Forum-önskemål

Status
Ej öppen för fler svar.

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
mr_rockster skrev:
Skulle fortfarande vilja ha ett "racing" forum under supermotard...
Jahå, du har inte frågat om det ännu så. Och sen varför kan det inte diskuteras i Supermotardforumet i sig? Måste finnas nog med medlemmar för att fylla upp forumet oxå. Gör en Poll, och sen om det är äkta intresse för det gör vi en testperiod.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
McRae skrev:
När man fyller i maxpriset i annonserna så kommer dyrare bågar upp fortfarande pga folk skriver 49.000, 49 000 istället för 49000.
Går det inte att forcera det i annonsfunktionen att det alltid skrivs tex 49000.
Jaja jag vet.. dagens I-landsproblem.
Jag vet, jag försöker att forcera så gott det går. Men ska titta på det här å ta ett äkta tag runt bollarna om de inte skriver rätt.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
DJM skrev:
Étt förslag är att man samlar alla projekt i ett forum som ligger i mc-disskusioner. Det må heta projekt då. Lättare att följa dom.
Nej, jag kommer nog skapa nått utanför forumet. En personlig "sida" på forumet där ägaren kan skapa en liten egen "sektion" för andra att läsa och kanske även lägga inlägg som i en gästbok. Det jag mest är rädd för är att det ska utnyttjas på fel sätt.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
R1 racer skrev:
Hej! Swedie.
Jag hade ett önske mål men då var du lite för trött eller lat den dagen vi var i kontakt.
Kan du ordna en NÄSTA SIDA knapp så man slipper klicka på alla sido numren
var gång man ska byta sida på tråden.
"< 1 2 3 4 5 > "
de där flikarna är som bak och framåt steg. Varsego. Dock för din skulle och andras, som kanske inte visste det ska jag se om det går att ändra så det står Bakåt och Framåt istället.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
McB skrev:
Ett stuntforum fanns förut. Varför det togs bort vet jag inte, det var ju ett bra sätt att slippa alla jävla wheelie-trådar.
Därför att såna som du... o andra onämnda kom in och berätta hur idiotiska dom var för att dom stunta på en sporthoj och förstörde premierna för andra. Så 'såna som du' (inte stuntarna) gjorde att forumet försvann. Istället propagerar jag på att dessa frågar ska ställa i Hantering av hojen-forumet. Jag smäller på fingrarna när det blir för mycket att häckla de som vill åka på bakhjulet.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Coola Ola skrev:
Håller med! Vissa inlägg blir jävligt kryptiska innan man fattar att det döljer sig en länk i texten. Om inte understrykningar tilltalar Swedie så fixa iaf en annan länkfärg.
Det är ett problem i hur CSS fungerar med "allt" på sidan. Om jag väljer att det ska vara understruket, så blir ALLT understruket som är en länk. Det ser inte bra ut... Därav tills jag funnit en lösning så kommer det vara som det är.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hultan skrev:
Kom fakiskt på en sak!
Det där med kompislistan, den verkar lite "halt" ? Skulle inte det gå att få i ordning så man kan se om nån av ens "allierade" finns online lite lättare?
Ska se om det går att greja.
 

twinner

Obemannad.Bekvinnad.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Nyköping
Hoj
Nej, nästa år.
För crossar och annat som inte är sporthojar finns det andra forum,likaså bilar och moppar.Eget forum till folk utan kort där frågor kan ställas och diskussioner kan föras.Har man hela tiden en grinig attityd ska man ut,märka ord och bara "fitta" sig likaså.

Kanske kastar ett par stenar i glashuset.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Nyteknik skrev:
• Dela upp Racingforumet i underrubriker/tävlingsklasser

Bra ide. Ska klura på hur det ska fördelas upp utan att folk tar illa vid sig. A och B förare är väl knappast en bra indelning. Dock 2 takt och 4takt borde fungera. Fler indelningar betyder att det blir för lite medlemmar för att fylla forumen = inge kul o klicka sig igenom forum hela tiden.

Övriga punkter.... jag förstår dig. Men förstå oxå varför nån kontaktar dig...
 

Slappa

Rage closed inside!
Gick med
23 Jul 2003
Ort
Västervik! Lund
Hoj
Motard
Bilder

Skulle vara skitbra med en funtion som automatiskt minskar bilder man laddar upp till rätt format, ska man tex göra ett inlägg blir de så omständigt om man ska sitta o ändra format på bilden o sen lägga upp dom!
//D
 

Hultan

Kimbow™
Gick med
12 May 2004
Ort
Gbg
Hoj
Slutat för gott.. Kanske..
Swedie skrev:
Det är ett problem i hur CSS fungerar med "allt" på sidan. Om jag väljer att det ska vara understruket, så blir ALLT understruket som är en länk. Det ser inte bra ut... Därav tills jag funnit en lösning så kommer det vara som det är.
Du kan säkert mer än mig i detta, men css kan ju ändras och du skapar egna "tags" eller vad det nu hette, så att du gör så att vissa länka understryks? Det var ett tag sen jag grejade med det så jag må ha fel...
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
An3Azz skrev:
Jag skulle vilja ha 2st forum som behandlar mc. t.ex en om själva hojjarna och sen ett mc-relaterat som behnadlar allt övrigt som kläder, skyddsutrustning, jag har klotat-trådar ja du förstår säkert.

Men det kanske blir stökigt jag vet inte...avslutar med några smilies för Duckies skull så hon blir glad.

:tummenupp :tummenupp
:banana :banana :fyllisar
Nej, använd sökfunktionen istället. Jag ogillar att ha för många forumuppdelningar. Hellre mer diskussion i ett forum som egentligen handlar om samma sak.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
twinner skrev:
För crossar och annat som inte är sporthojar finns det andra forum,likaså bilar och moppar.Eget forum till folk utan kort där frågor kan ställas och diskussioner kan föras.Har man hela tiden en grinig attityd ska man ut,märka ord och bara "fitta" sig likaså.

Kanske kastar ett par stenar i glashuset.
Nej. Ingen rasfördelning. Dock uppmaning att söka efter svar.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Slappa skrev:
Skulle vara skitbra med en funtion som automatiskt minskar bilder man laddar upp till rätt format, ska man tex göra ett inlägg blir de så omständigt om man ska sitta o ändra format på bilden o sen lägga upp dom!
//D
Ska se om det går att hitta en sådan extrafunktion att installera. Bättre är nog om du lär dig använda t.ex det inbyggda "Paint" i Windows.
 

Swedie

Administrator
Personal
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm-ish
Hoj
Drömhoj
Hultan skrev:
Du kan säkert mer än mig i detta, men css kan ju ändras och du skapar egna "tags" eller vad det nu hette, så att du gör så att vissa länka understryks? Det var ett tag sen jag grejade med det så jag må ha fel...
Ja, jag vet. Men då behöver jag sätta tags på varenda lite jäkla länk... = NEVER EVER FUKIN' EVER!!!!
 
Status
Ej öppen för fler svar.
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 &#8211;...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

&#8221;och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top