Väder, polis och rullgrus!

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Jag har nu överlagt med Herr Skorpy angående denna penibla polemik.. Jag förstår nu vederbörandes intentioner och tar tillbaka mitt agg gällandes denna tråd..
Uppmanar även övriga polimiker att entlediga dom uppviglande något burdusa poster i tråden, så blir den ren och fin igen!

Glad vår på er.. :tummenupp
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Hojväder idag!

Hittade en site jag tycker funkar bäst layoutmässigt..

Väder idag och i morgon :rofl!

1.jpg

2.jpg


Här har ni det i sin helhet och några dagar framåt!
SMHI Väder-->

(Bilden updaterar sig varje dag)
 
Last edited:

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Japp, vat ute med R6:an idag. Lite över 20 mil blev det. Var riktigt gött väder i början men det blev lite kallt nu på efm. Hoppas det blir lika bra imorgon :banana
 

Björne-Bus

Ny medlem
Gick med
17 Mar 2004
Ort
jötteborj
Hoj
Ninja 6:a -99 och Husa 650 -04
det va hastighetskontroll på götaälv bron, mot hisingen.

vet inte om det är nån som bryr sig, :confused:
 

Gottis

West Coast Xtremes
Gick med
4 Apr 2004
Ort
Öjersjö
Hoj
Tre hjuling och en rosa el fyrjuling från biltema
weeeiii skrev:
det va hastighetskontroll på götaälv bron, mot hisingen.

vet inte om det är nån som bryr sig, :confused:


Vi märkte det kan jag säga kom på slangen över bron men fick gå ner för en tysk lastbil som tur va och vinkade lite snällt till dom blå och dom vinkade tillbaka :tummenupp
 

Coola Ola

Guest
Hultan skrev:
Nej det är inte missat din satans messersmitt :blah

Inte meningen att kritisera dig kim så hoppas du inte tog åt dig. Kan ju dock finnas andra som missat den tråden.
 

Skorpan

Guest
fartkontroll på 45an nu,70 sträckan i surte
ta`t lugnt :tummenupp
 

=Drex=

Ny medlem
Gick med
14 Oct 2004
Ort
Ghettoborg
Hoj
ingen
Farbror blå kontroll Stengungsund

Åkte hem från Mollösund i lördags, klockan var väl runt 19-19.30 och tog gamla vägen ut från Stengungsund, den som går längs havet mot E6 mot GBG. I backen upp mot motorvägspåfarten, efter görnsaks affären (?) på höger sida, så stog farbror blå i en p-ficka i motsatta körfältet och hade stoppat en bil och en hoj, tror det va en R1 men kan lika gärna vatt en zx10r..ser fan inte skillnad på dom nya hojarna :3freak

Nånn som vet vem de va..fabror blå så barsk ut..såg ut som om bilen å hojen rejsat lite
 

Coola Ola

Guest
Jaha, då åkte man dit för första gången.... 73 km/h på 50 väg = 1600 spänn mindre att tanka för. Polisen som gav mig boten bad nästan om ursäkt för att han var tvungen att bötfälla mig dock och en annan verkade rätt intresserad av hojen. Sånt är livet antar jag...

De står just nu o mäter folk som kommer från hisingen och ska över göta älv-bron.
 

Hakka

Sökande
Gick med
6 Sep 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Den e blå
Coola Ola skrev:
Jaha, då åkte man dit för första gången.... 73 km/h på 50 väg = 1600 spänn mindre att tanka för. Polisen som gav mig boten bad nästan om ursäkt för att han var tvungen att bötfälla mig dock och en annan verkade rätt intresserad av hojen. Sånt är livet antar jag...

De står just nu o mäter folk som kommer från hisingen och ska över göta älv-bron.

Du fick iaf behålla kortet! ;)

Pengar kommer o går. Körkortet är det som betyder något.
 

Tjet

Med lem
Gick med
23 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
XR600R SM -94
Coola Ola skrev:
Jaha, då åkte man dit för första gången.... 73 km/h på 50 väg = 1600 spänn mindre att tanka för. Polisen som gav mig boten bad nästan om ursäkt för att han var tvungen att bötfälla mig dock och en annan verkade rätt intresserad av hojen. Sånt är livet antar jag...

De står just nu o mäter folk som kommer från hisingen och ska över göta älv-bron.

Surt. :(
Deras armé såg allt lite farlig ut när man åkte förbi, tur att det låg bilar framför som hann se faran. :gnissla

Det såg ut som de stod och plockade trafikanter på Hedens parkering också av någon anledning som jag inte vet, var ett väldans pådrag med minst 3 polisbilar och en hel hög uniform-män.
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Coola Ola skrev:
Jaha, då åkte man dit för första gången.... 73 km/h på 50 väg = 1600 spänn mindre att tanka för. Polisen som gav mig boten bad nästan om ursäkt för att han var tvungen att bötfälla mig dock och en annan verkade rätt intresserad av hojen. Sånt är livet antar jag...

De står just nu o mäter folk som kommer från hisingen och ska över göta älv-bron.
Gulp, "vet" en som kryssade mellan bilarna över bron två timmar senare. Då var de rusning över, kanske går för långsamt då.

Men du, var på den vägen är det 50? :va
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top