Jag är ny medlem från Umeå - Säger hej!

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Det är rätt olika när den drar igång, i fjol var det i mitten/slutet av mars, nu i år var det väl i början av april. Beror också på hur kräsen man är med grus o.s.v... Jag körde första gången i början av april i år i alla fall. Den slutar också lite olika, men kring slutet av sept, början av oktober börjar man vara rätt nöjd..
 

manneman

Guest
Början på oktober ligger väl i tiden över hela landet men när jag satt på taket på bygget i Haninge och såg hur alla gasade blev jag helt ärligt skitdeprimerad,du vet suget kom och jag kom hem...till över en meter snö på vännäsberget... och skotern var kass(Hade dragit sönder splinesen på axeln på en ny REV XP) Jag menar hur less kan man bli på en skala? Jag ifrågasätter iaf inte själv varför jag stoppade in hojen i skåpet och for... Gör ni?
 

-Freddy-

Guest
Hej hej, här är lokalen!
 

Bifogat

  • Umcc.jpg
    Umcc.jpg
    52.7 KB · Visningar: 124

Malcolm

The Hitman
Gick med
8 May 2008
Ort
Umeå
Hoj
2007, Honda VTR 1000F
En till ny medlem;)

Nu är man medlem här oxå då hoppas man på en rolig o fin sommar för hojåkning ;):D
 
Last edited:

bergstroem

Ny medlem
Gick med
28 May 2008
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
BMW R75 -75
Hejsan!! Skaffade MC kortet förra sommarn och har nyss flyttat upp till Umeå och skaffade en Daytona förra helgen!

Hoppas på många sköna mil i sommar! har hunnit 70 mil på 5 dagar iallafall! hehe

Såhär ser min balkong ut iallafall!
 

Bifogat

  • Daytona 0050.JPG
    Daytona 0050.JPG
    71.1 KB · Visningar: 135

cha0s

Total galning?
Gick med
22 Oct 2003
Ort
Umeå
Hoj
R6 med lila kåpor
Hejsan!! Skaffade MC kortet förra sommarn och har nyss flyttat upp till Umeå och skaffade en Daytona förra helgen!

Hoppas på många sköna mil i sommar! har hunnit 70 mil på 5 dagar iallafall! hehe

Såhär ser min balkong ut iallafall!
Välkommen till Umeå.
Önskar min balkong kunde se likadan ut, men jag får inte upp R6:an för trappen så jag får nöja mig med att ha den i garaget =)

<Reklam mode=ON>
Visst följer du med oss på bankörningen nästa helg?
Det är ett bra tillfälle att lära sig mer om hur hojen uppför sig och att lära känna folk.
<Reklam mode=OFF>
 

Wheels

Inte lika kul i år!
Gick med
17 Aug 2005
Ort
Umeå
Hoj
Fireblade 929
Välkommen.
Ett bra (och otroligt kul) sätt att komma in i klubben är att hänga med på bankörning nästa helg. :)
 

Henkebenke

Alla hojar sålda.
Gick med
4 Apr 2006
Ort
x
Hoj
R1
Tjena! Också ny Umebo (hojen kommer 1:a augusti då han är kvar i södra Sverige). Skulle mer än gärna ut och köra med likasinnade. Såg att ni håller till på Ålidhem så man får väl ta en tripp dit.

MVH
HenkeBenke
 

ixc

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2008
Ort
Umeå
Hoj
KTM 525 EXC '07
Jag kan väl skriva en rad också, även om jag har träffat rätt många av er redan :) Är ny A-kortsinnehavare, nyinflyttad umebo (hösten 07), kör en svart 640SM '04, pluggar nät&kommunikationsteknik, är 25 år, bor öst på stan och gillar öl, saker som låter BRUM och mysiga hemmakvällar :)
 

ixc

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2008
Ort
Umeå
Hoj
KTM 525 EXC '07
Tackar :) Hehe, var det du som tog den? Du får säga till om det inte är OK att jag använder den :)
 

Järven

Loch Ness
Gick med
14 Jul 2006
Ort
Umeå
Hoj
GSX-R 1100-92(såld) Yamaha FZ1-S
Tackar :) Hehe, var det du som tog den? Du får säga till om det inte är OK att jag använder den :)

Kanske var det jag, kanske nån annan? Min nuvarande bild vet jag inte vem som tagit?:va
Bilderna kan nog ses som gemensamma för alla som var på mittsverigebanan. Vi är väl alla vara lite posörer!:D
 
Last edited:

ixc

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2008
Ort
Umeå
Hoj
KTM 525 EXC '07
Kanske var det jag, kanske nån annan? Nä men det var ju eran kamera så det är lugnt. Min nuvarande bild vet jag inte vem som tagit?

Det var inte min kamera iaf, men jag utgår från att den som har tagit den inte har nåt emot att jag använder den som avatar :) I annat fall får väl personen i fråga säga till.
 

Skytt

Fattig student
Gick med
10 Sep 2006
Ort
Boden/Luleå
Hoj
Hojlös
Kanske dags för mig att också räcka upp handen som ny Umebo:tummenupp Föredetta bodensare som flyttat ner nu. Släpade även ner hojjen igår, 30 mil i pissregn :huvet Kunde varit roligare väder:D

Hur som haver så glider jag numera omkring på en svart KTM Duke II -03, bara att vinka eller köra ifatt mig(vilket inte är så svårt) och hälsa:D

MVH
Skytt
 

Ouroboros

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Ducati 1198 -09. Yamaha R1-Touch Of Evil Edition
Välkommen hit. Titta gärna förbi på klubben och/eller häng med på nån tisdagskörning.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top