ADHD-åkning

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Om ni inte har något speciellt resemål imorrn så dra ner till Anderstorp och pina era maskiner lite.

Kvällskörning 17-20, 550:- kostar det å det brukar vara öppen depå så det e massor av körtid för pengarna.

Kommer själv vara där om det inte regnar å än sålänge ser det lovande ut :tummenupp
 

Sebbe81

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2008
Ort
Borås
Hoj
2005,Triumph speed triple
Välkommen!!

Jag kan tänka mig en repa med dig, men det skall vara ganska omgående isåfall? Jag ber om ursäkt för den korta varslen, men jag ska försöka hinna med en kvällsnia golf också.. (tidsoptimist).

Här e mitt nummer. 0706982253, slå en signal om du vill dra en repa!

Tack för åkturen!! Det var kul att lära sig lite nya vägar här i Borås och få åka med nån. Det är bara att hojjta till om du ska ut nått imorgon.
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
Tack för åkturen!! Det var kul att lära sig lite nya vägar här i Borås och få åka med nån. Det är bara att hojjta till om du ska ut nått imorgon.


Ledsen att vi inte hann åka mer!

Men jag e lite sugen på Anderstorp på onsdag alltså..

Någon mer som är sugen härifrån?

Samlad trupp ner??
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
Ledsen att vi inte hann åka mer!

Men jag e lite sugen på Anderstorp på onsdag alltså..

Någon mer som är sugen härifrån?

Samlad trupp ner??

Inte Onsdag ,,, Tisdag är det Anderstorp "idag" på Onsdag däremot är det Falkenberg som jag även tänkte dra på om det inte regnar.

Men det e som det brukar, nämner man banåka i tråden är alla putsväck, för ett par år sen skrev jag ut här i tråden om nästan varenda bandag å jag lyckades få med (1) en gång att åka:banana

Men iaf åk ner om nån kan, jag åker med min maskin på släp då det är en ren racer som inte går att regga, men leta gärna upp mig, det e hojen med nr:666 på:yoparty
 

frekke

TWIN ÜBER ALLES!
Gick med
3 May 2004
Ort
Skogen
Hoj
Sålda fifan
Jag är riktigt sugen på banåkning men är helt grön så jag vill ha någon att haka på! :)
Hmm.. och förresten. Kalla mig lat och bekväm men det verkar jobbigt (och farligt?) att åka hojen både till och från banan också?
 

Sebbe81

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2008
Ort
Borås
Hoj
2005,Triumph speed triple
Jag är riktigt sugen på banåkning men är helt grön så jag vill ha någon att haka på! :)
Hmm.. och förresten. Kalla mig lat och bekväm men det verkar jobbigt (och farligt?) att åka hojen både till och från banan också?

Tjena

Jag har bokat tid på bana den 5e Juli Kinnekulle ring med www.Trackworld.se, jag tänkte köra dit och hem men det är inte så långt tror jag drygt 12 mil. Så om du vill hänga med så gå in på deras hemsida kostar 800 kr. Kul att ha sällskap med nån. Jag har alldrig kört på bana heller men jag tog mellan gruppen ialf.

//Sebbe
 

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
fan stendött här....

ingen som ska ut å bränna i veckan ?
freestyle kanske? lr står cykeln i riktbänken än?? :D:D:D:D:D:D !!!!!!!!!!!!!
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
Jag är riktigt sugen på banåkning men är helt grön så jag vill ha någon att haka på! :)
Hmm.. och förresten. Kalla mig lat och bekväm men det verkar jobbigt (och farligt?) att åka hojen både till och från banan också?

drar ner till falkenberg på onsdag om du e sugen (och vädret är OK), kan svänga förbi borran så samåker vi ner, drar från gbg vid halv 3 tiden så jag kan väl vara vid knalleköket vid 3 kanske.

bankörningen är 17-20 och kostar 350:-, ingen föranmälan behövs, alla som vill är givetvis välkommna att haka på :tummenupp
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
drar ner till falkenberg på onsdag om du e sugen (och vädret är OK), kan svänga förbi borran så samåker vi ner, drar från gbg vid halv 3 tiden så jag kan väl vara vid knalleköket vid 3 kanske.

bankörningen är 17-20 och kostar 350:-, ingen föranmälan behövs, alla som vill är givetvis välkommna att haka på :tummenupp

Låter som en grej för mig också! :)

ska bara dubbelkolla ekonomin. Jag är ruskigt pank. Just nu.
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
ja och ohlsen drar till falkenberg i morgon å åker bana. 350 kr. 17-20. häng på ni som vill. va en kul kväll på anderstorp idag.

ne du storm hojjen rullar, bara höra av dig om du vill åka me
 

Ohlzen

#666
Gick med
1 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
BMW S1000RR
ja och ohlsen drar till falkenberg i morgon å åker bana. 350 kr. 17-20. häng på ni som vill. va en kul kväll på anderstorp idag.

ne du storm hojjen rullar, bara höra av dig om du vill åka me

Jepp, å satans bra väder skall det bli enligt prognosen just nu (stor sol)
,,,,, men tänk på att banåkning är det farligaste som finns, det e bara lobotomerade, halvblinda å döva förare som sitter på sina högfartsmissiler som snurrar där ute å försöker pricka en,,,, :machinegu:machinegu:machinegu :D:D:D
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
vore kul å dra ihop ett gäng å åka allihop från adhd. Ja kan ta min gathoj så vi åker i samma grupp:) vågar du utmana storm?
 

sven666

~Live fast - Die~ its ADHD and i like it
Gick med
14 Oct 2003
Ort
jötteborriijjj
Hoj
ITALIA
fyyy faen va ovant det va att köra bana :p märktes att det va ett par år sen senast.

aja fick till hyffsat flyt sista passet iallafall och lyckades tillomed varva en stackare :) (jag var altså inte långsammast!!? :va)

kul att se er krappar oxå, hojta till när det vankas körning nästagång.

ed: fastna på bild med :D
 

Bifogat

  • ADHD.jpg
    ADHD.jpg
    119.5 KB · Visningar: 68
Last edited:

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
freestyle skrev:
vågar du utmana storm?

nae ingen banåka för störm.. vi vet inte hur snabb jag är igentligen ? å ingen lär få veta ;)

hojjen ska säljas ,jag e tunnhårig,gamml å stel. får lämna över till den yngre generationen ;)
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top