Nu var det min tur!

"Jimbo"

janos
Gick med
23 Jul 2004
Ort
Arlöv
Hoj
TL1000S
Krockade med en bil idag i en rondell. Jag lyckades på någon vänster hålla mig kvar på cykeln efter massa vingel. Damens sidodörrar måste bytas ut och min toppkåpa blev skev och sprack, resten av smällen fick mitt ben som lyckligtvis skyddades av pucken. Jag hade en otrolig tur som missade en stolpe med några cm men retar mig otroligt mycket på de materiella skador jag fick på min R1: a i för övrigt nyskick. Vet ni någon som vill sälja toppkåpa till R1- 00? Jag har lagt ut annons men kan ju fråga här ibland mina vänner. Eventuellt så går den att rikta, finns det någon som vill göra det? Kanske ska berätta att jag kör halvförsäkrat så kan ej ta detta på försäkringen, hoppas att de finner att det vat tantens fel vilket det var enligt min utsago.
MVH
 
Last edited:

TheDude

Überposör
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Texas
Hoj
King of the road
Jimbo skrev:
Krockade med en bil idag i en rondell och smällen blev ganska häftig. Jag lyckades på någon vänster hålla mig kvar på cykeln efter massa vingel. Damens sidodörrar måste bytas ut och min toppkåpa blev skev och sprack, resten av smällen fick mitt ben som lyckligtvis skyddades av pucken. Jag hade en otrolig tur som missade en stolpe med några cm men retar mig otroligt mycket på de materiella skador jag fick på min R1: a i för övrigt nyskick. Vet ni någon som vill sälja toppkåpa till R1- 00? Jag har lagt ut annons men kan ju fråga här ibland mina vänner. Eventuellt så går den att rikta, finns det någon som vill göra det? Kanske ska berätta att jag kör halvförsäkrat så kan ej ta detta på försäkringen, hoppas att de finner att det vat tantens fel vilket det var enligt min utsago.
MVH

Ajdå :( Skönt att du klarade iaf :tummenupp

Ang. toppkåpan så hör med R1_racer. Jag har för mig att han har en sådan liggande :tummenupp
 

Dangerous Dave

Radical Quad-Riders
Gick med
14 Jan 2004
Ort
Malmö
Hoj
Honda VTR1000F
Men va fan, inte en till... Och du i rondell precis som jag...
Tur att du klarade dig från värre skador i alla fall.
Hoppas du lappar ihopa hojen eller att hennes försäkringsbolag får fixa den ekonomiska biten.
Vi håller tummarna. :tummenupp
Jimbo skrev:
Krockade med en bil idag i en rondell och smällen blev ganska häftig. Jag lyckades på någon vänster hålla mig kvar på cykeln efter massa vingel. Damens sidodörrar måste bytas ut och min toppkåpa blev skev och sprack, resten av smällen fick mitt ben som lyckligtvis skyddades av pucken. Jag hade en otrolig tur som missade en stolpe med några cm men retar mig otroligt mycket på de materiella skador jag fick på min R1: a i för övrigt nyskick. Vet ni någon som vill sälja toppkåpa till R1- 00? Jag har lagt ut annons men kan ju fråga här ibland mina vänner. Eventuellt så går den att rikta, finns det någon som vill göra det? Kanske ska berätta att jag kör halvförsäkrat så kan ej ta detta på försäkringen, hoppas att de finner att det vat tantens fel vilket det var enligt min utsago.
MVH
 

NordhNet

05´s första fortkörare? Japp
Gick med
22 Apr 2003
Ort
Landskrona
Hoj
CBR900RR Eldblad -95
Jimbo skrev:
hoppas att de finner att det vat tantens fel vilket det var enligt min utsago.
MVH

Var du inne i rondellen får du alltid rätt tror jag. Det har jag fått :tummenupp
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top