PBR:s innebandy

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Sist jag spelade innebandy (på gatan hemma för 15 år sedan...) var klubborna inte så dyra som de är idag... Kollade på sportaffären och hittade ingen under 400:-, dyraste kostade 1000:-. Tacka vet jag biltema, där kostar den dyraste klubban 249:-
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
erik skrev:
Sist jag spelade innebandy (på gatan hemma för 15 år sedan...) var klubborna inte så dyra som de är idag... Kollade på sportaffären och hittade ingen under 400:-, dyraste kostade 1000:-. Tacka vet jag biltema, där kostar den dyraste klubban 249:-

men sen är ju dom kass, slår konstiga pass, vete fan vad som är fel med dom, antagligen för billiga helt enkelt
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
erik skrev:
Tacka vet jag biltema, där kostar den dyraste klubban 249:-
Såna klubbor behöver du inte ens köpa. Det finns för utlåning i bollhallen. :tummenupp

Sen att de är så jävla sopkass att man inte kan passa sig själv ens är ju en annan femma. :3freak
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Kyckling skrev:
Såna klubbor behöver du inte ens köpa. Det finns för utlåning i bollhallen. :tummenupp

Sen att de är så jävla sopkass att man inte kan passa sig själv ens är ju en annan femma. :3freak


Jag tror du baktalar biltema bara för att du själv köpte en dyr klubba och sedan såg att det fanns bra på biltema som kostade bara en bråkdel av vad du betalade. Nu vill du inte unna mig den besparingen :D
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
erik skrev:
Jag tror du baktalar biltema bara för att du själv köpte en dyr klubba och sedan såg att det fanns bra på biltema som kostade bara en bråkdel av vad du betalade. Nu vill du inte unna mig den besparingen :D
ja erik vi får väl se när du är med sen :hihi
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
Har just läst igenom tråden från start till slut och insåg vad jävla skoj vi hade på den där tiden...:)

Vad faan hände egentligen?! Över en natt blev alla gamla sur-svensson eller?! :va
 

Gaffa-mannen

Touringdäck på Gelleråsen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
Suzuki GSF 1200s Bandit, + Honda ANF125 Innova
Har just läst igenom tråden från start till slut och insåg vad jävla skoj vi hade på den där tiden...:)

Vad faan hände egentligen?! Över en natt blev alla gamla sur-svensson eller?! :va
Den här tråden var aldrig speciellt intressant för mig, av förklarliga anledningar...

:tungan
 

.JOHAN.

www.jktech.se
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Örebro
Hoj
zero
Har just läst igenom tråden från start till slut och insåg vad jävla skoj vi hade på den där tiden...:)

Vad faan hände egentligen?! Över en natt blev alla gamla sur-svensson eller?! :va

typ så, läste ett inlägg från 05 o garvade, det va skoj:tummenupp men vi kan ta upp bandyn till hösten igen, vore skoj.
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
typ så, läste ett inlägg från 05 o garvade, det va skoj:tummenupp men vi kan ta upp bandyn till hösten igen, vore skoj.

Snål-Ove har tyvärr stängt vår fina träningshall pga "ekonomiska skäl" :arsele
Men Jag är på om det blir nån aktivitet någon annanstans. :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top