Är folk helt jävla dumma i huvet...

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
... eller är dom bara avundsjuka?

Igår i skolan så fick jag höra att jag var dum i huvet som kör hoj, och idag när man ska åka hem på lunch så ere nåt jävla ljushuvud som spottat på min hoj. Jag blir så jävulskt förbannad!!! :mad:
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
CayLe skrev:
... eller är dom bara avundsjuka?

Igår i skolan så fick jag höra att jag var dum i huvet som kör hoj, och idag när man ska åka hem på lunch så ere nåt jävla ljushuvud som spottat på min hoj. Jag blir så jävulskt förbannad!!! :mad:
Folk är avundsjuka...Försök ställa hojen en bit ifrån eller på ett "säkert" ställe.
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
Re: Re: Är folk helt jävla dumma i huvet...

Nisse Järnet skrev:
Folk är avundsjuka...Försök ställa hojen en bit ifrån eller på ett "säkert" ställe.

Jag kan ta när dom snackar skit om mej och hojen men jag blir tiktigt jävla sur när dom börjar spotta och ha sej, snart komemr man väl ut och så har nån mindre begåvad person repat eller vält hojen!!
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
Re: Re: Re: Är folk helt jävla dumma i huvet...

CayLe skrev:
Jag kan ta när dom snackar skit om mej och hojen men jag blir tiktigt jävla sur när dom börjar spotta och ha sej, snart komemr man väl ut och så har nån mindre begåvad person repat eller vält hojen!!
Finns alltid massa nötter. Försök hitta nåt annat ställe att ställa den på :)
 

Felix

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
somewhere
Hoj
XR650R
Kungliga svenska avundsjukan..

Inget att göra något åt, när jag skulle ställa in min gamla hoj i garaget var det någon ungjävel som spottade på den från 3dje våningen... :mad:
 

gixxer_chrille

Sugen på att köra hoj igen
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ale kommun
Hoj
Vatten hoj...SEA-DOO RXT.
Helt klart avundsjuka. Säg mig, går det en massa epa nötter på din skola? isåfall kan det vara så att dom får komplex när du blåser förbi i 100 blås när dom bara kan få mätaren att visa 30.
Men blir inte brudarna lite impade iaf :D
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
chrille-r1000 skrev:
Helt klart avundsjuka. Säg mig, går det en massa epa nötter på din skola? isåfall kan det vara så att dom får komplex när du blåser förbi i 100 blås när dom bara kan få mätaren att visa 30.
Men blir inte brudarna lite impade iaf :D

Nej, det finns några få personer med bil, och dom som troligen är mycket avundsjuka på mej saknar körkort pa alla vis. Om tjejerna blir impade? Här är alla tjejer lika dumma i huvet och ser inte skillnad på en moppe och en 1100cc med vissa undantag..
 

RGmaniac

No More MR 2 Stroke
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Vagnhärad
Hoj
Kawasaki Z 550 -82,Yamaha XS 500 -79
Fan vilka jävla slut huvuden........Fan vad förbannad man blir....Likadant på min skola....Alltid massa folk som stor och glor och pillar på hojjarna....Fan vad förbannad man blir.... :mad:
 

CayLe

De är efter mig!!
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Kör bil.
Blir kul sen när vägarna torkar upp så man kan dra deras rostiga gamla volvo's! Om dom nu nånsin kommer klarar av att ta ett körkort vill säga...
 

Nisse Järnet

pschyy =D
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sthlm/norrort
Hoj
Honda XL1000, YZ250 + BMW turbo
CayLe skrev:
Blir kul sen när vägarna torkar upp så man kan dra deras rostiga gamla volvo's! Om dom nu nånsin kommer klarar av att ta ett körkort vill säga...
hahaha :tummenupp Vi får sammla lite folk och komma och börna och köra på bakan utanför ditt plugg :D
 

Johanjulgran

#25 supermotard
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Brottby
Hoj
KTM 450 SMR -07
Säger som nisse hitta en annan plats.

Det var sammasak när jag hadde moppe och stälde den synligt vid skolan då kom alla och pillade, sate sig på den och en försökte vrida upp styrlåset. då vart man lack. :mad:

Sen stälde jag och nisse våra moppar på ett annat ställe där dom inte syns likabra och då fick dom vara i fred. Ställer våra motorcyklar på samma ställe.
 

Estremo

La vita è bella
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Uppsala
Hoj
MV Agusta F4S & Ducati 998
Samma sak som när min vardagscykel var trasig och jag var tvungen att ta min tävlingsmountinbike ett tag. Fick aldrig ha den ifred så jag ställde in larmet på högsta känslighet. När ett pundhuvud kom och sparkade på bakhjulet gick larmet på (103 db). Sen fick man ha cykeln ifred kan jag lova...
 

pini

full fart spar tid
Gick med
7 Mar 2003
Ort
hjo
Hoj
R1 me lite godis
konstigt att folk aldrig kan lära sig vet dom som har fått sina fordon nerpissade hur kul e de
FOLK SKA INTE RÖRA NÅGON ANNANS BÅGE OM DOM INTE HAR LOV ATT GÖRA DET annars e de skott pengar på sånt folk
 

Rondellen

Beach 08?? beer 08 ;)
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Skellefteå
Hoj
R6 -01,
Än så länge är det ingen som vält din hoj...men min hoj vart vällt.... :mad: fast det kanske int va meningen...men ändå
 
Nyheter
Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Top