Licens!

Alexandra

!Bruden!
Gick med
30 Jun 2003
Ort
höör
Hoj
Cbr 600-Ska bli streetfighter
Skule vilja ta licens nu men vet inte hur jag ska göra ...
nån som kan tipsa?
tack! :Bugar
 

NRS

Belle
Gick med
26 May 2004
Ort
Mellansverige
Hoj
Suka 1000
Kontakta oss i NRS...

Hej Alexandra!
:tummenupp Vi kör en komplett förarlicenskurs den 17-18/7 på Mittsverigebanan 9 km söder om Härnösand. Vill du ta förarlicens i sommar, kontakta oss så hjälper vi dej med den biten. Anmäl dej via vår hemsida www.n-r-s.se snarast, eller ring 070-5433933 till Per Berglund för ytterligare info. 950 kr kommer det att kosta, inkl litteratur, och med fika+lunch på lördagen och praktik på söndag på banan. Det finns några platser kvar, men hör av dej snabbt, för vi måste beställa böcker till dej också... :hjälm
 

Christoffer.L

Ny medlem
Gick med
16 Jul 2003
Ort
sollefteå
Hoj
En blå nia
NRS skrev:
Hej Alexandra!
:tummenupp Vi kör en komplett förarlicenskurs den 17-18/7 på Mittsverigebanan 9 km söder om Härnösand. Vill du ta förarlicens i sommar, kontakta oss så hjälper vi dej med den biten. Anmäl dej via vår hemsida www.n-r-s.se snarast, eller ring 070-5433933 till Per Berglund för ytterligare info. 950 kr kommer det att kosta, inkl litteratur, och med fika+lunch på lördagen och praktik på söndag på banan. Det finns några platser kvar, men hör av dej snabbt, för vi måste beställa böcker till dej också... :hjälm



Skulle själv anmäla mig till den kursen, men ekonomin räcker inte pg a körkortet :( men nästa år blire licens för mig också! Vem är du föresten, är själv med i nrs, kommer från sollefteå, med ponny och lars och grabbarna :tummenupp
 

NRS

Belle
Gick med
26 May 2004
Ort
Mellansverige
Hoj
Suka 1000
Vem jag är...

Hej Uggla!
Jag är den du ska ringa till i inlägget, Per Berglund. Jag är just nu ordförande i NRS....Trevlig midsommar på er! :)

uggla skrev:
Skulle själv anmäla mig till den kursen, men ekonomin räcker inte pg a körkortet :( men nästa år blire licens för mig också! Vem är du föresten, är själv med i nrs, kommer från sollefteå, med ponny och lars och grabbarna :tummenupp
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top