Jag är ny medlem från Umeå - Säger hej!

cha0s

Total galning?
Gick med
22 Oct 2003
Ort
Umeå
Hoj
R6 med lila kåpor
Nja, det vet jag inte om. Lite sånt kanske det blir =)
Får se vars man kan få jobba =)
 

GTS

Spänna kedja vad e de ????
Gick med
12 Nov 2004
Ort
Umeå
Hoj
Yamaha FJR 1300
Ny medlem.

Ja nu är det gjort,inbetalning för medlemskap för -06,så man ser fram emot nästa säsong med mycket hojåka.Heter Ronny Öhman och har åkt med er några gånger tidigare ,äger just nu en Yamaha FJR 1300. :)
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
Vill köra

Hej flyttar till umeå den 25dec undrar om man kan få vara med i nån klubb eller nåt känner ju bara min tjej som jag bor med här uppe skulle vilja träffa några snubbar som jag kan köra hoj med :yoparty


Magnus Wiklund 26år Kör honda cbr 900rr både snabbt o lite stunt men har mycket kvar att lära Hör av er så slipper jag köra själv i sommar o ni får en skön kille med sjuk humor och en kille som kan laga mat börjar jobba på rex den 25dec
 

cbjorkman

Back on track!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Umeå
Hoj
Aprilia RSV Mille (R1 -00 Turbo *STULEN*)
SPID skrev:
Hej flyttar till umeå den 25dec undrar om man kan få vara med i nån klubb eller nåt känner ju bara min tjej som jag bor med här uppe skulle vilja träffa några snubbar som jag kan köra hoj med :yoparty


Magnus Wiklund 26år Kör honda cbr 900rr både snabbt o lite stunt men har mycket kvar att lära Hör av er så slipper jag köra själv i sommar o ni får en skön kille med sjuk humor och en kille som kan laga mat börjar jobba på rex den 25dec

Välkommen till stan :tummenupp

Å kom givetvis förbi och hälsa på oss på klubben!
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
cbjorkman skrev:
Välkommen till stan :tummenupp

Å kom givetvis förbi och hälsa på oss på klubben!
Tack ska du ha
Ska titta in så fort jag har tid god jul på er alla
 

Janet

Guest
Hej hej

Toka ny här i Umeå, har nyss flyttat upp från Katrineholm :banana
 

KTMan

Ny medlem
Gick med
28 Jun 2004
Ort
Umeå
Hoj
GSXR
lite seg att ansluta kanske,har bott i stan hela livet, kört mc(på väg) sen 16 års åldar, har gasat runnt på gatorna nu i 4 års tid, tänkte att i år så skulle jag ansluta till klubben, kommer förbi när vägarna tillåter...i sommar kör jag en svart gsx-r :D
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
KTMan skrev:
lite seg att ansluta kanske,har bott i stan hela livet, kört mc(på väg) sen 16 års åldar, har gasat runnt på gatorna nu i 4 års tid, tänkte att i år så skulle jag ansluta till klubben, kommer förbi när vägarna tillåter...i sommar kör jag en svart gsx-r :D

Välkommen! Fin hoj också. :tummenupp :tungan
 

Mell

På bättringsvägen, den bästa vägen!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
ZX12R -02 i delar
KTMan skrev:
lite seg att ansluta kanske,har bott i stan hela livet, kört mc(på väg) sen 16 års åldar, har gasat runnt på gatorna nu i 4 års tid, tänkte att i år så skulle jag ansluta till klubben, kommer förbi när vägarna tillåter...i sommar kör jag en svart gsx-r :D


Du är välkommen!
 

Snävan

Ny medlem
Gick med
9 Dec 2004
Ort
Strand,Vännäs
Hoj
Yamaha MT-09 Sport Tracker -15 och Honda CBR600F -98
Hej
Gick med i klubben för en månad sen drygt så jag tänkte passa på
att presentera mig. Heter Mikael Säfström är 24 år och bor på Mariehem.
Tog MC-Kortet för två år sen och köpte min första hoj för ett och ett halvt år sen.
Blev en Honda CBR600F -98 som jag trivs rätt bra med.
Var med på nån enstaka tisdagskörning ifjol men har tänkt
försöka vara med lite oftare i sommar.

:hej
 

SPID

Gay Lord, Use Your Power
Gick med
12 Sep 2005
Ort
umeå
Hoj
MOTARD
garage

cbjorkman skrev:
950221 En snabbsökning på antalet medlemmar som skrivit in Umeå som sin bostadsort ger (idag) 204st!

Tänkte att vi skulle ha en tråd där nyreggade Umebor kan säga hej (typ som i 'jag är ny' forumdelen).

Så alla ni Umebor som inte skrivit/presenterat er eller är nyreggade. Skriv in en hälsningsrad :tummenupp
Hej har ju bott här i 5månader nu ska hämta hit hojen på lördag så nu undrar jag om inte nån av er känner till nått garage som man kan hyra i närheten av teg Väldigt tacksam av svar eller nåt tips vi ses snart :yoparty
 

Ramper

Ny medlem
Gick med
12 May 2006
Ort
Umeå
Hoj
GSX600F
Hej hej alla

Har precis lyckats få tag i min första cykel en -98 gsx600f. Skaffade kortet i fjol men hade inte råd me mer! Är fortfarande väldigt försiktig i min körning (feg)... Ni känner igen mig på vägen jag är den som kör så sakta så att mopedisterna blir förbannade o tutar :) Men det kommer jag lovar! Bor på Marihem o jobbar ute på flygplatsen. Funderar på att åka förbi hos er nån dag o kolla in läget. När passar bäst?? Önskar alla en härlig och torr sommar!!!
(Dock inte torra strupar :fyllisar )

Hej hej
 

Wagge

Kiruna?
Gick med
23 May 2005
Ort
Södertälje
Hoj
CBR1000 -08
Ramper skrev:
2155004 Hej hej alla

Har precis lyckats få tag i min första cykel en -98 gsx600f. Skaffade kortet i fjol men hade inte råd me mer! Är fortfarande väldigt försiktig i min körning (feg)... Ni känner igen mig på vägen jag är den som kör så sakta så att mopedisterna blir förbannade o tutar :) Men det kommer jag lovar! Bor på Marihem o jobbar ute på flygplatsen. Funderar på att åka förbi hos er nån dag o kolla in läget. När passar bäst?? Önskar alla en härlig och torr sommar!!!
(Dock inte torra strupar :fyllisar )

Hej hej
Det brukar vara folk i lokalen kring 19tiden på tisdagar och torsdagar, bara att titta förbi då. :tummenupp
 
Nyheter
Indian Riders Fest 2024

Återupplev glansdagarna und...

KTM presenterar specialversionen RC 8C

KTM har presenterat 2024 år...

Däck i massor

I nästa nummer av Bike hand...

Tre nya däck från Michelin.

Allt om MC beger sig till J...

Ingen MC-Mässan 2025

23YM CL500 Styrelsen för...

Start2Ride arrangeras 2024

Sveriges största provkörnin...

Första vårtecknet (?)

Ett av det första vårteckne...

Bike på hembesök: Örebro MC Service

Fredrik Persson poserar fra...

Sneak Peak på nya Husqvarna 801 Svartpilen!

Snart är det dags för Husqv...

Start2Ride är tillbaka 2024

Sveriges största provkörnin...

Top