Var det du???

Fredr28

Ny medlem
Gick med
14 Jan 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Hornet 600 (2004)
Hej Hej Paser!

Det var mig du fick väckt ur "bilködvalan" på Älvsborgsbron igår vid ~17.00.
(Du känner kanske igen mig vid det här laget ;) )
 

Cykelstyre

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 May 2006
Ort
Vargön
Hoj
Emmaljunga super viking, 2018
Var det paser och gänget som körde mot Romelanda igår em?
Såg er från ställningen när ni åkte förbi och in på statoil i Kungälv :tummenupp

Det var nog vi ja :)
(vilken ställningen kan det tänkas ha varit..? :tuttar :tungan )
 
Last edited:

Paser

I'm the metal machine!
Gick med
12 Mar 2006
Ort
USA
Hoj
Jorå
Hej Hej Paser!

Det var mig du fick väckt ur "bilködvalan" på Älvsborgsbron igår vid ~17.00.
(Du känner kanske igen mig vid det här laget ;) )

:hej :hej

Klart man känner igen dig nu :)

Kunde dock inte förstå hur du kunde stå där i kön ;)

Var det paser och gänget som körde mot Romelanda igår em?
Såg er från ställningen när ni åkte förbi och in på statoil i Kungälv :tummenupp

:hej :banana
 
Last edited:

Rick

The silver bullet since 1978
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Sävedalen
Hoj
KTM 690 Enduro R -13
Mötte dej på E6 ifrån Kärra mot Kungälv ca 20:30, när du kom uiiilandes stående! Såg gött ut :tummenupp ...Tror det va en GSXR.

Var det du???
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
:D
Lovar att jag ska tänka på det till nästa gång :tummenupp

Nej gör inte det är så mycket roligare när man inte gör det.
som tex när det begav sig o man lira WoW så var det en tjej i guildet som helt plötsligt häver ur sig att "Hon har problem med musen och att den blir varm som fan" när vi satt o snacka om dator grejer. Det spåra ur rätt ordentligt, typ Kylpasta funkar ju kanske men musen var för fin för att smeta in den me kylpasta =P :rofl :rofl

Föresten var det ngn här som jag mötte vid rödljuset innan rollsbo? En 99,ans blade o en röd hoj (vet inte riktigt vad det va för ngn) Vid 19:05 tiden igår?
 
Last edited:

Alming

-----------------------
Gick med
26 Feb 2006
Ort
Djefvulsön
Hoj
GT I-Drive5 2.0, Scott Reflex20, Miyata OneTen
Tre sporthojar, såg ej vad för typ i mörkret mötte mig igår i höjd med esterella i angered igårkväll, ca 22.15 när jag och damen tog en tur med hojen.
Den som låg i täten oouuiiilade strax innan mötet.

Var det NI?
 

doro

Sommar,Sommar,Sommar!!!
Gick med
6 May 2006
Ort
Mölndal
Hoj
625 SMC -06
:tummenupp Var det sniff som körde över mölndals bro vid halv 7 tiden igår kväll?
 

Volez

Lite nytt med två hjul
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat
Nån som vet sig vid att ha varit vid lilleby badet förra helgen? Gjorde fina stoopies och bakhjulskörningar vid campingen. Divade du för flickvännen min eller hundarna?! ;)

Jag har ju slutat hälsa på alla tuffa harley folk...ingen som gillar mig :( Iaf inte HA folket...nån HA snubbe som vinkat tillbaka till er?
 

Mr_SoaP

Äntligen säsong!
Gick med
15 Mar 2004
Ort
Ytterby
Hoj
Såld
Nån som vet sig vid att ha varit vid lilleby badet förra helgen? Gjorde fina stoopies och bakhjulskörningar vid campingen. Divade du för flickvännen min eller hundarna?! ;)

Jag har ju slutat hälsa på alla tuffa harley folk...ingen som gillar mig :( Iaf inte HA folket...nån HA snubbe som vinkat tillbaka till er?

Dom brukar i regel vara rätt tjuriga o inte vinka gäller väll dom fleste på HD som jag mött men ibland så blir man förvånad. Polarn vinkar dom rätt ofta på men kan ha o göra med att det står HD SUGER på ryggen.
 

Volez

Lite nytt med två hjul
Gick med
3 Sep 2006
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha YZF600R Thundercat
Dom brukar i regel vara rätt tjuriga o inte vinka gäller väll dom fleste på HD som jag mött men ibland så blir man förvånad. Polarn vinkar dom rätt ofta på men kan ha o göra med att det står HD SUGER på ryggen.

Har kört ett par gånger förbi angered och sollebrunn vägen. Där åker ju alla hells angel folk....jätte sociala snubbar ehm...
Iofs jag förstår om dom och alla hd folk inte hälsar....det är ju inga motorcyklar dom kör.
Sen har dom ju ett tjuvgille här nere i utby med...mandrome. Har dock varit lungt här nu...mest nån tjock gubbe som försöker få 65kusat i sin hoj ist för 60.
Haha...en sån jacka/banderoll skulle man ha, nu blev jag lite avis....
 

Pinky

Blommor & Bin
Gick med
10 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Numera endast ett minne
Nej gör inte det är så mycket roligare när man inte gör det.
som tex när det begav sig o man lira WoW så var det en tjej i guildet som helt plötsligt häver ur sig att "Hon har problem med musen och att den blir varm som fan" när vi satt o snacka om dator grejer. Det spåra ur rätt ordentligt, typ Kylpasta funkar ju kanske men musen var för fin för att smeta in den me kylpasta =P :rofl :rofl

Föresten var det ngn här som jag mötte vid rödljuset innan rollsbo? En 99,ans blade o en röd hoj (vet inte riktigt vad det va för ngn) Vid 19:05 tiden igår?

Folk som aldrig lirat WoW kommer tycka du är helt efterbliven som skriver en sån där sak eftersom dom inte förstår, jag tycker dock det var lite kul ;).
 

Hanzzon

Den långe Den snygge Å Den vackre
Gick med
21 Jul 2004
Ort
Göteborg
Hoj
R1 03, sådär Blå/Svart
Husa med Nr 23 på som kom på bakhjulet in i tunnen efter Angeredsbron idag vid ca 20.45 :tummenupp , jag körde bil tyvärr
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top