här snackar VI motard

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
GO ERIK GO

Lyssna så inte motorn låter illa och skramlar. Det gör inget om den inte är tyst, de låter en del, men det ska inte låta illa. Fråga vad han bytt i den och när. Om några uppdateringar är gjorda, typ vipporarmarna. I övrigt se mitt PM.
 

Maxad

Max Fighter
Gick med
17 Sep 2004
Ort
Örebro
Hoj
sporty -93
är det er motardåkare man brukar se busa i stan eller? diggar er starkt! :yoparty
 

Kyckling

På väg att vakna ur dvalan...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro
Hoj
Husaberg
Bortsett från Blom så kör väl de flesta av "våra" motardnissar bara bana?
 

Maxad

Max Fighter
Gick med
17 Sep 2004
Ort
Örebro
Hoj
sporty -93
åfan... då är det väl några andra man brukar se.... det är iaf inte polisen jag menar :D ser latjo ut när dom kommer på bakhjul å framhjul... lite svårt för sånt på min cykel :va
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Han var inte intresserad av ett byte längre... Ringde på en annan i helgen men fick inget svar.
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Maxad skrev:
åfan... då är det väl några andra man brukar se.... det är iaf inte polisen jag menar :D ser latjo ut när dom kommer på bakhjul å framhjul... lite svårt för sånt på min cykel :va
Det kan nog var oss du sett nån gång. Som Erik säger blir det mest bankörning med motarderna men inte bangar vi för en tripp på stan heller. Vad jag sett i år så finns det bara en Husa, förutom oss, som åker på stan. Och han kör ganska milt, det jag sett iaf. Kul om man kan glädja nån, hehe.


Erik: Piss oxå. Ligg på bara. Du måste ha en hoj före träningen på Torsdag...


Blompa: Vad håller du på med :( :va
 

erik

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Kumla
Hoj
-
Supermoto skrev:
Erik: Piss oxå. Ligg på bara. Du måste ha en hoj före träningen på Torsdag...

å fan, var det så bråttom... :D

Ska nog ringa på wr426:an också, kan han sälja den lv-reggad blir det mer intressant för mig, inga problem att fixa själv kan hända men jag orkar inte krångla med sånt. Linus tipsade om en husa också som jag ska kolla med idag.
 

Maxad

Max Fighter
Gick med
17 Sep 2004
Ort
Örebro
Hoj
sporty -93
Det kan nog var oss du sett nån gång. Som Erik säger blir det mest bankörning med motarderna men inte bangar vi för en tripp på stan heller. Vad jag sett i år så finns det bara en Husa, förutom oss, som åker på stan. Och han kör ganska milt, det jag sett iaf. Kul om man kan glädja nån, hehe.

ja det va inga husor jag såg... vetifan va det va för märke... honda? kan inte dom där modellerna :rodnar men det va säkert ni. och det är klart att ni glädjer några iaf med rolig åka å enstånke bröl... inte bara sura kärringar ute på vägarna! :tummenupp
 

ceylon79

Ny medlem
Gick med
9 May 2003
Ort
Örebro
Hoj
Thundercat-98 ¤såld¤ Husaberg 650-03¤såld¤ FZR1000 89
Supermoto skrev:
Det kan nog var oss du sett nån gång. Som Erik säger blir det mest bankörning med motarderna men inte bangar vi för en tripp på stan heller. Vad jag sett i år så finns det bara en Husa, förutom oss, som åker på stan. Och han kör ganska milt, det jag sett iaf. Kul om man kan glädja nån, hehe.


jag kör väl inte milt :rolleyes: jag är ju riktigt duktig ju :3freak men det är ju så att man får ju faktiskt inte köra hur man vill, det kanske är därför det ser milt ut :tungan :hihi
 

Supermoto

Racer has-been...
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Örebro.
Hoj
| FE501 -14 sumo/enduro | CR500 -89 | FS1 -85(?) | ZZR 600 -93 "ratbike" | 350Freeride -12
Hehe, no offense :)

De gånger jag sett dig har det iaf gått lugnt till. Men det är ju eg. bara bra att folk ser att det går att köra lugnt med hojarna oxå. Fast du borde nog se över förgasarbestyckningen. Den skjuter fanimig som en 15.5cm Haubits på avlsag.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top