Bilder på minisar

starholk

Sporthojsnörd
Gick med
25 May 2004
Ort
i holken
Hoj
StArHoLk 1000R TURBO , Aprilia RSV4. www.starholk.n.nu
Min Cig14 KTM replica.

den här fösöker jag efterlikna.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/968ma.jpg

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/P1190025.JPG
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/P1190024.JPG
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/P1190026.JPG
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/P1170042.JPG

Har plastat helt ny bakände. mattsvart ram , blanksvarta fälgar, 2-komp klarlack så dekalerna sitter kvar. höjd bak, sänkt fråntkåpa. och givetvis en massa trim. funderar på och sätta på en trimmad 2vxl sachs motor.
 

smarre

Ny medlem
Gick med
14 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
KTM 660 -04
starholk skrev:
Min Cig14 KTM replica.

den här fösöker jag efterlikna.
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/968ma.jpg

http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/P1190025.JPG
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/P1190024.JPG
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload0/P1190026.JPG
http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload5/P1170042.JPG

Har plastat helt ny bakände. mattsvart ram , blanksvarta fälgar, 2-komp klarlack så dekalerna sitter kvar. höjd bak, sänkt fråntkåpa. och givetvis en massa trim. funderar på och sätta på en trimmad 2vxl sachs motor.

Riktigt cool!!! :yoparty
 

E22

En bitter jävel & ett hjärta av sten
Gick med
24 Sep 2004
Ort
Skåne
Hoj
*
lite foton på min mean green...köpt hos W-motoracing. den är lite modad... :)
 

Bifogat

  • spegling i ram1.jpg
    spegling i ram1.jpg
    29.7 KB · Visningar: 325
  • nytt.1.jpg
    nytt.1.jpg
    39.3 KB · Visningar: 581

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
var och hämtade min minibike igår! 14F, fast vart lite besviken när jag packade upp och såg att jag hade fått den äldre modellen som dom hade slutat tillverka pga sämre kvalité när det gällde kylningen.. Sam har ju bytt företag nu och han kunde inte åtgärda detta *dom bytte företag pga att företaget skickade lite som dom ville* nån som har en likadan och kan ge förslag på hur jag ska göra? sälja å beställa igen och hoppas man kan lita på den nya leverantören??

Här är 2 bilder på hojjen iaf!

Ps. Har även ett annat kåpsett *colorcombination blev det, fast det skulle varit gult* :rolleyes:
kan lägga upp nån bild på dom också framöver, om så önskas :tummenupp
 

Bifogat

  • minibike.jpg
    minibike.jpg
    129.1 KB · Visningar: 318
  • minibike2.jpg
    minibike2.jpg
    133.9 KB · Visningar: 503

Duval

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Lund
Hoj
R6-08
*Foxen* skrev:
var och hämtade min minibike igår! 14F, fast vart lite besviken när jag packade upp och såg att jag hade fått den äldre modellen som dom hade slutat tillverka pga sämre kvalité när det gällde kylningen.. Sam har ju bytt företag nu och han kunde inte åtgärda detta *dom bytte företag pga att företaget skickade lite som dom ville* nån som har en likadan och kan ge förslag på hur jag ska göra? sälja å beställa igen och hoppas man kan lita på den nya leverantören??

Här är 2 bilder på hojjen iaf!

Ps. Har även ett annat kåpsett *colorcombination blev det, fast det skulle varit gult* :rolleyes:
kan lägga upp nån bild på dom också framöver, om så önskas :tummenupp
Va,har alla fått den modellen(blatan),
eller har en del fått den nya ramen (911)? :huvet
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
Duval skrev:
Va,har alla fått den modellen(blatan),
eller har en del fått den nya ramen (911)? :huvet

Jag beställde via sam (cuihan) och när jag beställde min så hade fabriken sagt till sam att dom slutat tillverka just denna modell som jag fått (pga kvalitetsbister på kylningen). Jag beställde med andra ord den nyare modellen (den goa, fläskiga ramen :drool ) som skulle ha en annan konstruktion på kylningen. Men konstigt nog så kom den gamla modellen ändå.. :va

Frågan är, bortsett från kylningsproblemen, är det nån som vet om det är nån skillnad på den nya modellen och den gamla?

Är det värt att sälja å beställa den nya en gång till *och förhoppningsvis få den* eller räcker det om jag bara ser till att hålla koll på motortemperaturen så är den här minst lika bra? :3freak
 

repan

Gudomlig sporthojare
Gick med
17 May 2004
Ort
Kristianstad
Hoj
Kawasaki
*Foxen* skrev:
Jag beställde med andra ord den nyare modellen (den goa, fläskiga ramen :drool ) som skulle ha en annan konstruktion på kylningen. Men konstigt nog så kom den gamla modellen ändå.. :va
Då är det väl bara att skicka tillbaka den igen och begära det du har beställt. Gör om, gör rätt!
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
*Foxen* skrev:
Jag beställde via sam (cuihan) och när jag beställde min så hade fabriken sagt till sam att dom slutat tillverka just denna modell som jag fått (pga kvalitetsbister på kylningen). Jag beställde med andra ord den nyare modellen (den goa, fläskiga ramen :drool ) som skulle ha en annan konstruktion på kylningen. Men konstigt nog så kom den gamla modellen ändå.. :va

Frågan är, bortsett från kylningsproblemen, är det nån som vet om det är nån skillnad på den nya modellen och den gamla?

Är det värt att sälja å beställa den nya en gång till *och förhoppningsvis få den* eller räcker det om jag bara ser till att hålla koll på motortemperaturen så är den här minst lika bra? :3freak

Jaha, då kommer väl jag också få en sådan när min väl kommer :rolleyes: Fast det är ju klart att till mig sa han att jag inte kunde få min på denna beställningen för att jag jag ville ha en röd. Dom hade bara byggt svarta enligt Sam :va Vad jag ser så är den du har röd :rolleyes:
 

Duval

Ny medlem
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Lund
Hoj
R6-08
*Foxen* skrev:
Jag beställde via sam (cuihan) och när jag beställde min så hade fabriken sagt till sam att dom slutat tillverka just denna modell som jag fått (pga kvalitetsbister på kylningen). Jag beställde med andra ord den nyare modellen (den goa, fläskiga ramen :drool ) som skulle ha en annan konstruktion på kylningen. Men konstigt nog så kom den gamla modellen ändå.. :va

Frågan är, bortsett från kylningsproblemen, är det nån som vet om det är nån skillnad på den nya modellen och den gamla?

Är det värt att sälja å beställa den nya en gång till *och förhoppningsvis få den* eller räcker det om jag bara ser till att hålla koll på motortemperaturen så är den här minst lika bra? :3freak
Du får hålla koll på motortemp på båda modellerna.
Det är inget fel på blatan,men det var inte den hojen man ville ha :rolleyes:
Hoppas jag får rätt ram(911) svart:gnissla
 

Therudeboy

Guest
Duval skrev:
Nej, kolla Foxens bilder :7peta



Det är ju det jag gjort, och han jiddrar om ny ram. Den ramen som är på bilderna är ju den som det skall vara. Därför jag frågade om (911) och om det var den jag visade.
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Denna hojen är det vi verkar bli snuvade på :(
 

Bifogat

  • 37_1.jpg
    37_1.jpg
    24 KB · Visningar: 452

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
bebbe skrev:
Jaha, då kommer väl jag också få en sådan när min väl kommer :rolleyes: Fast det är ju klart att till mig sa han att jag inte kunde få min på denna beställningen för att jag jag ville ha en röd. Dom hade bara byggt svarta enligt Sam :va Vad jag ser så är den du har röd :rolleyes:

Jag vet inte när du beställde din, men om du har "tur" så kommer du med i beställningen han skickar till deras nya leverantör, och då lär du nog få den rätta modellen! Jag pratade lite med Sam om detta samma kväll som jag packade upp hojjen, han lät bra förvånad kan jag lova, och han sa att det var just av sådana anledningar som gjorde att dom bytte leverantör! Han beklagade och sa att han kunde inte göra nånting, för att nu hade han bytt leverantör, och även om han snackad med den gamla så lär dom knappast bry sig (dom verkar ju göra som dom vill ändå). Men aja, det blir nog bra med den här ändå.. :)
 

Therudeboy

Guest
*Foxen* skrev:
Han beklagade och sa att han kunde inte göra nånting, för att nu hade han bytt leverantör, och även om han snackad med den gamla så lär dom knappast bry sig (dom verkar ju göra som dom vill ändå). Men aja, det blir nog bra med den här ändå.. :)




Dom gjorde precis som dom ville, sämsta leverantör man kan ha!
Dom skickade inte samma färger som man beställt och skickade för lite hojar osv.
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
*Foxen* skrev:
Jag vet inte när du beställde din, men om du har "tur" så kommer du med i beställningen han skickar till deras nya leverantör, och då lär du nog få den rätta modellen! Jag pratade lite med Sam om detta samma kväll som jag packade upp hojjen, han lät bra förvånad kan jag lova, och han sa att det var just av sådana anledningar som gjorde att dom bytte leverantör! Han beklagade och sa att han kunde inte göra nånting, för att nu hade han bytt leverantör, och även om han snackad med den gamla så lär dom knappast bry sig (dom verkar ju göra som dom vill ändå). Men aja, det blir nog bra med den här ändå.. :)

Mmmm, jag skulle varit med på den leveransen som var nu men det verkade utav någon anledning bli till nästa. Men det är bara två veckors skillnad så det är nog så att jag får den gammla ändå kan jag tänka. Vet du när han bytte leverantör?
 

*Foxen*

En filur
Gick med
26 Feb 2004
Ort
Umeå
Hoj
Zx9r -98 Minimoto: Ly-cig 14F *Blata kopian*
bebbe skrev:
Mmmm, jag skulle varit med på den leveransen som var nu men det verkade utav någon anledning bli till nästa. Men det är bara två veckors skillnad så det är nog så att jag får den gammla ändå kan jag tänka. Vet du när han bytte leverantör?


Han bytte leverantör ganska nyiligen. Om du kollar på deras hemsida så tar dom inte in nya beställningar förän nån gång i februari. Så har man beställt före det så får man nog den äldre modellen... :(
 

bike

AVSTÄNGD
Gick med
29 Jun 2004
Ort
Euroland
Hoj
Motard
Den modellen du har fått är väldigt mycket snyggare enligt mig.
Och ang kylningsproblemen så är de åtgärdade för längesedan.

Jag skulle behållt den hojjen... :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top