Igår hände det...

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett litet grått hus i Skälby
Hoj
Ducce
Nycklarna satt i...

Garaget var helt tyst, man kunde tydligt höra mina tunga, beundrande flämtanden när jag såg den svarta, smäckra best hon är... Med darrande fingrar närmade sig min hand nycklarna.... de kändes kalla, overkliga... försiktigt smekte jag ryggen på nyckeln, lekte lite med nyckelhållaren... kände hur känslan av igenkännande kom krypande i ryggslutet. Försiktigt slöt jag mina fingrar hårdare runt nyckeln.

-Klick, Bzzzzzzzzzz!!!

Ett bekant mysigt ljud hördes när bränslepumpen startade, surrandet berättade att det var dags, nu eller aldrig. Lite kaxigt lutandes mot sitt stöd stod hon där... utmanande, provocerande, sexig så in i vassen... Jag lät min hand smeka sin väg från nyckeln ut mot höger styrhalva, hejdade mig halvvägs. Med ett fast grepp tog jag ett tag om choken med vänster hand och vred ett par centimeter. Min vänsterhand fortsatte sakta sin färd mot den högra styrhalvan.... Smekandes, lekandes, försiktigt letandes... där hittade jag hennes lilla röda knapp. Försiktigt lade jag tummen på toppen av knappen, kände fördjupningen i den. Jag gjorde några lätta cirkelrörelser med tummen snuddandes vid knappen. En rysning steg från tårna ända upp i armbågarna... nu skulle det ske...

Utan ett uns av tvekan tryckte jag in den till botten.

Hon var beredd... hon tog emot, hon riste, hon morrade, hon bad om mer.

Hon gick igång...


Jo, det är så här. Jag har fått tillbaks hojen från verkstaden nu... ställde in den i garaget igår. :banana :banana

Tog bara åtta månader från att jag i juni råkade ut för en liten fadäs på väg till jobbet... längtan har varit svår, nästan ooolidlig.

Ville bara säga det...
:3freak
//D
 

TomK

hela världen är min rejsingbana
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
KTM 790 Duke och en Yamma
Åtta månader !?! Har de fraktat hojen till en verkstad i Korpilombolo med hästkärra eller vad ? :3freak Det är ju lika länge som jag hade KTM:en inne efter motorraset och sakerna skulle sändas på trim till Östereich - och det kändes som en evighet... :brinnerup

Så du ska ut och köra idag då ?
 

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett litet grått hus i Skälby
Hoj
Ducce
TomK skrev:
Åtta månader !?! Har de fraktat hojen till en verkstad i Korpilombolo med hästkärra eller vad ? :3freak Det är ju lika länge som jag hade KTM:en inne efter motorraset och sakerna skulle sändas på trim till Östereich - och det kändes som en evighet... :brinnerup

Så du ska ut och köra idag då ?

Njä, inte Korpilombolo, men nästan lika långt bort. De var tvungna att skicka efter delar från fabriken, å där stängde de för semester, :huvet sen skickade de inte alla delar etc... överfallsbultarna kom inte till Sverige förrän i december...

Ut å köra idag, hade ju tänkt det... men jag tror inte jag kan, dubbpistolmaskinapparaten jag skickat efter från Uganda har inte kommit... å utan dubb i Rennsportarna vill jag ju inte ut.. :tungan Kanske kan ta ett par varv till i Garaget... det lät så häftigt därinne... :hihi

//D
 

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Har du skickat in din berättelse till aktuellt rapport änn?
Gör du det så kan du käna en 500 kr om dom tycker den är grym ; )

Men härligt att ha den i garaget iaf! Snart är det vår!
Första gången nu när jag snart fyller 25+1 och det fortfarande är snö ute!?!

./Mvh Upphettsad
 

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett litet grått hus i Skälby
Hoj
Ducce
ReDan skrev:
Har du skickat in din berättelse till aktuellt rapport änn?
Gör du det så kan du käna en 500 kr om dom tycker den är grym ; )

Men härligt att ha den i garaget iaf! Snart är det vår!
Första gången nu när jag snart fyller 25+1 och det fortfarande är snö ute!?!

./Mvh Upphettsad

Haha... förstår inte vad ni menar, porr och porrblaskor... 500 spänn säger du... hur vet du det???? :rolleyes: Skrivit något själv??? :hihi

//D
 

ReDan

∑√ I L
Gick med
14 Jul 2003
Ort
Sunnersta, Uppsala
Hoj
650Xmoto och ZX9R
Taz skrev:
Haha... förstår inte vad ni menar, porr och porrblaskor... 500 spänn säger du... hur vet du det???? :rolleyes: Skrivit något själv??? :hihi

//D

Vilken kille har inte blädrat igenom en aktuellt rapport : )
Men jag har nog inte den spesciella fantasin (som du verkar ha:tummenupp )
för att skriva en erotisk porrnovell :tomten

Men snart är det vår och då vet man aaaAldrig
 

Kamikaze kid

Inget är omöjligt....
Gick med
16 May 2003
Ort
Vid en bromsbänk i Uppsala
Hoj
En snabb en med en tjock gubbe i sadeln
ReDan skrev:
Vilken kille har inte blädrat igenom en aktuellt rapport : )
Men jag har nog inte den spesciella fantasin (som du verkar ha:tummenupp )
för att skriva en erotisk porrnovell :tomten

Men snart är det vår och då vet man aaaAldrig


Läser du porr?

Akta dig så du inte får håriga handflator... :7peta
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Taz skrev:
Nycklarna satt i...

Garaget var helt tyst, man kunde tydligt höra mina tunga, beundrande flämtanden när jag såg den svarta, smäckra best hon är... Med darrande fingrar närmade sig min hand nycklarna.... de kändes kalla, overkliga... försiktigt smekte jag ryggen på nyckeln, lekte lite med nyckelhållaren... kände hur känslan av igenkännande kom krypande i ryggslutet. Försiktigt slöt jag mina fingrar hårdare runt nyckeln.

-Klick, Bzzzzzzzzzz!!!

Ett bekant mysigt ljud hördes när bränslepumpen startade, surrandet berättade att det var dags, nu eller aldrig. Lite kaxigt lutandes mot sitt stöd stod hon där... utmanande, provocerande, sexig så in i vassen... Jag lät min hand smeka sin väg från nyckeln ut mot höger styrhalva, hejdade mig halvvägs. Med ett fast grepp tog jag ett tag om choken med vänster hand och vred ett par centimeter. Min vänsterhand fortsatte sakta sin färd mot den högra styrhalvan.... Smekandes, lekandes, försiktigt letandes... där hittade jag hennes lilla röda knapp. Försiktigt lade jag tummen på toppen av knappen, kände fördjupningen i den. Jag gjorde några lätta cirkelrörelser med tummen snuddandes vid knappen. En rysning steg från tårna ända upp i armbågarna... nu skulle det ske...

Utan ett uns av tvekan tryckte jag in den till botten.

Hon var beredd... hon tog emot, hon riste, hon morrade, hon bad om mer.

Hon gick igång...


Jo, det är så här. Jag har fått tillbaks hojen från verkstaden nu... ställde in den i garaget igår. :banana :banana

Tog bara åtta månader från att jag i juni råkade ut för en liten fadäs på väg till jobbet... längtan har varit svår, nästan ooolidlig.

Ville bara säga det...
:3freak
//D
Tsss..
Du måste ju filma sånt här.. :)
Vårkänslor
 

Taz

En Värmlandspôjk han kan
Gick med
6 Mar 2003
Ort
I ett litet grått hus i Skälby
Hoj
Ducce
ReDan skrev:
Mysigt mysigt! Men väldigt osexigt + inget smekandes på styret juh : )
Just det...!!!
Dessutom... hade jag haft en kamera... eller bara en ljudfil... då hade ingen här på forumet kunnat arbeta idag. Det ljudet som ekade mellan väggarna i garaget igår... det var ren och skär kättja!!! :tungan
//D
 

Simba

Uppsala RoadRunners
Gick med
27 Apr 2003
Ort
Uppsala
Hoj
Aprilia RSV Mille -Såld
Taz skrev:
Nycklarna satt i...

Garaget var helt tyst, man kunde tydligt höra mina tunga, beundrande flämtanden när jag såg den svarta, smäckra best hon är... Med darrande fingrar närmade sig min hand nycklarna.... de kändes kalla, overkliga... försiktigt smekte jag ryggen på nyckeln, lekte lite med nyckelhållaren... kände hur känslan av igenkännande kom krypande i ryggslutet. Försiktigt slöt jag mina fingrar hårdare runt nyckeln.

-Klick, Bzzzzzzzzzz!!!

Ett bekant mysigt ljud hördes när bränslepumpen startade, surrandet berättade att det var dags, nu eller aldrig. Lite kaxigt lutandes mot sitt stöd stod hon där... utmanande, provocerande, sexig så in i vassen... Jag lät min hand smeka sin väg från nyckeln ut mot höger styrhalva, hejdade mig halvvägs. Med ett fast grepp tog jag ett tag om choken med vänster hand och vred ett par centimeter. Min vänsterhand fortsatte sakta sin färd mot den högra styrhalvan.... Smekandes, lekandes, försiktigt letandes... där hittade jag hennes lilla röda knapp. Försiktigt lade jag tummen på toppen av knappen, kände fördjupningen i den. Jag gjorde några lätta cirkelrörelser med tummen snuddandes vid knappen. En rysning steg från tårna ända upp i armbågarna... nu skulle det ske...

Utan ett uns av tvekan tryckte jag in den till botten.

Hon var beredd... hon tog emot, hon riste, hon morrade, hon bad om mer.

Hon gick igång...

Ville bara säga det...
:3freak
//D
Man kan ju få ståfräs för mindre! Vilken beskrivning med inlevelse, nästan så man störtar ut till förådet och gör detsamma med min R1100S!
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top