SF-bygge: Vajrar??

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Någon som vet var man köper förlängda vajrar till gas,koppling & choke till en GiXXer 750 -98 ??? Eller är det någon som byggt en fighter av en sån och vet längden???
 

kk74

Medlem
Gick med
22 Apr 2004
Ort
Lidköping
Hoj
Yamaha SZR660, Termignoni Helsystem, Mikuni RS34*2, ISR, Wilbers...
Kompletta, längre vajrar vet jag tyvärr inte vart du kan köpa, men det är relativt enkelt att löda ihop dom själv. Tror att Roffes säljer delarna löst. Kolla annars om du inte kan hitta någon återförsäljare av http://www.motionpro.com/ då de tydligen kan tillverka vilka vajrar du vill. Men det finns säkert enklare sätt att lösa det än på dessa sätt. Se om det finns något som passar på en MC skrot kanske?
 

avatar

Ert svensklärarert
Gick med
6 Mar 2003
Ort
-
Hoj
Spritt ny
Gasvajer till en Kawa passade bra på min så kolla om nån annan modell har längre vajrar än din hoj
 

SpoonMannen

Hojbyggare
Gick med
31 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
1950 Triumph, 1951 Svalan 75LYX, 1971 Honda CB 450, 1981 Kawa Z1000, 1990 Kawa ZXR 750 H2,
Tysken skrev:
Gasvajer till en Kawa passade bra på min så kolla om nån annan modell har längre vajrar än din hoj.

Tack för hjälpen men jag har hittat vajrar nu. Köpte på löpmeter och löder,kapar och filar på dom tills dom passar... :) Själv är bäste dräng!
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top