ADHD-åkning

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
GRABBAR! Ledsen att jag svek er idag.. jag hade ingen möjlighet att hinna byta min koppling och den är helt slut!

Nu har jag hämtat lamellerna, och behöver bara hjälp och få dit skiten så ska jag köra ifrån er! :) Gick det bra? .

Aj aj aj aj.... Tur att det gick bra med dig!!!!! Hojen löser sig alltid..

säker på att lamellerna e skit ? tex ja hällde i castrol gps olja i min hög sen slutade kopplingen betta som den ska... vet att gammla r1 or inte tål gps olja.. ändå rekomenderar Lugnets MC den....
bytte olja igen så nu har man väll nån blandad historia men den tar iaf igen som den ska..=)
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
säker på att lamellerna e skit ? tex ja hällde i castrol gps olja i min hög sen slutade kopplingen betta som den ska... vet att gammla r1 or inte tål gps olja.. ändå rekomenderar Lugnets MC den....
bytte olja igen så nu har man väll nån blandad historia men den tar iaf igen som den ska..=)

gixxrar e inte lika känslig på olja som rettorna. den tar de den får och gillar å plågas:D r1 är en posör hoj, å lite finkänsliga:rofl
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
säker på att lamellerna e skit ? tex ja hällde i castrol gps olja i min hög sen slutade kopplingen betta som den ska... vet att gammla r1 or inte tål gps olja.. ändå rekomenderar Lugnets MC den....
bytte olja igen så nu har man väll nån blandad historia men den tar iaf igen som den ska..=)

men vafaan.. om du nu VET att hojen inte gillar gps olja. varför häller du i skiten då? ja.. ibland får hojen lida för att ägaren är dum :huvet
fast det skiter väl ja i :D
 

Mexus

Trav4Ever
Gick med
28 Jan 2008
Ort
Borås
Hoj
GSXR 1000 K4
AKS77: Fyfan va gött att det inte blev värre. Fy, dumma rådjur...håll er i skogen! :huvet

Janne71: Grattis till utökningen! :tummenupp
 

Karlsen

Sporthojsnörd
Gick med
19 Apr 2009
Ort
Borås
Hoj
Gsxr 750 -08
AKS77: Fyfan va gött att det inte blev värre. Fy, dumma rådjur...håll er i skogen! :huvet

Janne71: Grattis till utökningen! :tummenupp

Anmäler mig till kurs för jägarexamen på måndag, nån som misstycker om jag utrotar rådjuren? :gnissla

Nu blir det Opel ner till Stibix för att granska förödelsen... :(
 

Ridde

Inkörningsperiod
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
Vit Z 1000 -08
Anmäler mig till kurs för jägarexamen på måndag, nån som misstycker om jag utrotar rådjuren? :gnissla

Nu blir det Opel ner till Stibix för att granska förödelsen... :(

AKS77 är det din Za som står vurpad hos Stibix?

Känner förra ägaren till den lite, så jag kände även igen hojen när jag var nere hos dem i torsdags. Dan bad mig ta en titt på högersidan på din hoj, och det så inte så värst mysigt ut! :(

Hoppas du klarade dig rätt ok iaf :brinnerup
 

Karlsen

Sporthojsnörd
Gick med
19 Apr 2009
Ort
Borås
Hoj
Gsxr 750 -08
AKS77 är det din Za som står vurpad hos Stibix?

Känner förra ägaren till den lite, så jag kände även igen hojen när jag var nere hos dem i torsdags. Dan bad mig ta en titt på högersidan på din hoj, och det så inte så värst mysigt ut! :(

Hoppas du klarade dig rätt ok iaf :brinnerup

Japp det är min!

Var nere och tittade till den nu, var inte helt klar i huvudet efter smällen så det blev en liten överraskning att se den... Högersidan ser som sagt riktigt otrevlig ut och växellådan är kass. De börjar riva cykeln på måndag om de får klartecken från försäkringsbolaget. Blir förmodligen inte inlösen... Men jag är förvånad över att det inte blev värre ändå... Den studsade och gled trots allt ungefär 100m, tur att det var raksträcka...

Jag klarade mig riktigt bra, stukad tumme, lite skrapsår och blåmärken. Önskar att nån hade filmat smällen för jag hade velat se hur det såg ut när jag och hojen kom glidande sida vid sida :yoparty
 

Ridde

Inkörningsperiod
Gick med
1 Apr 2004
Ort
Borås
Hoj
Vit Z 1000 -08
Japp det är min!

Var nere och tittade till den nu, var inte helt klar i huvudet efter smällen så det blev en liten överraskning att se den... Högersidan ser som sagt riktigt otrevlig ut och växellådan är kass. De börjar riva cykeln på måndag om de får klartecken från försäkringsbolaget. Blir förmodligen inte inlösen... Men jag är förvånad över att det inte blev värre ändå... Den studsade och gled trots allt ungefär 100m, tur att det var raksträcka...

Jag klarade mig riktigt bra, stukad tumme, lite skrapsår och blåmärken. Önskar att nån hade filmat smällen för jag hade velat se hur det såg ut när jag och hojen kom glidande sida vid sida :yoparty

Okey, låter sådär, men du klarade dig iaf, det är det viktigaste.

Hoppas bara de kan fixa till den fort, inte kul att vara utan hoj nu när säsongen är i full gång :3freak
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
Bästaste Freestyle_racing
ne d har jag inte heller påstått .men grabben i fråga åkte juh cbr..:tummenupp


Jag har köpt biltemas motorolja nu, och sen så har jag nya lameller. Är det någon som har en aning om hur fan man gör?

Är det svårt`? :)
 

stormiz

Carpe Diem
Gick med
10 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
gsxr1000 k5 , honda crf450-06
blir nog åkning på fredag lr lördag viskafors-hyssna-sätila-rävlanda-bollebygd -töllsjö-borås blir en trevlig runda vore fint om fler är på ,,
 

freestyle

Live on the edge
Gick med
19 Sep 2005
Ort
BORÅS
Hoj
gsxr 1000 K5 fighter gata, k5 bana
blir nog åkning på fredag lr lördag viskafors-hyssna-sätila-rävlanda-bollebygd -töllsjö-borås blir en trevlig runda vore fint om fler är på ,,

fan torsdag fredag anderstorp
lördag almenäs för vårmönstring.

fullt upp juh

Jag har köpt biltemas motorolja nu, och sen så har jag nya lameller. Är det någon som har en aning om hur fan man gör?

Är det svårt`? :)


tanka ner en verkstadshandbok å skruva isär skiten. inte märkvärdigt
 
Last edited:

rhino94

Ny medlem
Gick med
25 May 2006
Ort
Borås
Hoj
GTR 1400
blir nog åkning på fredag lr lördag viskafors-hyssna-sätila-rävlanda-bollebygd -töllsjö-borås blir en trevlig runda vore fint om fler är på ,,

Nåt liknande eller lygnern runt hade jag tänkt mig idag, lördag
Vad sägs om OK Viskafors kl 13.00?
 

Sebbe81

Ny medlem
Gick med
1 Sep 2008
Ort
Borås
Hoj
2005,Triumph speed triple
Kvällskörning imorgon??

Tjena

Tänkte kolla om någon är sugen på att åka en sväng imorgon kväll tänkte även ta en repa ikväll??. Har inte varit ute och kört med er tidigare men det skulle vara kul att ha lite sällskap på vägen. Är relativt nyinflyttad i staden så jag hittar inte heller så mkt roliga vägar.

//Sebbe
 

Chille

Ibland för fort. Ibland en idiot.
Gick med
10 Sep 2003
Ort
Borås
Hoj
Zeebeeärr600 01
Tjena

Tänkte kolla om någon är sugen på att åka en sväng imorgon kväll tänkte även ta en repa ikväll??. Har inte varit ute och kört med er tidigare men det skulle vara kul att ha lite sällskap på vägen. Är relativt nyinflyttad i staden så jag hittar inte heller så mkt roliga vägar.

//Sebbe

Välkommen!!

Jag kan tänka mig en repa med dig, men det skall vara ganska omgående isåfall? Jag ber om ursäkt för den korta varslen, men jag ska försöka hinna med en kvällsnia golf också.. (tidsoptimist).

Här e mitt nummer. 0706982253, slå en signal om du vill dra en repa!
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top