Cruisingen i Härnösand mm?

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
Undrar bara om det blir nått gäng som vill dit i morgon?
Vilken tid ska vi träffas isf. vid vängåvan?
Samma gäller ju veteranrejset på mittbanan i morgon?? :7peta
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
Legenden skrev:
Undrar bara om det blir nått gäng som vill dit i morgon?
Vilken tid ska vi träffas isf. vid vängåvan?
Samma gäller ju veteranrejset på mittbanan i morgon?? :7peta
halloba!jag å en polare tänkte fara upp å glo lite på mittsverigebanan på dan sen kanske h-sand på kvällen!vi kan ju mötas upp nånstans ,nån tid kanske 10 vid ok eller nåt?
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
såg att du skrivit vängåvan nu :D vi kan ju ses där istället om det är många från stan som ska åka ,får man ju bränna lite på E4 an åzå :yoparty
 

annsan_r1

Guest
Legenden skrev:
Undrar bara om det blir nått gäng som vill dit i morgon?
Vilken tid ska vi träffas isf. vid vängåvan?
Samma gäller ju veteranrejset på mittbanan i morgon?? :7peta
GRATTIS!!!! Till kamelköpet menar jag...Sköt om er i morron,är inte med i helgen ska ner till stora staden och ....ja resten får ni reda på sen... :tuttar
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
haha, faan va jag är flitig i den här tråden :D hörde nu att tävlingarna börja inte förren 15.30 på mittsverige så det är ju inte så bråttom,om man inte vill kolla på träningen före vill säga!
 

Antiloop

Liten men rapp!!!
Gick med
15 May 2004
Ort
örnnästet
Hoj
GS500F-04
superbeast skrev:
såg att du skrivit vängåvan nu :D vi kan ju ses där istället om det är många från stan som ska åka ,får man ju bränna lite på E4 an åzå :yoparty

Hallooooooo!!!!!! :hoppa
*legenden fixar té* det va kallt ikväll,, faaan det där smajlet som han har verkar ha etsat sej fast!!! kan det bero på en ny hoj??!!!?????? nääää!! hahahah!!!

appropå i morron så e vi borta på förmiddagen,, ska ju sälja björns gamla hoj!
men kan ju pipa iväg ett textmeddelande ( det lät så akademiskt bra så ja va tvungen å skriva så ,, eheheh) å kolla vart ni e då!!!

nattinatti!!!!!!!!!!!!!!! :yoparty
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
annsan_r1 skrev:
GRATTIS!!!! Till kamelköpet menar jag...Sköt om er i morron,är inte med i helgen ska ner till stora staden och ....ja resten får ni reda på sen... :tuttar

Tackar!!! Det värmde!! :rodnar
Speciellt med tanke på att man va som en lollipop när man klev in genom dörren nu i natt efter ett gäng mil på "nya" kamelen..
Han har ju skött o servat den som en bäbis, så det är ju som o köra "ny"..
Vill bara säga att dom är bland dom vänligaste själar jag träffat oxå faktiskt med all hjälp för både mej och Maria!!
Hoppas det går bra med flyttlass o allt annat nere i mina hemtrakter för er!! :hej
 

Legenden

Zai Jien!
Gick med
26 Apr 2004
Ort
Sundsvall
Hoj
Det som går att stunta på!
superbeast skrev:
haha, faan va jag är flitig i den här tråden :D hörde nu att tävlingarna börja inte förren 15.30 på mittsverige så det är ju inte så bråttom,om man inte vill kolla på träningen före vill säga!

Vi hojtar som Loopen sa!!
Vi kan ju såklart träffas på el macko innan om vi hunnit hem från Hudik innan.
Ska va där till 10.30-11.00 o bli av med den äldre kamelen som sagt!! :tummenupp
Annars Vängåvan eller på banan om vi en sena då.. :yoparty
 

Em74

Ny medlem
Gick med
1 May 2004
Ort
S-vall
Hoj
.
När är tävlingarna på Mittsverigebanan idag???

Nån som vet???

Tråkigt väder iofs men vore kul att kika på ändå..
 

Abloy

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Sundsvall
Hoj
Kawasaki KE 125 -81
988R skrev:
:yoparty Bra jobbat Abloy :yoparty Troligast mittsverige på eftermidagen hörde att det regnade där nyss. :yoparty

Nu regnar det så fint här i Sudnsvall men spricker det upp under eftermiddagen blir det nog en tur till banan.
 

Oldman

Guest
988R skrev:
Lör : 09:00 träning .11:45 Tidsträningar.16:00 Tävling alla klasser.
Sön: 09:00 träning. 14:00 tävling alla klasser :tummenupp
Vart var du i går då ??? Själv var jag på banan och både jobbade och körde hela dagen!!! skit fräckt att göra två knäskrap!!! det var verkligen en häftig upplevelse. Tack Annsan för att du låna ut hojen till mig!!!! Vilken annan kille skulle ställa upp med det???? Är i Stockholm och skördar potatis nu!!!! Skämt å sido är och tittar på en likadan custom som du har!!!!! MVH :tomten
 

Performance

Ny medlem
Gick med
19 Mar 2004
Ort
Örnsköldsvik
Hoj
Kawasaki GPZ500
Nån som vet tid/plats för Wheels gruppfoto i Härnösand? Funderar på att åka bil (räknas det som svordom? :va ) ner dit och försöka komma med i jultidningen... :tomten
 

Oldman

Guest
Legenden skrev:
Tackar!!! Det värmde!! :rodnar
Speciellt med tanke på att man va som en lollipop när man klev in genom dörren nu i natt efter ett gäng mil på "nya" kamelen..
Han har ju skött o servat den som en bäbis, så det är ju som o köra "ny"..
Vill bara säga att dom är bland dom vänligaste själar jag träffat oxå faktiskt med all hjälp för både mej och Maria!!
Hoppas det går bra med flyttlass o allt annat nere i mina hemtrakter för er!! :hej
Hoppas att du är nöjd med hojen!!! Det blev sent för mig igår, jag ringde dig igår kväll!! Ingen svara, Kör lungt med min föredetta!! Jag saknar henne redan. MVH :tomten .
 

superbeast

2-fast-4-you
Gick med
12 Apr 2003
Ort
timrå
Hoj
R1-98,ktm exc 450-04
åker upp till mittsverigebanan vid 15.20 från OK timrå :yoparty vart lite snålt om tid men har varit på midlanda å kollat på sune andersson hela dan,snacka om att han kan åka slang :D sen vet ja inte hur ja gör med cruisingen än.
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top