Är folk helt jävla dumma i huvet...

Kryptonit

Pälsklädd raggare
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
GSXR 750 Turbo (och en drös fyrhjulingar)
Det finns knäppa personer..
Min hoj har dock klarat sig, men en 1,5-2 meter repa på sidan av bilen har jag fått.
Att måla om den kostade mig 10k, så en repa av den storleken blir man inte speciellt glad över :mad:
 

EBS

The one and only
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Crime Village
Hoj
S1000RR -12, GSXR 1000 -07, RMX 250 -94
CayLe: Jag säger som Nisse och Johan... Vi kommer och brunar lite utanför din skola i sommar.. :tummenupp

Jag ska nog ha lärt mig box-skrapa då också.. :D
 

HaiWaN

SHOIK
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Bogstavligen talat på bogesundsvägen//vaxholm
Hoj
Aprilia Rs 125 -98 | Projekt StreetFighter pågår...
Estremo skrev:
Samma sak som när min vardagscykel var trasig och jag var tvungen att ta min tävlingsmountinbike ett tag. Fick aldrig ha den ifred så jag ställde in larmet på högsta känslighet. När ett pundhuvud kom och sparkade på bakhjulet gick larmet på (103 db). Sen fick man ha cykeln ifred kan jag lova...


hahahaha fan va nice...:crash :crash :crash
i mitt plugg ligger fordonsdelen på baksidan av skolan, så om man parkerar där så får hojen vara ifred.... eventuellt så är det bara att ta in den i garaget... :rolleyes: :tummenupp :rolleyes: :tummenupp
 

Hammet

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Ljusdal
Hoj
DT125R
CayLe skrev:
... eller är dom bara avundsjuka?

Igår i skolan så fick jag höra att jag var dum i huvet som kör hoj, och idag när man ska åka hem på lunch så ere nåt jävla ljushuvud som spottat på min hoj. Jag blir så jävulskt förbannad!!! :mad:

förstår precis vag du menar, när jag köpte min moppe för 23k och ställde den utanför en kompis.....kom ut efter ca 1 timme och då står det två riktigt ruskigt FULA killar där och börjar kasta kottar på en 46mil gammal moppe, ge fan i det där menar jag på då tar en av killarna upp en stenjävel och kastar....då hoppade alla 12 cylindrarna igång och snabbt som fan efter killen, tror fan aldrig jag sprungit så snabbt förut.....kommer ikapp killen och "glidtacklar" han bakiftrån sen sliter jag tag i han och sopar han över käften, trycker ner han i backen och frågar om han någonsin kommer så mycket som att peta på moppen igen "nej" säger en gäll röst :D :crash kändes så jävla skönt, finns inget mer frustrerande än när folk inte kan skilja på mitt och ditt.
 

kajlyl

Tillbaka!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
Gsx-R600
på grundskolan var det inte änns ett allternativ o ställa moppen, hade tagit en timme sen hade den vart borta och om man nu hade invensterat i ett bra lås så hade allt utom framhjulet vart borta. (hade oxxå moppe av 23k modellen) :)

Men nu på gymnasiet är det ju lungt... vi är två st i samma klass me lika danna hojjar... alla tycker bara vi e grymma :cool: :tummenupp
 

Forkman

Uppe bland molnen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Nepp
Hade aldrig några problem i grundskolan.
Men sen när man började gymnasiet så har kompisar fått tändkablar avklippta mm.
Fattar inte hur föräldrarna uppfostrar barn som inte kan skilja på mitt och ditt.
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Det här med avundsjuka är faktiskt ett ganska stort problem, iaf när folk börjar sabotera ens saker.

Här finns det en del personer med epa med ett stort förakt för mig som 125-förare. Deras främsta argument är att man bara kan åka en person på 125:a. Att mitt argument att en epa bara går i 30 km/h och därmed är långsammare än de flesta mopeder anser dom vara oväsentligt. Tyvärr har ingen vågat ställa upp på ett race än...
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
MikkE skrev:
ställ in hojjarna i skåpen :D

Jag har skåp nere i "el-huset" ca: 400m från stora gymnasiet, så jag får springa omkring med hjälm å jacka å böcker hela jäkla tiden i "stora" gymnasiet, sen så kan inte skolan fixa skåp uppe i stora delen.. jobbit värre =/
 

MrGooFy

Tebax
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Borås
Hoj
Is no more
Forkman skrev:
Hade aldrig några problem i grundskolan.
Men sen när man började gymnasiet så har kompisar fått tändkablar avklippta mm.
Fattar inte hur föräldrarna uppfostrar barn som inte kan skilja på mitt och ditt.

Vilken skola går du på??
 

micke85

Sommar och sol där jag bor
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Paris
Hoj
Ninja zx6r
Förjävligt att folk inte kan nått bättre än att sabotera och jävlas !
jag tro dom e så jävla avensjuk att dom måste bara förstöra ! såna jävlar hatar jag ! dom borde avrätas ! själv har jag inte varit med om nått sånt än ! men om jag hade varit med om nått liknande och viste vem det var som hade gjort det så skulle jag inte tveka och slå på dom ! :mad:
ända jag har varit med om är att en i min klass blev förbanad på att jag var på sporthoj.com och tittade och skrek ut kan du kan du inte ge dig med motorcyklar ! skrattade bara och sa hålskäften du jävla cs bög ! inte för att jag har nått mot dom som spelar cs men han höll skäften sän i allefall !
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
CayLe skrev:
... eller är dom bara avundsjuka?

Igår i skolan så fick jag höra att jag var dum i huvet som kör hoj, och idag när man ska åka hem på lunch så ere nåt jävla ljushuvud som spottat på min hoj. Jag blir så jävulskt förbannad!!! :mad:

Gå till rektorn och berätta vad som hänt eller nåt. Vem var det som sa att du var dum i huvet då? Får du reda på vem det var som spotta så vänta på honom tills han slutar och bara veva........

750RR :tummenupp
 

Bodoe

Motorhaverist? Javisst!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm
Hoj
Honda NSR 250 SP -90, Kawasaki KX 250 -91 (Elduro!), Kawasaki ZR750 Zephyr -97, KTM 450 SMR -04...
En gång var det någon som lagt ett löv i mitt avgassystem...halva stack ut, men ändå!!! Fy fan, att de inte har nåt anant att göra än att stoppa in ett löv i mitt avgassystem! :mad:

Irriterande att man inte kan ställa hojen utanför skolan utan att det är snorungar som är framme och pillar!


Nåja, skämt åsido! Detta är faktiskt det enda som hänt under tiden jag kört hoj och moppe. Brukar funka ganska bra om man ställer hojarna och mopparna tillsammans...ställer man den vid huvudingången så är det såklart folk som pillar! En gång kom jag till min hoj för att låsa upp den och åka hem. Då satt till min fasa inte skivbromslåset i bromskivan! Istället låg det en halvmeter ifrån hojen i en rabatt utan skador...hur tog det sig dit??? :confused: (tror jag låste lite slarvigt så det ramlat av, sen har någon kanske lagt det i rabatten)

EDIT// Bara för att klargöra, rabatten hade inga skador! :rolleyes:
 

Dracke

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sverige
Hoj
nej
Bodoe skrev:
En gång var det någon som lagt ett löv i mitt avgassystem...halva stack ut, men ändå!!! Fy fan, att de inte har nåt anant att göra än att stoppa in ett löv i mitt avgassystem! :mad:

Irriterande att man inte kan ställa hojen utanför skolan utan att det är snorungar som är framme och pillar!


Nåja, skämt åsido! Detta är faktiskt det enda som hänt under tiden jag kört hoj och moppe. Brukar funka ganska bra om man ställer hojarna och mopparna tillsammans...ställer man den vid huvudingången så är det såklart folk som pillar! En gång kom jag till min hoj för att låsa upp den och åka hem. Då satt till min fasa inte skivbromslåset i bromskivan! Istället låg det en halvmeter ifrån hojen i en rabatt utan skador...hur tog det sig dit??? :confused: (tror jag låste lite slarvigt så det ramlat av, sen har någon kanske lagt det i rabatten)

EDIT// Bara för att klargöra, rabatten hade inga skador! :rolleyes:
Och inga blommor kom till skada under händelsen? :crash
 

Gustafsson

Skrapar tungan...
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Huddinge
Hoj
no bike
vet du vilka det var? säg namn....eftersom jag går juh i din skola så om det skulle varit några av mina polare så skulle jag kunna snacka med dom...
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
coolrider skrev:
vet du vilka det var? säg namn....eftersom jag går juh i din skola så om det skulle varit några av mina polare så skulle jag kunna snacka med dom...

Vet tyvärr inte vilka det var. skulle bra gärna vilja veta faktsikt :mad:
 

Homsen

Gillar ha kul på 2 hjul
Gick med
8 Mar 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
cbr 600rr, kawa 500, husa 650
Har aldrig hänt mig., ja brukar ställa hojjen där det alltid går mycke folk förbi., dels för å glänsa å dels för att då rör ingen hojjen. för mycket folk vettni
 

Davo

Medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Tullinge
Hoj
2005 KTM 625
CayLe skrev:
Jag har skåp nere i "el-huset" ca: 400m från stora gymnasiet, så jag får springa omkring med hjälm å jacka å böcker hela jäkla tiden i "stora" gymnasiet, sen så kan inte skolan fixa skåp uppe i stora delen.. jobbit värre =/

Vart ställer du hojen då? Vid El-huset eller uppe vid huvudbyggnaden? Om du ställer hojen vid El-huset borde du väl få ha den ifred? Annars får du väl snacka med tex bilskadecenter om du kan få ställa den innanför deras staket medans du är i plugget, då lär ju garanterat ingen snoris pilla eller spotta på den.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top