdag och boka uppkörningstid så jag inte glömmer bort det mitt i mekarstressen :)

nu ska det fan inte piskas 125:a längre.... ja tror den inte orkar mig... :(
 

sulan...

nu med husaberg oxå.......
Gick med
17 Nov 2004
Ort
ale
Hoj
honda crf250
Förgöraren skrev:
Var iväg en lugn sväng först med han som hade den gröne Ninja 6:an...(han hade inget skinnställ så det var lite finåkning). Sen tog jag en tur till Kode och därefter upp vid Älvängen på en väg som jag inte vet vart den leder...mynnar ut i Gråbo i alla fall.

Bra åkning hursomhelst!!!

FÖRGÖRAREN :yoparty


den heter kollanda-raceway...... :tummenupp
 

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
Baggis, var det du som körde förbi Sportlifes gym på Mölndalsvägen och vinkade till mig? :confused: :)
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Vem var det i en röd Audi S3 som jag lattjade med under hela E6 till Falkenberg?! :gnissla

Det va loligt.
 

bagerah

monkeys?
Gick med
23 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
MTS 1200 S
chrilla skrev:
Baggis, var det du som körde förbi Sportlifes gym på Mölndalsvägen och vinkade till mig? :confused: :)

Klart det var! :)
Vinkar inte så frenetiskt till vem som helst! :7peta

Tänkte att, där står en röd hoj...det är ju en firestorm...undrar om det e chrillas, han bor ju i krokarna....åh kolla, det e ju ett gym den står parkerad utanför...det måste var chrillas... e det där han gymmar....där ser man....men va fan, där står ju chrilla...ser han mig....jag det gör han ju...tror jag va...nu vinkar jag till honom....men, va förvånad han ser ut...fattar han inte att det är jag eller... vinkar lite till....kanske lite vildare och gladare...bah...det va en lam gest man fick tillbaka...e det några hål i backen framför mig...nä, då vänder jag mig om och vinkar lite till... vurpar jag så kommer han säkert hit å då fattar han ju att det e jag...ah jaja... fuck it....det kommer säkert upp på sh ikväll....nu e jag säkert jättesen till mitt möte...har säkert vart ute och kryssat på tok för länge...undrar vad den här hojen gör 0-100 på egentligen.



vad tänkte du? :D :rolleyes:
 

chrilla

Ny medlem
Gick med
15 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Röd Firestorm -98, Santa Cruz Chameleon "tramp-bike"
bagerah skrev:
Klart det var! :)
Vinkar inte så frenetiskt till vem som helst! :7peta

Tänkte att, där står en röd hoj...det är ju en firestorm...undrar om det e chrillas, han bor ju i krokarna....åh kolla, det e ju ett gym den står parkerad utanför...det måste var chrillas... e det där han gymmar....där ser man....men va fan, där står ju chrilla...ser han mig....jag det gör han ju...tror jag va...nu vinkar jag till honom....men, va förvånad han ser ut...fattar han inte att det är jag eller... vinkar lite till....kanske lite vildare och gladare...bah...det va en lam gest man fick tillbaka...e det några hål i backen framför mig...nä, då vänder jag mig om och vinkar lite till... vurpar jag så kommer han säkert hit å då fattar han ju att det e jag...ah jaja... fuck it....det kommer säkert upp på sh ikväll....nu e jag säkert jättesen till mitt möte...har säkert vart ute och kryssat på tok för länge...undrar vad den här hojen gör 0-100 på egentligen.



vad tänkte du? :D :rolleyes:


Jag tänkte:

Oj, det var ju trevlige Bagerah! Synd att jag inte hann med mer än en "lam gest"... Men, han stannar ju inte. Den Bagerah jag känner skulle stanna och tjöta lite... :confused: Visserligen körde han ju 69 på 70-vägen, så det kanske var han ändå...eller? :3freak

Har din hoj nånsin gjort 0 - 100? :hihi
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top