Bilder på minisar

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Här är jag på min förra mini, en 2-takts variant av GSXR-50, kallad Suzuki R eller RB 50.
 

Bifogat

  • Jag + Suzuki R rezize.jpg
    Jag + Suzuki R rezize.jpg
    100.1 KB · Visningar: 1,681

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
Therudeboy skrev:
Finns en sån till salu på blocket. Lite dyr bara men jag hade inte sagt nej till en sån till rätt pris.

Mm, såg en på Ebay i somras. Den gick för 2.900 dollars till slut. Den var iof helt okörd.
 

Anders G

RR Team Gull
Gick med
13 Jul 2003
Ort
STHLM
Hoj
Många
Här hittar ni lite fina åkbilder på Italienska fullblod http://217.211.95.127/gallery/ :tungan Det jag får samtal om dagligen efter för reservdelar till kina mopparna är: Startkit,(Snöre rulle) kopplingar, kolv, mm.Hade gott alla glada :)
 

pageer

-
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Vallentuna
Hoj
Ducati 750 ss -97, Honda GL1000 -79
scud skrev:
vad är det som går sönder? och vad kostar det att köpa nya (bättre?) delar?

På min var det kopplingen som gick i 4 delar och likadant på polarns. Ny koppling kostar 400 kr och går att köpa hos minibike.se, men troligtvis är det samma skit. Så lite modifieringar på en "riktig" koppling kommer att göra istället. Dessutom gick hjullagren efter c:a 30 min användning, det blev inget kvar av dom alls. Det jobbigaste med den är att alla skruvar skruvas upp hela tiden pga vibrationer kanske, det spelar ingen roll att man använder typ locktight eller liknande. Packningarna är helt värdelösa så man har olja precis överallt. Men Annars tycker jag den håller bra.. :gnissla
 

Chronic

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jun 2003
Ort
S T H L M
Hoj
Sålt alla....
fax skrev:
suzuki gsx kopian :)


Aha, ok mja den é ju inte typad i Sverige men har en märkskylt som påvisar den ringa effekten av 1,5 hk och är inte trimmad, så polisen är nog inte omöjlig.

Sen tror jag kanske Anders inte är 100% seriös när han säger att han sparar den till sonen, brukar heta så när vuxna köper leksaker :D
 

bebbe

Ehhhh
Gick med
11 Mar 2003
Ort
az
Hoj
Nej
Någon som vet vad Yamahas mini hoj heter. Ser ut som en TZR 125 fast liten, eller jag menar mindre :tungan
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top