En 125 klubb med egen hemsida?

User123

Medlem
Gick med
30 Jul 2003
Ort
Sverige
Hoj
Ingen
spectre skrev:
Kom ihåg, när ni skickar iväg ansökan om medlemskap skriv utförligt och nogrant så Booz och Bojje slipper sitta och rätta stav fel, skriv hur gamla ni är vad ni heter , vart ni bor vad ni åker på, drevning, toppfart, antal hk och om ni har en bild på hojen så skicka den till dom, sen om nån kunde komma på ett förslag hur man ska ge pengarna till klubben vore det jävligt bra! mvh

Ska man skriva "ansökan" :) nu?

Tjao kan man inte sätta in pengarna på någons konto?
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Dizzy skrev:
de e lungt.. men ingen som orkar ta bort de blåa på bilden? så får vi se hur det ser ut när det är klart, blir nog sketa snyggt,, jag vill iallfall ha det klistermärket om det blir av.... :tomten



målade över det blåa med rött i paint men jag kom bara till halva och så zoomade jag ut då såg jag hur förjävligt det såg ut.. kan inte nån med photo-shop försöka? lovar att det blir 100 gr bättre då!



CroC : ja skicka så snart som möjligt till Booz jag har redan gjort och det såg ut så här


"tjena, heter olle bor i strängnäs är 16 barre och åker på en blanksvart honda crm med arrow effektavgasystem det är årsmodell -91 toppfart okänd men den borde göra 130+ (mätarfart), den går som sagt på full effekt (27 hk + arrow)drevning just nu 14/38. styling: fimpade backspeglar tomaselli styre med fågelpinne ufo-twinlights, ska skruva bort hänget på bakskärmen och flytta in i hjulhuset och e lite små sugen på mini skylt"
 

Xeizz

Ny medlem
Gick med
17 Jun 2003
Ort
Umeå/Kalmar Norrlänning & smålänning på samma g
Hoj
KTM Freeride 350 -14 & Husaberg FS650E -04
spectre skrev:
målade över det blåa med rött i paint men jag kom bara till halva och så zoomade jag ut då såg jag hur förjävligt det såg ut.. kan inte nån med photo-shop försöka? lovar att det blir 100 gr bättre då!



CroC : ja skicka så snart som möjligt till Booz jag har redan gjort och det såg ut så här


"tjena, heter olle bor i strängnäs är 16 barre och åker på en blanksvart honda crm med arrow effektavgasystem det är årsmodell -91 toppfart okänd men den borde göra 130+ (mätarfart), den går som sagt på full effekt (27 hk + arrow)drevning just nu 14/38. styling: fimpade backspeglar tomaselli styre med fågelpinne ufo-twinlights, ska skruva bort hänget på bakskärmen och flytta in i hjulhuset och e lite små sugen på mini skylt"
skynda på, jag ska snart åka bort, vill ju se hur det slutar ju... :gnissla
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
spectre skrev:
Kom ihåg, när ni skickar iväg ansökan om medlemskap skriv utförligt och nogrant så Booz och Bojje slipper sitta och rätta stav fel, skriv hur gamla ni är vad ni heter , vart ni bor vad ni åker på, drevning, toppfart, antal hk och om ni har en bild på hojen så skicka den till dom, sen om nån kunde komma på ett förslag hur man ska ge pengarna till klubben vore det jävligt bra! mvh


Exakt! Tack
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
Solid snake skrev:
Jaja, jag har för lite att göra. :hihi


Grabbar vad tror ni om den där loggan på en svart munktröjja?
Loggan i fram och sen nicknamnet stort bak? t.e.x TT för mig blir det då på ryggen på tröjjan. Jag ska höra med en polare vilket företag de använde när de beställde nyligen. MVH Gustaf TT
 

Nudelman

Medlem
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
en 2 hjuling
om ni behöver nån hjälp så.. jag kan flash, flash i 3d, 3d bilder, typ allt i 2d... jag har gjort bilder ett tag och hemsidor i flash och 3d flash m.m.... har varit grafiker för en del företag, så.. ja säg bara till som sagt för jag e grafik-geek =]..

//..steff
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
Nudelman skrev:
om ni behöver nån hjälp så.. jag kan flash, flash i 3d, 3d bilder, typ allt i 2d... jag har gjort bilder ett tag och hemsidor i flash och 3d flash m.m.... har varit grafiker för en del företag, så.. ja säg bara till som sagt för jag e grafik-geek =]..

//..steff


Tjena, okejj kan nog vara mycket till hjälp, gör gärna ett snabbt förslag på vårat tröjjtryck, du ser United Riders ska det stå och någon liten symbol. Testa! MVH Gustaf TT
 

Solid snake

Guest
Dizzy skrev:
lite "pluddrigt" men snyggt!... vill ha både som klister och munktröja :tummenupp

Jo, men paint är ju paint, går ju inte göra nåt snyggt. :gnissla

Är det inte copyright på no fear märket?
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Nudelman skrev:
om ni behöver nån hjälp så.. jag kan flash, flash i 3d, 3d bilder, typ allt i 2d... jag har gjort bilder ett tag och hemsidor i flash och 3d flash m.m.... har varit grafiker för en del företag, så.. ja säg bara till som sagt för jag e grafik-geek =]..

//..steff


du skulle ju kunna försöka göra en logga som vi kan ha på våra tröjor/ klistermärken som en del vill ha :tummenupp
 

boOz

Miton till SALU! PMa för mer info.
Gick med
29 Jul 2003
Ort
Stockholm (Sollentuna)
Hoj
Cagiva Mito Evo -99
spectre skrev:
du skulle ju kunna försöka göra en logga som vi kan ha på våra tröjor/ klistermärken som en del vill ha :tummenupp

Precis, en logga och så ska det stå United Riders brevid, visa förslag här tack. MVH Gustaf TT :hihi
 

spectre

BRASSA å dra i helvet
Gick med
27 Jan 2004
Ort
Lite åt vänster sen åt helvete
Hoj
50x12
Solid snake skrev:
Jo, men paint är ju paint, går ju inte göra nåt snyggt. :gnissla

Är det inte copyright på no fear märket?




risken finns för att det är det, men nudelman skulle kanske försöka göra en annan logga till oss? men vi kan ju kolla runt lite på internet... om man hittar nån som ser schysst ut kan man ju lägga upp den i tråden sen när vi har en 10 st så fixar vi en poll, bra eller anus?


EDIT: cross_micke håller på och pillar på nån bild just nu :tummenupp
 

Nudelman

Medlem
Gick med
6 Jun 2004
Ort
Göteborg
Hoj
en 2 hjuling
ok.. asså jag kan göra det hur galet som helst för typ bara hemsidan men ska de va på tröjor så får det ju vara lite enklare! ska göra något nu så skriver jag här sen :)
 

NR:7

Team NR:7 Racing 2oo4
Gick med
31 Oct 2003
Ort
södertälje
Hoj
CBR900RR-SC28 Stunt & CBR900RR-SC33 & CBR600RR Race
spectre skrev:
risken finns för att det är det, men nudelman skulle kanske försöka göra en annan logga till oss? men vi kan ju kolla runt lite på internet... om man hittar nån som ser schysst ut kan man ju lägga upp den i tråden sen när vi har en 10 st så fixar vi en poll, bra eller anus?


EDIT: cross_micke håller på och pillar på nån bild just nu :tummenupp

som sagt här kommer lite ska göra en senare när jag har lite bättre tid på mig men men håll till godo, MVH: NR:7
 

Bifogat

  • 125..!.jpg
    125..!.jpg
    28.9 KB · Visningar: 44
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top