Filosofi tråd....

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
[QUOTE='[PlastRaket]'Jag nöjer mig med det här som svar på din fråga. Fattar du?[/QUOTE]

ja jag fattar....men det va jobbigt att läsa det du....men nu har jag läst!! :banana

Känner mig upplyst som Buddah.... :hihi
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hur kommer det sig att föräldrar är så maktgalna?? Morsan fick just för sig att jag lovat henne att städa toaletten..... vafan jag sa ju att jag skulle göra det imorgon. Föräldrar kan nog vinkla allt som dom vill.....och så fixar dom alltid hållhake på en, så nu får ja inte övningsköra om jag inte städat.....

Hur ska jag hinna med allt tills ikväll.... :va
 

Hurricane600

Förnuftets röst i idioternas näste-PSG90
Gick med
22 Jul 2004
Ort
.
Hoj
no more :(
Varför ska allt med kärlek och arbete skita sig för just mig?

Varför suger livet?

Varför kan inte jag ha lite flyt?

osv

Varför är allt man tänker på en massa i-landsproblem?

Varför är man otacksam?

varför lever man?
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
uch jag förstår inte.... Idag har ju varit en jätte bra dag, ända tills nu! Undrar vad som hade hänt om jag aldrig börjat köra hoj hade jag pratat med alla dom människorna jag prtar med idag i så fall?? förmodligen inte, kanske hade mitt liv vart enklare men troligtvis inte.
Hade jag börjat köra när jag fyllde 18 iallfall? had ejag då pratar med dom jag pratar med idag? fast idag pratar jag ju inte med någon, kanske är just därför jag känner mig så ensam? kanske är jag inte alls ensam, kanske finns det någon därute som tänker på mig, kanske inte? vad spelar det för roll sålänge jag inte vet om det? :va
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Miss_Orchidee skrev:
Hur kommer det sig att föräldrar är så maktgalna?? Morsan fick just för sig att jag lovat henne att städa toaletten..... vafan jag sa ju att jag skulle göra det imorgon. Föräldrar kan nog vinkla allt som dom vill.....och så fixar dom alltid hållhake på en, så nu får ja inte övningsköra om jag inte städat.....

Hur ska jag hinna med allt tills ikväll.... :va
Det där är inte filosofi, det är tonårsproblem! :)
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Miss_Orchidee skrev:
uch jag förstår inte.... Idag har ju varit en jätte bra dag, ända tills nu! Undrar vad som hade hänt om jag aldrig börjat köra hoj hade jag pratat med alla dom människorna jag prtar med idag i så fall?? förmodligen inte, kanske hade mitt liv vart enklare men troligtvis inte.
Hade jag börjat köra när jag fyllde 18 iallfall? had ejag då pratar med dom jag pratar med idag? fast idag pratar jag ju inte med någon, kanske är just därför jag känner mig så ensam? kanske är jag inte alls ensam, kanske finns det någon därute som tänker på mig, kanske inte? vad spelar det för roll sålänge jag inte vet om det? :va
Tänk inte Stephanie, min förbannelse är mitt omedvetna analyserande av allt, ja allt, det suger..
En människas kroppsspråk, tonfall osv, gör mig galen, allt för oftast då jag lägger för mycket energi på att läsa dom, har väldigt sällan fel dock, men igentligen vill jag ju inte veta alls..
Seegt..
Så då fick jag skrivit av mig med! ;-)
 

Miss_Orchidee

Gudomlig sporthojare
Gick med
3 Jan 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Yamaha R6-00
Hultan skrev:
Tänk inte Stephanie, min förbannelse är mitt omedvetna analyserande av allt, ja allt, det suger..
En människas kroppsspråk, tonfall osv, gör mig galen, allt för oftast då jag lägger för mycket energi på att läsa dom, har väldigt sällan fel dock, men igentligen vill jag ju inte veta alls..
Seegt..
Så då fick jag skrivit av mig med! ;-)


Se då gjorde jag oss en tjänst båda två! :Glad
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Vad du är,är vad du gör,i ögonen på åskådaren.
 

ktmjacke

FÅR FONTÄNORGASM
Gick med
2 Aug 2003
Ort
huddinge
Hoj
KTM LC4-01,GSX1100R-93,ninja zx9r-02 streetfighter.
Låt inte ditt tak vara någon annans golv.
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top