Heda fanclub!

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Re: Re: Re: Heda-bo

Mellan fraggelberget å "den allvetande sophögen" så lär man ju passera den stora "prinsen" (kommer inte ihåg vad han heter) men han försöker ju sätta all fragglar i bur.

Där kommer de blå/vita in......... alla har sin plats......

här är den riktiga sången ivf:
"Dansa och häng med
Sjung med oss låt munnen le
Sprak och fest och Färg
I vårt fraggelberg!!!


Jobbar det gör vi
dans är nått vi struntar i
Sprak och fest och färg
i vårt fraggelberg... "

Här kommer en bild på "de blåvita på BMW" OUUPS de ser ut att ha tagit några fraggels.........Gorger heter de tydligen



Rigge skrev:
Dom med blå/vit BMW är ju inte glada som fragglar.
 

Bifogat

  • gorgworld.jpg
    gorgworld.jpg
    27.1 KB · Visningar: 565

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
I´m in!! :D

Heda har ju praktiskt taget lärt upp mig,
tillsammans med diverse andra tokdårar!! (Inga namn, men dom flesta är från Gävle!!)
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Lucky9 skrev:
Sorry Krattan! Men jag e mer fan av Wheeliegirl eller Yasha!

Mer SM-brudar i världen och alla problem vore lösta! Eller nåt... :)

/Lucky9

P.s. om nån av tjejerna behöver en liten sak som ser ut som en kille på 14 år som paraplypojke så ställer jag upp! D.s.


Hi hi,
jag vill gärna ha paraplypojkar, ju fler desto bättre!! :D
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Ebbe skrev:
Men du var söt när du låg o krama Freddies Husa på backen.... :D ;)

Säg inte så där! Freddy uttryckte klart och tydligt sin oro över oFFkeFFs eventuella framfart med hans älskling igår kväll/natt... :p Det man inte vet mår man inte dåligt av, eller?!? :rolleyes:
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Yasha skrev:
Säg inte så där! Freddy uttryckte klart och tydligt sin oro över oFFkeFFs eventuella framfart med hans älskling igår kväll/natt... :p Det man inte vet mår man inte dåligt av, eller?!? :rolleyes:

Klart man ska ligga på marken och kelas med husor, är det inte det de är byggda för? :D
Freddie behöver inte oroa sig, det är ändå han som står för 96% av alla omkullåkningar och skador :)
Tyvärr för de värre skadorna :(
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
oFFkeFF skrev:
Klart man ska ligga på marken och kelas med husor, är det inte det de är byggda för? :D
Det kan vara en av anledningarna till att jag har bett om tillstånd att förvara min bakom soffan i vardagsrummet... För att kunna kela med den tillräckligt ofta! :rodnar

Originally posted by oFFkeFF Freddie behöver inte oroa sig, det är ändå han som står för 96% av alla omkullåkningar och skador :)
Tyvärr för de värre skadorna :(
Freddy borde ha stryk! Han skräms alldeles för ofta! :skrämd
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Yasha skrev:
Det kan vara en av anledningarna till att jag har bett om tillstånd att förvara min bakom soffan i vardagsrummet... För att kunna kela med den tillräckligt ofta! :rodnar


Freddy borde ha stryk! Han skräms alldeles för ofta! :skrämd

Hehe, Se bara till att ha plastat golvet ordentligt, de droppar :D

Freddie klarar fanken inte mer stryk, han går bara sönder, och jag har ju fortfarande ett ordentligt frislag på honom med basebollträ, men han ska slippa det, får bli en för tidig födelsedagspresent :rolleyes:
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
oFFkeFF skrev:
Hehe, Se bara till att ha plastat golvet ordentligt, de droppar :D
Inte då! Den kommer ju sprillans ny från "kartongen"! Förresten så kan eventuell, blöt substans under eller kring en Husaberg endast vara dregel från avundsjuka wannabes! :D
 

Wheeliegirl

Sporthojskonverterat
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Brisbane, Australien
Hoj
Yamaha R6-08
Yasha skrev:
Inte då! Den kommer ju sprillans ny från "kartongen"! Förresten så kan eventuell, blöt substans under eller kring en Husaberg endast vara dregel från avundsjuka wannabes! :D


Inte för att det har med Hedas fan-club att göra men, hur ka ni göra egentligen? Hörde nåt om att Krattan tar den nya motorn och du får hans gamla i den nya ramen....? Eller andra planer på g?
 

Yasha

Dammas bitch
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Hemma
Hoj
Hojlös
Nej, du har rätt! Vi är HELT OT här!!! Det är Ebbes fel!!! Och oFFkeFFs!!! Fy på er! :mad:

Hur som helst, så får jag behålla min cykel med alla delar kvar. Den enda huligan-begagnade delen som jag VILL ha, är de vackra, blåa fälgarna... Det bor en liten poser i mig oxå! :D
 

oFFkeFF

Slipar röven
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Solna
Hoj
yamaha xt660r
Yasha skrev:
Nej, du har rätt! Vi är HELT OT här!!! Det är Ebbes fel!!! Och oFFkeFFs!!! Fy på er! :mad:

Hur som helst, så får jag behålla min cykel med alla delar kvar. Den enda huligan-begagnade delen som jag VILL ha, är de vackra, blåa fälgarna... Det bor en liten poser i mig oxå! :D

Hehe, man måste ju föra racingtraditionen vidare och alltid hamna OT :D
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Hursabergbeundran i min fanclub :skrämd :zpy :skrämd :zpy

Jag har varit ute å brummat lite istan, hur tråkigt som helst att åka "vanligt", mera huliganism åt folket!!! :fakta :fakta :fakta

Jag åkte skiiiiitlångt på slangen på samma växel, :bow 3an, undra om man vilat sig iform. :fakta Har ju inte slangat sedan typ October :zpy

Faan va jag rockar :D
 

Rigge

!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gävle
Hoj
ZX10-R 09
Tom Byron skrev:
Hursabergbeundran i min fanclub :skrämd :zpy :skrämd :zpy

Jag har varit ute å brummat lite istan, hur tråkigt som helst att åka "vanligt", mera huliganism åt folket!!! :fakta :fakta :fakta

Jag åkte skiiiiitlångt på slangen på samma växel, :bow 3an, undra om man vilat sig iform. :fakta Har ju inte slangat sedan typ October :zpy

Faan va jag rockar :D

Får jag tockmecka ett par dar kanske jag kan följa med ut och svina, det är ju rena värmeböljan nu!
 

Heda

TopGun !!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bor lyckligt i Bomhus
Hoj
DRZ 400S -07 nu sänkt åt Lotta, Kingquad 450 "Smutsfrutt edition"
Jag e ledig Tors, Fredag den här veckan.........

Klart vi ska svina :fakta :fakta
Max lär ju gå att lura ut oxå, han har ju bara åkt 6mil........ :confused:
Ebbe tror jag inte ville skita ned hojen :zpy


Rigge skrev:
Får jag tockmecka ett par dar kanske jag kan följa med ut och svina, det är ju rena värmeböljan nu!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top