Var det du???

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Folk som aldrig lirat WoW kommer tycka du är helt efterbliven som skriver en sån där sak eftersom dom inte förstår, jag tycker dock det var lite kul ;).

Hehe jo men just själva grejen var inte så Wow relaterad mer data relaterad =P har polare som hävit ur sig liknande grejer utanför dator världen me å det får dom äta upp för resten av sitt liv =P polarns lille bror sa en kul grej om vilken upplösning han hadde på skärmen Han sa att han hadde Utlösning 1024*768 =P

Vilka var det vi mötte runt lygern igår? körde för första gången på Anten vägen åxå fan va ball den vägen e, värsta gocart banan =P smalt som fan så man får ta det lungt. Vi beta nog av en 25-30 mil igår :yoparty
 

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Asås
Hoj
CRF250R
Vilka var det vi mötte runt lygern igår? körde för första gången på Anten vägen åxå fan va ball den vägen e, värsta gocart banan =P smalt som fan så man får ta det lungt. Vi beta nog av en 25-30 mil igår :yoparty

Vilken tid?
Körde i dom krokarna igår vid 14-15-tiden.
 

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Asås
Hoj
CRF250R
Ungefär då =P


Vi va 6 pers då 1 övningskörde på en blå r6,a o hadde en gul väst på sig

Tror inte att vi möttes... vi åkte Kungälv-Alingsås-Töllsjö-Bollebygd-Hällingsjö-Ubbhult-Fjärås-Fotskäl-Björketorp-Helsjön-Fjärås och upp till stan igen... :)

Antar att vi har åkt åt samma håll, annars så tycker jag att man borde märkt av en sextett av hojjar...
 

bakhjulet

...NNAAAeee Nuuu Jaääklar!!!!
Gick med
19 Nov 2005
Ort
Môlndal / Gôteborg
Hoj
H-D Chopper
...

Hehe jo men just själva grejen var inte så Wow relaterad mer data relaterad =P har polare som hävit ur sig liknande grejer utanför dator världen me å det får dom äta upp för resten av sitt liv =P polarns lille bror sa en kul grej om vilken upplösning han hadde på skärmen Han sa att han hadde Utlösning 1024*768 =P

Vilka var det vi mötte runt lygern igår? körde för första gången på Anten vägen åxå fan va ball den vägen e, värsta gocart banan =P smalt som fan så man får ta det lungt. Vi beta nog av en 25-30 mil igår :yoparty

Kan vart jag med 12 till,... en svart ZX10R , r6.a, två blackbirds, lite glidare, cbr600,.. bla bla bla runt 13:00
 

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Ort
Alingsås
Hoj
Honda CBR 600RR
Tror inte att vi möttes... vi åkte Kungälv-Alingsås-Töllsjö-Bollebygd-Hällingsjö-Ubbhult-Fjärås-Fotskäl-Björketorp-Helsjön-Fjärås och upp till stan igen... :)

Antar att vi har åkt åt samma håll, annars så tycker jag att man borde märkt av en sextett av hojjar...

Då måste det ha vart Er jag såg i Alingsås?! :hej
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Tror inte att vi möttes... vi åkte Kungälv-Alingsås-Töllsjö-Bollebygd-Hällingsjö-Ubbhult-Fjärås-Fotskäl-Björketorp-Helsjön-Fjärås och upp till stan igen... :)

Antar att vi har åkt åt samma håll, annars så tycker jag att man borde märkt av en sextett av hojjar...

Hehe jo fast övningsköraren låg "lite" efter =P
 
Gick med
26 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Husa
Var det du...

Som blivit tagen av en civilpolisbil vid avfarten till SKF (tror ja det va,kan ha vart nästa) vid kl 15.00 igår måndag...

han inte riktigt se vad märket va på hojen för de va massa buskar ivägen men silver färgad va den iaf, skulle gissa på nått SV liknande iaf :)

hoppas de inte blev allt för dyrt iaf :cool:
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Orange KTM, 625(?) med svartklädd förare, allvädersställ. Kom bakom mig på 45an vid 17:40. Jag tog genvägen och kom före dig vid Klädkällaren. Du låg bakom mig uppför Burmabacken och svängde sedan in vid caféet Kortedala Torg.

Gött med lite lattjande stånka i backspegeln!
 

Ripper

---------
Gick med
13 Oct 2005
Ort
Asås
Hoj
CRF250R
Då måste det ha vart Er jag såg i Alingsås?! :hej

Om du såg en röd BMW och en svart Ducati 748 så var det vi...:vink :vink
Alingsås körde vi igenom vid halv två typ... väg 180 genom stan mot Borås.

Hälsade vi? :)
 
Last edited:

Mimmi

Mimmi
Gick med
9 Dec 2004
Ort
Alingsås
Hoj
Honda CBR 600RR
Om du såg en röd BMW och en svart Ducati 748 så var det vi...:vink :vink
Alingsås körde vi igenom vid halv två typ... väg 180 genom stan mot Borås.

Hälsade vi? :)

Nah, det gjorde vi nog inte :) Hoppas ni hade en trevlig tur ändå!

Däremot så såg jag Mr Soap & Co och körde bakom dem en liten stund... Väldigt liten stund :tungan
 

Bananolja

Ny medlem
Gick med
26 Jan 2007
Ort
Göteborg
Hoj
YZ 125-07, CR250-96, CR125-96
Mötte 2st orange LC4 motard på E20 i närheten av Allum, Partille idag torsdag ca 19.20. Ni tutade på mig, satt o sov på min sxc men vinkade i sista stund.
 

Volez

Lite nytt med två hjul
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat
Vet nån vad det är för träff vid Ema-motor/mc-donalds på lördagen?
 

"Häggen"

Slutat krashträna och ska bli serriös...
Gick med
5 Oct 2003
Ort
Göteborg
Hoj
CBR 900RR + saknar min skrotade husa =(
Paser

tyckte jag såg dig vid ett av rödljusen mellan Götaälvsbron och vågmästareplatsen.... kan det va så? sen till jobbet för klockan va nog 8.45 eller nått :va Halvkåpat svart och med gul skylt... finns det fler än du?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top