Hojåka i Örebrotrakten - the original!

Kjelle

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Supersport(touring)
Som "grundare" av Örebro-tråden känner jag mig manad att starta upp den igen. Kommer fan inte ihåg vad jag skrev från början, men det var väl något i stil med:

Nyfiken äldre herre med god ekonomi söker andra välartade, trevliga och skötsamma gossar, med intresse för trafiksäkerhet och BMW:s klassiska boxermotorer, för lugn samåkning, kaffe med småkakor och körsång. Gärna kristen livssyn. Svar till Virago 535-biker. :D

Och plötsligt: Varde PBR! :bow
 

Mattias650

Örebroare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
2017 Kawasaki Z900
Gillar inte det där med småkakorna. Vi kan sätta smulor i halsen... Annars var det helt rätt skrivet! :tummenupp
 

blom

I DO IT BECAUSE I LOVE IT
Gick med
6 Mar 2003
Ort
nu med 4st tjejer
Hoj
HOT AND BLUE
det var ju här kjelle fick sina riktiga vänner en gång i tiden för snart ett år sen.... så den här tråden måstre bevaras väl...
 

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
*
Kjelle skrev:
Som "grundare" av Örebro-tråden känner jag mig manad att starta upp den igen. Kommer fan inte ihåg vad jag skrev från början, men det var väl något i stil med:

Nyfiken äldre herre med god ekonomi söker andra välartade, trevliga och skötsamma gossar, med intresse för trafiksäkerhet och BMW:s klassiska boxermotorer, för lugn samåkning, kaffe med småkakor och körsång. Gärna kristen livssyn. Svar till Virago 535-biker. :D

Och plötsligt: Varde PBR! :bow

God ekonomi?!?!
Kjeller bjuder laget runt sen :D :öl
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Skönt. Nu kan jag ta det lugnt på jobbet igen. Har ju varit tvungen att jobba massor ett tag nu....
 

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
*
:rolleyes:
Ash skrev:
den här tråden vill jag va med i :tummenupp
Den där ASH? Vill vi verkligen ha med honom att göra?
Han funderade ju starkt på att köpa en H-D förra året, är inte det nåt slags brott mot PBR:s grundregler?!?!? :D
 

Ash

Klatu Verata Niktu
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlskoga
Hoj
ZX6R
rainman skrev:
:rolleyes:
Den där ASH? Vill vi verkligen ha med honom att göra?
Han funderade ju starkt på att köpa en H-D förra året, är inte det nåt slags brott mot PBR:s grundregler?!?!? :D


Men jag kom ju på bättre tankar ganska fort, det va ju bara en sjukdom jag drog på mig tack vare mina kompisar i Örebro som åker HD... nu är jag frisk :rolleyes:
Fast du ska väl sälja din nu är det kanske en HD du är ute efter som nästa hoj? :rolleyes:
 

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
*
Ash skrev:
Men jag kom ju på bättre tankar ganska fort, det va ju bara en sjukdom jag drog på mig tack vare mina kompisar i Örebro som åker HD... nu är jag frisk :rolleyes:
Fast du ska väl sälja din nu är det kanske en HD du är ute efter som nästa hoj? :rolleyes:


Nope, ingen HD. Kanske en Buell! men bara kanske....
du kanske vill byta upp dig? du kan få kompispris!! :tummenupp
 

Ash

Klatu Verata Niktu
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlskoga
Hoj
ZX6R
byta upp mig nänä, inge annat än ninjan, men han på den gröna ninjan som va med i sommras när vi åkte, han har funderingar på å skaffa en blade, ska höra med honom, va ska du ha för den?
 

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
*
Ash skrev:
byta upp mig nänä, inge annat än ninjan, men han på den gröna ninjan som va med i sommras när vi åkte, han har funderingar på å skaffa en blade, ska höra med honom, va ska du ha för den?
hade tänkt mig runt 37 kanske.... det är upp till diskussion och hur fort han vill köpa den... ju snabbare desto billigare =)
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
rainman skrev:
Förresten så skulle ju du till blom ikväll! vi kan ju snacka om det då!! :tummenupp
Det är ju meningslöst att diskutera ikväll, han kommer ju inte minnas nåt i morgon iaf. :öl :zpy :crash
 

Ash

Klatu Verata Niktu
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Karlskoga
Hoj
ZX6R
rainman skrev:
Förresten så skulle ju du till blom ikväll! vi kan ju snacka om det då!! :tummenupp

Hallå jag jobbar ikväll. men nästa gång kommer jag å super både dig å blom under bordet :D :tummenupp :öl
 

rainman

...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
*
Ash skrev:
Hallå jag jobbar ikväll. men nästa gång kommer jag å super både dig å blom under bordet :D :tummenupp :öl

Hur vart jag inblandad? och vad är det för ursäkt att du jobbar? du slutar ju 21, du kan vara här senast 22 vilket ger oss en bra bunt med timmar för att inmundiga alkohol och snacka skit!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top