SH-Tokholm Hjulfestsamling på Tivoli Juldagen 25 dec 2004..!

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Helt utanför den den vanliga "SH-pub-Tokholm-Pub-sista helg-innan-lön-almanackan"... :) .... :tungan

Precis som förra året så tycker jag att vi SH-are som inte har något bättre för oss på hjuldagen, när eventuella familjer osv är avklarat, ni på besök i stan, vi som överlevt julafton osv, tar och syns/träffas/dricker några öl!

Enklast ta "stamhaket" Tivoli, inga bord/soffor bokade, men ramla in på Tivoli framåt 20-tiden låter väl OK? Förra året fanns det soffplatser då, men riktigt trångt senare på kvällen.

Tivoli ligger på Hornsgatan, hemsida med karta HÄR!

Edit:/ Lagt till en liten SH-Tokholm-Hjuldagsfest-Affisch..

/B

Och "som vanligt" en lista.. :rolleyes:

Jag dyker nog upp på Tivoli på Hjuldagen:

1. benkar
2.
3.

osv
 

Bifogat

  • Tivoli_SH-Hjuldagsparty_25d.jpg
    Tivoli_SH-Hjuldagsparty_25d.jpg
    113.8 KB · Visningar: 233
Last edited:

Ludde-man

örrnnn öööörrrrrrnnnnn ööööööörrrnnnnnnn
Gick med
15 Nov 2004
Ort
Stockholm
Hoj
/Honda cbr 1000 rr -08/GSXR1000 -03 rosa edition/Yamaha RX1 skoter-06/mini cross 125cc/KTM 640 -05
Jag dyker nog upp på Tivoli på Hjuldagen:

1. benkar
2.Ludde-man
3.
 

D-one

....
Gick med
8 Aug 2003
Ort
Sthlm/Viksjö
Hoj
finns
1. benkar
2.Ludde-man
3. Webspy - gör det bara
4. D-one

Firar ju engelsk jul med kalkon o grejer den dagen, så det är väl bara att fortsätta i den engelska stilen o gå på pubben efteråt. :fyllisar
 

Yoshi_gixxeRR

www.stunthoj.com
Gick med
28 Jun 2003
Ort
Forsmark
Hoj
DRZ-400 -07
Var lite inovativa :7peta
Gå ist till slingerbulten (ligger i gamla stan) det borde väl väcka en del minnen från i sommras :rolleyes: (lr vad säger du RoLLER :tungan )




.../Yoshi
 

Macho Woman

Äppelkäck
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Söder
Hoj
Förvuxen 80-talsmoped
Vi som har släktingar någon annanstans i landet får väl sympatisera och gå på pub där. Jag ska försöka solidaritetsdricka på Bishop's Arms i Borås då.
 

loser

Född förlorare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
fjollträsk c/o Vidja
Hoj
KTM 950 SM
Synd, har som tradition med att ha supé på Oscar i Sundsvall sedan 10 år tillbaka på juldagen. Slutar alltid upp med kaos! Men nästa gång, då ......

//D
 

MikkE

Guest
vette sjutton om jag kan, kommer förmodligen vara hemma och leka med mina nya hjulklappar :hihi
 

p.grip

Stockholm
Gick med
20 Oct 2003
Ort
Sthlm
Hoj
ZX-6R -99, HD FXDB -07, Aprilia Falco -02
loser skrev:
Synd, har som tradition med att ha supé på Oscar i Sundsvall sedan 10 år tillbaka på juldagen. Slutar alltid upp med kaos! Men nästa gång, då ......

//D
Kaos, oscar, juldagen..... ne men det brukar väl vara ganska lungt där då ju :hihi

Jag får se om jag är i tokholmet på hjuldagen, är jag det så har jag säkerligen inget bättre för mig än att dyka upp. :tummenupp
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
1. benkar
2.Ludde-man
3. Webspy - gör det bara
4. D-one
5. Vågen - äntligen fest! :fyllisar ps. ska se om tequila-pengarna har krupit fram då :hihi
 

TwinSucker

Hammare, spik å tång vad är nu på gång..
Gick med
1 Sep 2004
Ort
I det Trånga Sundet...
Hoj
En som fixas...
1. benkar
2.Ludde-man
3. Webspy - gör det bara
4. D-one
5. Vågen - äntligen fest! :fyllisar ps. ska se om tequila-pengarna har krupit fram då
6. TwinSucker - fest är alltid fest!
 

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Brottby
Hoj
KTM 450 SMR -07
1. benkar
2.Ludde-man
3. Webspy - gör det bara
4. D-one
5. Vågen - äntligen fest! ps. ska se om tequila-pengarna har krupit fram då
6. TwinSucker - fest är alltid fest!
7. johanjulgran - Man missade ju förra gången, då måste man ju komma nu :tummenupp
 

vågen

Sporthojsnörd
Gick med
7 Apr 2004
Ort
Bromma
Hoj
GSXR 600 RR 04, Cannondale SuperV Raven 900 SX, Canon EOS 1D Mark III och några L objektiv osv.
Johanjulgran skrev:
missade ju förra gången, då måste man ju komma nu :tummenupp

Helt rätt. julgranar kommer alltid två gånger :tungan
 

Kakan

Jag är en elak person med dyslexi *flin*
Gick med
15 Jul 2004
Ort
På söder.
Hoj
Nepp nope inte just nu.
hmmm tja ja jobbar jag inte så kanske jag dycker upp
 

benkar

Krokvägar svänger mer..
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm, Årsta
Hoj
Hojlös men hade en VTR1000F -99 Orange...
Yoshi_gixxeRR skrev:
Var lite inovativa :7peta
Gå ist till slingerbulten (ligger i gamla stan) det borde väl väcka en del minnen från i sommras :rolleyes: (lr vad säger du RoLLER :tungan )
.../Yoshi

Ähhhh... :) Håller IOFS med om att det skulle vara kul med SH-Pub, jul eller inte, på något annat ställe som omväxling, är ju inte helt ont om krogar i Tokholm.. Men... (slå mig inte i huvudet.. :fatta! )

Innan Tivoli provade vi tex Akkurat, men blev totaltrångt, knappt så vi hittade igen varandra i det lilla hörn vi lyckade "reservera", typ 25 pers som hängde runt ett ståbord med plats för 15 pers... :huvet och där var dom superdryga med att släppa in folk under 23 år, vilket däremot fungerar hyfsat bra på Tivolit helg innan lön om folk kommer tidigt, en liten eloge till till Tivolidörrsluskarna är det värt! :tummenupp

Men, om någon har tips på ställe för SH-pub, där det får plats med runt 50 pers, inget gnäll om ålder, gärna samlingsplats kring soffgrupp, ropa till, så kan tex Bikerbitch mfl kolla närmare på stället!

/B
 

Bonnie

Tequila MC
Gick med
16 May 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Urban Jungle -06, One Tree Hill, svart med dubbla sitsar
1. benkar
2.Ludde-man
3. Webspy - gör det bara
4. D-one
5. Vågen - äntligen fest! ps. ska se om tequila-pengarna har krupit fram då
6. TwinSucker - fest är alltid fest!
7. johanjulgran - Man missade ju förra gången, då måste man ju komma nu :tummenupp
8. Bonnie - om mamma säger ok :tummenupp
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
benkar skrev:
Ähhhh... :) Håller IOFS med om att det skulle vara kul med SH-Pub, jul eller inte, på något annat ställe som omväxling, är ju inte helt ont om krogar i Tokholm.. Men... (slå mig inte i huvudet.. :fatta! )

Innan Tivoli provade vi tex Akkurat, men blev totaltrångt, knappt så vi hittade igen varandra i det lilla hörn vi lyckade "reservera", typ 25 pers som hängde runt ett ståbord med plats för 15 pers... :huvet och där var dom superdryga med att släppa in folk under 23 år, vilket däremot fungerar hyfsat bra på Tivolit helg innan lön om folk kommer tidigt, en liten eloge till till Tivolidörrsluskarna är det värt! :tummenupp

Men, om någon har tips på ställe för SH-pub, där det får plats med runt 50 pers, inget gnäll om ålder, gärna samlingsplats kring soffgrupp, ropa till, så kan tex Bikerbitch mfl kolla närmare på stället!

/B
Vi hade ju filmkväll på kolingen,den flöt ju på fint o va ett skönt alternativ till tivoli tyckte jag iaf.Tivoli e ju idealiskt för vårt ändamål,med tanke på åldrar o tollerans m.m.Men visst vore det kul o variera lite ibland.Lite deja vu-känsla när man lullar runt i fyllan där ibland lixom. :tungan
 

betsy

Fuck cancer
Gick med
21 Apr 2003
Ort
Öfvre Järfälla
Hoj
Liten Galen
benkar skrev:
Men, om någon har tips på ställe för SH-pub, där det får plats med runt 50 pers, inget gnäll om ålder, gärna samlingsplats kring soffgrupp, ropa till, så kan tex Bikerbitch mfl kolla närmare på stället!

/B

Är inte Hirschenkeller en "billigölsyltamedtonårsåldersgräns" :va
Brukar vara reklam i t-banan med klassiker som plankstek & stor stark 19:-
Har iofs inte en aning hur det ser ut där en lördagkväll.... hamnade där efter jobbet en gång och blev yr för en hundring :3freak
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
betsy skrev:
Är inte Hirschenkeller en "billigölsyltamedtonårsåldersgräns" :va
Brukar vara reklam i t-banan med klassiker som plankstek & stor stark 19:-
Har iofs inte en aning hur det ser ut där en lördagkväll.... hamnade där efter jobbet en gång och blev yr för en hundring :3freak
Menar du att du behövde pröjsa för 5 bira själv???Sicken dålig stil på dom snubbarna då :hihi Ajj känn mäjk jo dissy får frii. :rofl
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top