Humortråden, bidra med dina sjukaste, bästa och/eller tråkigaste skämt! OBS: låg nivå

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Hur vet man att en kvinna har tankat?
 

Bifogat

  • kvinnor_tankar.jpg
    kvinnor_tankar.jpg
    18.9 KB · Visningar: 390

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Hur vet man att grannen har tjejmiddag?

:tungan
 

Bifogat

  • tjejmiddag.jpg
    tjejmiddag.jpg
    24.2 KB · Visningar: 411

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
trött på att städa, men är full av hojabstinens?

Köp nya DustWing :arsele
 

Bifogat

  • dustwing.jpg
    dustwing.jpg
    22.2 KB · Visningar: 471

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Är det Långis eller Skropan som behöver ny bostad tro? :va





:D
 

Bifogat

  • annonsbild.jpg
    annonsbild.jpg
    25.5 KB · Visningar: 445

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
det var en gång 1 grön banan å 1 gul banan som var ute och gick, när dom gick så hoppade den gröne in i en buske framför dom, och när den gule gick förbi hoppade den gröne fram å sa "BU!" då sa den gula "fan va omogen du är"
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Världens sämsta översättning:

A family of three tomatoes were walking downtown one day when the little baby tomato started lagging behind. The big father tomato walks back to the baby tomato, stomps on her, squashing her into a red paste, and says, "Ketchup!"

Tre tomater var ute och gick en av dom blir överkörd och en av dom andra säger: "kom igen Ketchup"


:rolleyes:

Vem översatte den? (förutom jag)
 

sharpedge

Året runt
Gick med
4 Dec 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki TL1000R -98
En bög som fick besked om hiv possitiv blev knäckt.
Doktorn sa:
-Ät ärtsoppa & bruna bönor i 2 veckor.
-Blir jag frisk då?
-Nej, men du får veta vad man har arslet till.
 

Rasorblade

Ny medlem
Gick med
3 May 2003
Ort
Skitidedu
Hoj
KTM 790 Duke
En ung kille kommer in på apoteket och ber apotekaren om en kondom. Han tycker det är lite pinsamt och känner att han vill förklara sitt köp. "Min flickvän har äntligen bjudit hem mig på middag och jag är säker på att om allt går bra kommer jag att tillbringa natten med henne." Innan han betalar ångrar han sig och frågar efter en kondom till. Han förklarar "Min flickväns syster flörtar med mig ibland, jag är säker på att hon gillar mig, kanske har jag tur även med henne i kväll". Han tar upp plånboken men betalar för tre kondomer samtidigt som han förklarar för receptarien "Min flickväns mamma är relativt ung och snygg, jag tror att hon tycker om mig och jag ska nog ha möjlighet med henne OCKSÅ". Kvällen kommer och alla sitter samlade runt middagsbordet och det första som händer är att dom ber en bordsbön. Efter bönen tar alla upp besticken utom den unge killen som fortsätter att be.
Efter några långa minuter knuffar flickvännen på honom och säger "jag visste inte att du är religiös".
Då svarar killen "och jag visste inte att din pappa är apotekare..."
 

Mark

FÖRrBANNAD
Gick med
30 May 2003
Ort
Göteborg
Hoj
KTM 990 SMR
Två utvecklingstörda ungdomar i äldre tonåren ska ha sex mad varandra för första gången. Tjejen som har lite erfarenhet av detta försöker i hans tappra försök hjälpa honom lite.

- Duu, du vet att man kan slicka där man kissar va? sa flickan.

- Eeh, va, menar du på golvet eller på ringen? svarade pojken då.

:huvet
 

Josafan

Vill ha sex(cylindrar) på två hjul!
Gick med
24 Feb 2004
Ort
Helsingborg
Hoj
85 - FZ 750
Sharpedge måste ha rekord i torrast humor, hahahaha. Älgarna var ju assköna! :hihi :rofl
 

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
Lille Kalle 5 år frågar sin storebror om han får åka med honom i hans raggarbil, men brorsan har andra planer, så lille Kalle får inte åka med. Hur mycket han än tjatar så blir svaret nej.
Då smiter Kalle in i bilen utan att brorsan märker det, och lägger sig i utrymmet bakom baksätet.
Brorsan tar bilen och åker ner på stan, och efter ett litet tag så får han en tjej med sig i bilen. Han kör iväg till utkanten av stan, stannar och frågar tjejen; Vill du eller inte?
Nej, jag vill inte svarar tjejen... - Nä då får du gå hem sa han och slängde ut tjejen ur bilen.
Såhär fortsätter det halva kvällen, och ingen av tjejerna vill, så de får alla gå tillbaks igen.

Dagen efter tar lille Kalle sin trehjuling och trampar iväg. Han träffar lilla Stina och säger; Hoppa upp där bak så åker vi en sväng. När de kommit ett par kvarter bort stannar Kalle och frågar Lisa; Vill du eller inte?
Ja, jag vill svarar Lisa... Kalle tänker en stund, sen säger han; Ok, ta cykeln då, så går jag hem. :hihi
 

Masterlord

Det man inte vet har man ingen aning om!
Gick med
12 Jan 2004
Ort
Alingsås
Hoj
hojlös
Berra sitter och åker buss, och på sätet framför honom sitter en nunna.
Han har alltid fantiserat om hur det skulle vara att ha sex med en nunna, så han frågar henne helt enkelt om hon vill ha sex med honom. Svaret blev givetvis blankt nej. Nunnan gick sedan av vid nästa hållplats, och efter ytterligare några hållplatser skulle Berra gå av. Precis när han skulle gå ur bussen hejdade chauffören honom och sa; Jag kunde inte undgå att höra ditt förslag till nunnan, och även att hon sade nej. Men jag råkar veta att just denna nunna gillar sex, men hon har bara sex med munkar, så om du klär ut dig till munk och går iväg till parken intill klostret ikväll, så ska du se att hon säkert sitter där på en parkbänk och väntar på att en munk ska komma.
Detta tyckte Berra lät bra, så han klädde ut sig till munk och gick iväg till parken som chauffören hade berättat om.
När han kommer fram, ser han att nunnan sitter där på en parkbänk, så han går fram och frågar om hon vill ha sex. Javisst svarar nunnan, och Berra blir jätteglad.. Nu äntligen ska han få uppfylla sin dröm.
Det är bara ett problem säger nunnan, jag har röda veckan nu, så om du vill ha sex med mig, så får du stoppa in den där bak istället.
Ja vafan tänker Berra, Rött eller brunt spelar ju ingen roll när man äntligen ska få ha sex med en nunna.
Han trycker in den, njuter av den sköna akten och avslutar.
Då får Berra lite dåligt samvete för att han har lurat nunnan att tro att han är munk, så han säger till henne...
-Du, jag måste erkänna en sak, jag är egentligen inte munk, utan jag är killen som pratade med dig på bussen idag...
-Du säger nunnan.... Jag måste också erkänna en sak... Jag är egentligen inte nunna, det är jag som är busschauffören... :hihi :3freak :D
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top