#1

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
Jaha.. då har man fixsat startnummret oxxå :)

Nummer Ett var ledig så jag tog det.. :cool:

p.s. Det finns inte någon oskriven lag om att det betyder otur eller liknade va!? :confused:
 

Chrille

Äntligen hoj igen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Arvika
Hoj
Pippigul SV650
kajlyl skrev:
Jaha.. då har man fixsat startnummret oxxå :)

Nummer Ett var ledig så jag tog det.. :cool:

p.s. Det finns inte någon oskriven lag om att det betyder otur eller liknade va!? :confused:

kAXIGT SOM FAN!

I vissa kretsar finns det regler om vissa gamla mästares startnummer som man inte får ta. I SM/SO-klasser är 1-10 upptagna av förra årets topptio men för din del är det bara fräckt.

tycker jag...
 

Mookie

Har katt.
Gick med
7 Apr 2003
Ort
Götet.
Hoj
VTR1000 firestorm, Svart edition. SRZ660, mookie edition. Kinesisk minimoto, skitkul edition.
#1 sätter väl viss press eller?

:7peta :tummenupp
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
hehe... det är klart att det känns som 1:an ska tillhöra vinnaren, men va fan! man får ju se ironin i en 1:a som alltid kommer sist :rolleyes:

Fast oandra sidan ska jag nog sattsa rätt hårt för att iaf nå top10 :D
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
kajlyl skrev:
hehe... det är klart att det känns som 1:an ska tillhöra vinnaren, men va fan! man får ju se ironin i en 1:a som alltid kommer sist :rolleyes:

Fast oandra sidan ska jag nog sattsa rätt hårt för att iaf nå top10 :D

Har du racekittat din RS eller kommer du köra den i nått form av gat/race skick?

Edit: Coolt nummer förresten.. :tummenupp
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
EBS skrev:
Har du racekittat din RS eller kommer du köra den i nått form av gat/race skick?

Edit: Coolt nummer förresten.. :tummenupp

Han skall väl köra i 125J, vilket innebär standarskick sånär som på kåpor, backspeglar och sidostöd...
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
McFille skrev:
Han skall väl köra i 125J, vilket innebär standarskick sånär som på kåpor, backspeglar och sidostöd...

Nja.. inte riktigt rätt... Man måste hålla bl.a. motorn orginal men annars så gäller samma regler som för t.ex. rokkie klasserna, alltså ok och pluggar ska najjas, foam i tanken, uppsammlingskärl m.m.... :(

För övrigt så ska jag ha en rejs kittad men försöka byta fram o tillbaka mellan kåpor och på o av me skylten så jag iaf kan köra lite gata oxxå... :D
 

Bingo

行駛和是安靜&#
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skåne
Hoj
Designed to extinguish Fireblades and remind Ducatis they are only twins, som Hagster säger
kajlyl skrev:
hehe... det är klart att det känns som 1:an ska tillhöra vinnaren...
Det är väl precis det den gör - nu! :hej
 

McFille

Hojlös i Barcelona!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Göteborg
Hoj
Hojlös! :(
kajlyl skrev:
Nja.. inte riktigt rätt... Man måste hålla bl.a. motorn orginal men annars så gäller samma regler som för t.ex. rokkie klasserna, alltså ok och pluggar ska najjas, foam i tanken, uppsammlingskärl m.m.... :(

För övrigt så ska jag ha en rejs kittad men försöka byta fram o tillbaka mellan kåpor och på o av me skylten så jag iaf kan köra lite gata oxxå... :D

Jojo, det är klart att alla säkerhetsåtgärder måste utföras, det är liksom givet.... :hej
Det jag ville påpeka var att hojen inte får modifieras för att gå snabbare på något vis...
 
Nyheter
Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top