Modifieringar XT660 X/R

GreenGiant

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
H
Hoj
XT660R 2010
Ja vi får se :)
Det hade varit skoj som sören men med en liten till på väg så för vi se.
Kanske nästa år eller så drar man till Gotland och kör där med Berra :)
www.mcraft.se
Där kan man nog ha det riktigt skoj :)

Och själv då ska du/ni dit nästa år igen?

//GG
 

Peter1967

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2012
Ort
Falkenberg
Hoj
XT660R -05
Hej alla!
Jag sitter och kollar på ebay :gnissla
Vad tror ni om denna kameran?
http://www.ebay.com/itm/SJ6000-W9-2...29?pt=LH_DefaultDomain_15&hash=item20fd12805d

//GG
Om det är en SJCAM du är ute efter så är det en fake...
De har inte någon modell som heter så, sj4000 och sj5000 finns ju men väldigt många oäkta varianter av de med.
Sitter själv och funderar på att köpa en sj4000, de får ju väldigt bra omdömen. Lite tråkigt att de gått upp i pris senaste tiden. Lyckas inte hitta någon under 700 kr...
 

GreenGiant

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
H
Hoj
XT660R 2010
Om det är en SJCAM du är ute efter så är det en fake...
De har inte någon modell som heter så, sj4000 och sj5000 finns ju men väldigt många oäkta varianter av de med.
Sitter själv och funderar på att köpa en sj4000, de får ju väldigt bra omdömen. Lite tråkigt att de gått upp i pris senaste tiden. Lyckas inte hitta någon under 700 kr...
Jag har dålig koll på dom. Men jag tänkte köpa en denver
Om det är en SJCAM du är ute efter så är det en fake...
De har inte någon modell som heter så, sj4000 och sj5000 finns ju men väldigt många oäkta varianter av de med.
Sitter själv och funderar på att köpa en sj4000, de får ju väldigt bra omdömen. Lite tråkigt att de gått upp i pris senaste tiden. Lyckas inte hitta någon under 700 kr...
Jag har dålig koll på dom. Men jag tänkte köpa en denver ac-5000w imorgon från Ica för 399 måste testa ju :) återkommer om den är något att ha :)
Vill filma på söndag :)

//GG
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Läs på lite mer om denver om de är värt men som sagt 399 är inte mycket. Har köpt en sony az1 av flickvännens far billigt då han fick den vid köp av ny mobil. Har också en mobius som jag inte använt mycket men tänkte montera på något roligt ställe. Gopro kan du ju få beg för 1000:-
 

GreenGiant

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
H
Hoj
XT660R 2010
Läs på lite mer om denver om de är värt men som sagt 399 är inte mycket. Har köpt en sony az1 av flickvännens far billigt då han fick den vid köp av ny mobil. Har också en mobius som jag inte använt mycket men tänkte montera på något roligt ställe. Gopro kan du ju få beg för 1000:-
Den har fått hyfsat omdöme och jag skyller på min dataguru om det inte blir bra haha :)
Men ska scanna blocket efter go PRO eller liknande minneskort har jag redan. :)
 

Peter1967

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2012
Ort
Falkenberg
Hoj
XT660R -05
Läs på lite mer om denver om de är värt men som sagt 399 är inte mycket. Har köpt en sony az1 av flickvännens far billigt då han fick den vid köp av ny mobil. Har också en mobius som jag inte använt mycket men tänkte montera på något roligt ställe. Gopro kan du ju få beg för 1000:-
Har du testat Sonyn något? En modell som jag är lite sugen på också...
Känns som en smidigare modell att ha på hjälmen.
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Nopp bara packat upp lite. Har beställt batterier extra då den lär inte räcka länge på denna. Var först inne på Tomtom bandit alt contour roam3 men vill testa sony steady shot först. Ska göra ett fäste för min airoh hjälm då ja vill ha den på sidan och inte ovanpå hjälmen
 

Peter1967

Ny medlem
Gick med
26 Mar 2012
Ort
Falkenberg
Hoj
XT660R -05
Nopp bara packat upp lite. Har beställt batterier extra då den lär inte räcka länge på denna. Var först inne på Tomtom bandit alt contour roam3 men vill testa sony steady shot först. Ska göra ett fäste för min airoh hjälm då ja vill ha den på sidan och inte ovanpå hjälmen
Precis min tanke, tycker det blir bättre med kameran på sidan.
Kolla in everide på Youtube, kör med Sony och har en del tips på hjälmmontering. För övrigt en mycket bra kanal med många trevliga filmer och bra tips.
 

GreenGiant

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
H
Hoj
XT660R 2010
Precis min tanke, tycker det blir bättre med kameran på sidan.
Kolla in everide på Youtube, kör med Sony och har en del tips på hjälmmontering. För övrigt en mycket bra kanal med många trevliga filmer och bra tips.
Sören Peter. Där fastnade jag på hans kanal hela kvällen ju. Synd att säga att man är sugen på att köra nu då. :)

//GG
 

Gnutten

Pensionerad motardpilot
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tokholm
Hoj
Lillgrabbens mc i plast
Manneman gjorde nog det men han är inte här längre, vet vart jan tog vägen då han lovade en ritning till mig.
 

GreenGiant

Ny medlem
Gick med
8 May 2008
Ort
H
Hoj
XT660R 2010
Denvern var hyfsad bild men ljudet var dåligt pga att där inte var något hål i det vattentätta fodralet.
ska borra ett eller fler små hål i det så man får in ljudet till kameran.

//GG
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top