Väder, polis och rullgrus!

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
EZrideR skrev:
vet inte, men med tanke på att ja skrev inlägget vid 11 och du skrev vid 14 så kan det ju vara så att du missat dom?? :va

Jag blev uppringd och ombed att skriva det för att varna er andra, men ja kan sluta med sådanna saker om det ska vara så.... jag vet inte var polisen befinner sig exakt, kör förbi och kolla vettja ;)
 

EZrideR

Adios Westtrafik
Gick med
28 Aug 2003
Ort
Västkusten
Hoj
Back to min ÄrrSexa ............SV650S -01 *såld*
Miss_Orchidee skrev:
vet inte, men med tanke på att ja skrev inlägget vid 11 och du skrev vid 14 så kan det ju vara så att du missat dom?? :va

Jag blev uppringd och ombed att skriva det för att varna er andra, men ja kan sluta med sådanna saker om det ska vara så.... jag vet inte var polisen befinner sig exakt, kör förbi och kolla vettja ;)

sant... de väljer ju bästa platser oxå.. just där de står är just det ställe som man håller minst hastigheten... nedförsbake... 50 väg som jag personligen aldrig håller..
:banana jag tycker att det har blivit mera kontroller på senare tid än vad det va förra året... är det bara jag som känner så???

Nu när jag är änndå på G.. är det nån som har åkt dit mha. h.kameror?? :va
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
EZrideR skrev:
sant... de väljer ju bästa platser oxå.. just där de står är just det ställe som man håller minst hastigheten... nedförsbake... 50 väg som jag personligen aldrig håller..
:banana jag tycker att det har blivit mera kontroller på senare tid än vad det va förra året... är det bara jag som känner så???

Nu när jag är änndå på G.. är det nån som har åkt dit mha. h.kameror?? :va
Jag har inte kännt av dom mer iår... iof kan det ju kanske bero på min fina lilla 125a som alltid är hel :rolleyes:

Det va bättre förr.....:3freak
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
EZrideR skrev:
Nu när jag är änndå på G.. är det nån som har åkt dit mha. h.kameror?? :va

Drog förbi den i lundbytunneln på bakan igår, något ( :rolleyes: ) över hastighetsgränsen , ingen blixt..
Inga andra i gbgs omnejd ju väl?
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Hultan skrev:
Drog förbi den i lundbytunneln på bakan igår, något ( :rolleyes: ) över hastighetsgränsen , ingen blixt..
Inga andra i gbgs omnejd ju väl?

Finns bara två kameror i Västra Götaland! Så det är ganska låg % att man blir fottad!! :tummenupp
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
jag stod och dividerade med en snäll liten MC polis igår om min skylt men klarade mig utan böter men han klagade på några som kör på mars-strands vägen väldigt fort med sporthojar inget vi vet nått om lr hur :rolleyes: han bor tydligen där :arsele
 

FARFAR

Tittar på 2012!
Gick med
8 Aug 2004
Ort
GBG
Hoj
2 st ZX 10-09 Race
Gottis skrev:
jag stod och dividerade med en snäll liten MC polis igår om min skylt men klarade mig utan böter men han klagade på några som kör på mars-strands vägen väldigt fort med sporthojar inget vi vet nått om lr hur :rolleyes: han bor tydligen där :arsele
Han kan ha sett en röd/vit R1a där kan inte va ja jag äger ju ingen sån ;)
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
Yamaha farfar skrev:
Han kan ha sett en röd/vit R1a där kan inte va ja jag äger ju ingen sån ;)


nej du gör ju inte det :7peta och jag fattade absolut inte va han pratade om Köra förfort :va livet är underligt :confused:
 

Fabbe

Joy of a toy
Gick med
21 Apr 2004
Ort
Göteborg
Hoj
GSX-R 1000 K7
Bäckebolsleden. Kryllar av dem as we speak.

Kommer man från linneplatsen ut så står det 2 bmw hojar & en bil bland träden @ påfarten borta vid preem/ängården
och resten i vanlig ordning under bron.
5 hojar, 3 bilar och en massa gula gubbar :tungan

Har säkert stött på ett 20-tal fula bmw hojar på en timma när jag åkt omkring lite varstans på lederna

Så ta det lugnt där ute.. extra lugnt :rofl
 
Last edited:

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
Muggen skrev:
Bäckebolsleden. Kryllar av dem as we speak.

Kommer man från linneplatsen ut så står det 2 bmw hojar & en bil bland träden @ påfarten borta vid preem/ängården
och resten i vanlig ordning under bron.
5 hojar, 3 bilar och en massa gula gubbar :tungan

Har säkert stött på ett 20-tal fula bmw hojar på en timma när jag åkt omkring lite varstans på lederna

Så ta det lugnt där ute.. extra lugnt :rofl

Rödljuskontroll!!!!! Se upp......
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top