Honda XR 650-Turbo reportage i Bike!

11:an

Du föds, du dör, resten är ditt eget val
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Nyland, utanför Kramfors...
Hoj
Yamaha TT600e
Fan va ballt!!!!

Jag måste oxå illhåga er alla lite...
Har varit hos Benny (Boost 2) nu ikväll och läst det färdiga reportaget som ska in i tidningen. Det kommer att bli skita bra läsning!!!
Man får ju små griller i huvve att göra ngt åt min TT600...

Ska nog ta mig ner på isen imorrn för att umgås med mina gaspojkar...
 

11:an

Du föds, du dör, resten är ditt eget val
Gick med
12 Jan 2005
Ort
Nyland, utanför Kramfors...
Hoj
Yamaha TT600e
Du Benny, jag undrar om filmlänken på hemsidan fungerar...
Jag har varit där för att kolla, men det kanske är jag som har kusar i burken...
kunde inte se den iaf... :gnissla
 

one.wheel

Ny medlem
Gick med
29 Jan 2005
Ort
Nyland
Hoj
XR650
Jag vill rekomendera tidningen jag med . köp köp köp . :tummenupp Filmen kommer snart , det tar alltid tid när man inte vill det . Jag såg benny köra i dag och det far i väg rätt bra , det syns bättre när det är fler cyklar med "bakom" .
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
är de inte nån mer än jag som sitter o rullar tummarna o väntar på både film o reportage...
*skakar av förväntan* :drool :galen :wiggle :6surkart :smasha :)
 

Cooler

Hojmissbrukande kulturarbetare!
Gick med
27 Nov 2003
Ort
Ludvika
Hoj
Husqvarna 900 -13
Bearing skrev:
Finns tidningen i butiken nu?

Var och tittade längst bak i senaste Mc-nytt... Nästa nummer ute 17 februari... Men den som väntar på något gott... (väntar alltid för länge.. :4skrika )

Undrar om Mc-nytt får ett rejält uppsving av all reklam på Sporthoj.com... :va

/Göran (Först i kön hos Bennys "Mek och pul - turbokonventeringar" - Firma) :yoparty
 

Parabol-kungen

Ny medlem
Gick med
2 Sep 2003
Ort
Östersund
Hoj
XR 650 R
Riktigt kul Benny!!!
Har tänkt fråga hur det har gått med bygget sedan jag träffade dig och Anders när jag var dit och köpte blåset. Då väntade du på staken... :)
Världsklass!!
 

Boost 2

Ny medlem
Gick med
22 Oct 2004
Ort
kramfos
Hoj
Xr650 sm turbo
Parabol-kungen skrev:
Riktigt kul Benny!!!
Har tänkt fråga hur det har gått med bygget sedan jag träffade dig och Anders när jag var dit och köpte blåset. Då väntade du på staken... :)
Världsklass!!
Jo tjena! kommer till östersund nu den 12/3 hie isbanetävling, om jag nu får vara med på någe vis (får ej ha överladdning)! Skulle ha varit kul även utom tävlan, ska försöka övertala tävlingsledningen :rolleyes:
 

D-MAN 660

Torque Junkie....
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Norrtälje
Hoj
Superduper Hertig 2015.
Fy fan va ballt.. blir nog en riktigt kul hoj på midlanda.. man känner att det e lite väl ont om häst på långa rakan där.. bra jobbat :tummenupp

SM 570 RR: va du är negativ hela tiden, mår du dåligt eller är du oförmögen att säga någonting positivt någongång?

Ähh skit i honom det enda han skriver i inläggen är hur jävla bäst hans älskade Hq e samt att allt annat som görs av folk är skit. Orka inte ens bry er.
 

_dUb_XR

kapitalförstörare nr 1
Gick med
16 Aug 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
KTM 660 -04
jag har en liten film som jag och en polare klippt ihop när benny piskar xr turbo på isen :yoparty

nån som har 63 mb nånstanns där man kan lägga upp den???
 

ozeo

Lcc= lögdö county choppers
Gick med
12 Sep 2004
Ort
bergeforsen
Hoj
xs400 the dragbike. typ1 66. typ2 early bay dh. xr600 "motard"
_dUb_XR skrev:
jag har en liten film som jag och en polare klippt ihop när benny piskar xr turbo på isen :yoparty

nån som har 63 mb nånstanns där man kan lägga upp den???


fixa plats åt kisen nu!! :banana
 

Bearing

Gudomlig sporthojare
Gick med
19 May 2004
Ort
Vänersborg
Hoj
R1100S, XS400
_dUb_XR skrev:
jag har en liten film som jag och en polare klippt ihop när benny piskar xr turbo på isen :yoparty

nån som har 63 mb nånstanns där man kan lägga upp den???
Kolla på filmforumet. Där finns det förhoppningsvis någon vänlig själ som kan host:a.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Skulle gärna göra det bara jag visste hur???Har BBB 24mbit/sek.Måste man ha en server för att hosta kanske???Vill ju seeeee.
 

Olof Eriksson

1 0lof 3riksson
Gick med
12 Oct 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
Alice Racing Aprilia SXV450 07, KTM 200 SX (SM) 04
McGee skrev:
Hojjen går som.. jag vet inte va :cdevil .. vi var ett gäng som var ute å åkte i helgen och det känndes som man stog stilla när Benny var ute å dundrade runt med monstret!!!! finns både film och bilder på åkningen men det kommer lite längre fram :yoparty
Vad kör ni på för däck? Finndubb? På endurodäcken slutar det spinna först på 6an med husan, å den e drevad för väldigt höga farter ;D (drar man ut växlarna når man aldrig 6an på de banor vi kör på iaf)

Hursomhelst väldigt coolt bygge, ännu tuffare å framföra den på asfalten i sommar!
 

McGee

bikelover
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
gsx750 -82, 690enduro -13, RC8R -13
OlleR skrev:
Vad kör ni på för däck? Finndubb? På endurodäcken slutar det spinna först på 6an med husan, å den e drevad för väldigt höga farter ;D (drar man ut växlarna når man aldrig 6an på de banor vi kör på iaf)

Hursomhelst väldigt coolt bygge, ännu tuffare å framföra den på asfalten i sommar!


Endurodubbat kör vi med.. sen är det juh så att våra totalvikter landar på 80kg(140kg hojj +90kg förare) mer än din totala vikt(100+55)? :3freak jag lovar dig att det ger betydligt mycke mer grepp än du har :tungan

Jag har då iaf aldrig sett en hojj gå på bakjulet i 2dm frusen snö i 150km/h utan någon som helst ansträngning :näsblod ... där det går så fruktansvärt tungt så min hojj bara orkar kring 70km/h jag har inget effektmonster men på plogad bana går den iaf 140-150km/h...
 

Nexor

Full gas, mera ras?
Gick med
4 Oct 2004
Ort
I en våt kartong
Hoj
Ruski motard
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top