ADHD-åkning

th0r

julfest
Gick med
17 Aug 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Suzuki DRZ 400 -05
sven666 skrev:
2093996 lär dröja innan jag kommer ut på vägarna.. gjorde misstaget att skruva lite i helgen (man ska bara gasa!!!) och nu ligger halva hojen i bitar :tungan

däremot lyckades jag hyvla av sesongens första vurpa igår :yoparty
polaren hade köpt en ny fiddy som jag lyckades wheela över i 50blås ungefär.. lite skrapsår och brutet ego bara så det va väl inget att gnälla för direkt.. skönt att ha det överstökat iaf :tungan

haha, det var väl inte helt oväntat att du skulle göra årets första vurpa :) jag är rätt förvånad att jag lyckades hålla mig på hjulen trots grusgropskörning.. man lär väl sig tydligen :)
 

Tobbecoolio

ADHD MC
Gick med
16 Mar 2004
Ort
Dalsjöfors
Hoj
ingen just nu
sven666 skrev:
2093996 lär dröja innan jag kommer ut på vägarna.. gjorde misstaget att skruva lite i helgen (man ska bara gasa!!!) och nu ligger halva hojen i bitar :tungan

Ja det låter som att det kanske e lika bra att den förblir i bitar resten av säsongen :7peta själv så hade jag ute TTR:en på crossbana i söndags.......och det gick skit bra det med :)
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Tobbecoolio skrev:
2094680 Ja det låter som att det kanske e lika bra att den förblir i bitar resten av säsongen :7peta själv så hade jag ute TTR:en på crossbana i söndags.......och det gick skit bra det med :)

Vi är tre hojar som ska sticka ut en sväng idag vid 13:30, nån som vill haka på så kan vi väl synas vid knalleköket i vanlig ordning.
 

Tobbecoolio

ADHD MC
Gick med
16 Mar 2004
Ort
Dalsjöfors
Hoj
ingen just nu
Anderson skrev:
2104723 Vi är tre hojar som ska sticka ut en sväng idag vid 13:30, nån som vill haka på så kan vi väl synas vid knalleköket i vanlig ordning.
jag kan inte hänga på idag.typiskt med tanke på det goa vädret.
 

Peppo

Medlem i M.I.L.F. Riders
Gick med
25 May 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprila SL 1000 Falco
vårens oskuld..

Premiär turen avgår i morgon efter 16.00.32 från Ericssons "tre korvars" parkering...en lätt tur neråt lygnen är inplanerat..många hårda kärlskott i pungen.å mycket rullgrus utlovas..så det blir en lugn å stillsam tur....
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
Peppo skrev:
2128360 Premiär turen avgår i morgon efter 16.00.32 från Ericssons "tre korvars" parkering...en lätt tur neråt lygnen är inplanerat..många hårda kärlskott i pungen.å mycket rullgrus utlovas..så det blir en lugn å stillsam tur....
Har du inte kört än? Jag har nog kört i 4 veckor nu. Men ha så kul nu på premiären :)
 

knallen

Ny medlem
Gick med
24 Aug 2004
Ort
Borås
Hoj
Ducati
Det är helt ok väg nere vid Lygnen. Var där och körde härom veckan. Är däremot lite hoppigare mellan Bollebygd och Hällingsjö, om ni nu tar den vägen.

En väg som går fetbort just nu är Segloravägen. Damn, min pung :4skrika

Men ta det vackert, kurvorna bjuder in högerhanden:)
 

Peppo

Medlem i M.I.L.F. Riders
Gick med
25 May 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprila SL 1000 Falco
Har haft fullt upp med badrumsrenovering ända tills nu...det e därför jag e sent ute...det skall ju bli bra väder i dag...så häng på nu...
 

Mr_Flax

Syns i Depån
Gick med
23 Sep 2004
Ort
Borås
Hoj
Honda 900 fighter, sukka k5 banhoj o två st husqvarna 258
Peppo skrev:
2129524 Har haft fullt upp med badrumsrenovering ända tills nu...det e därför jag e sent ute...det skall ju bli bra väder i dag...så häng på nu...


kanske det..... vart träffas vi isåfall?`??? man man nu är sugen...
 

Peppo

Medlem i M.I.L.F. Riders
Gick med
25 May 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprila SL 1000 Falco
robb skrev:
2129848 kanske det..... vart träffas vi isåfall?`??? man man nu är sugen...


jag åker från ericsson parkering prick fyra...ska träffa johnny depp vid kiosken i kinna eller skene vetinte skillnaden men halv fem vid hamburgerkisken vid rödljuskorsningen gällefall...kommer du...?
 

Mackan

LÄNGTAR EFTER GOTLAND
Gick med
9 Jun 2003
Ort
Borås
Hoj
Kawasaki ultra 250X / Warrior -03
Peppo skrev:
2130250 jag åker från ericsson parkering prick fyra...ska träffa johnny depp vid kiosken i kinna eller skene vetinte skillnaden men halv fem vid hamburgerkisken vid rödljuskorsningen gällefall...kommer du...?

fan va gött o slippa köra i detta jhävla väder ,, båda hojarna står torra inne :rofl ja kör lugnt grabbar ska jag starta torkskåpet åt er eller ?
 

Peppo

Medlem i M.I.L.F. Riders
Gick med
25 May 2004
Ort
Borås
Hoj
Aprila SL 1000 Falco
Mackan skrev:
2130463 fan va gött o slippa köra i detta jhävla väder ,, båda hojarna står torra inne :rofl ja kör lugnt grabbar ska jag starta torkskåpet åt er eller ?

Ingen fara...fick inte en droppe på mig....man va ju allt lite stel från vintervilan...
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Dags för långtur imorgon lördag, sitter på kanlleköket mellan 11:30-12:00 o tar en kaffe för den som vill haka på. Vi är ca: 5 hojar än så länge.
 

acce

Ny medlem
Gick med
17 Jan 2004
Ort
Borås
Hoj
Ducati Streetfighter 1098
Anderson skrev:
2139372 Dags för långtur imorgon lördag, sitter på kanlleköket mellan 11:30-12:00 o tar en kaffe för den som vill haka på. Vi är ca: 5 hojar än så länge.

jag å en polare hakar på :yoparty
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
XiQt skrev:
2139881 jo enbart ala carte där nu..

Var där idag och skulle ta en glass som de alltid har sålt, men tro fan att de har slutat med det nu.:mad: kommer hojåkare att byta samlingsplats nu eller?
 

Anderson

Det är farligt o leva, man kan dö
Gick med
7 Jun 2004
Ort
Borås
Hoj
CBR 900 Streetfighter
Sticker en sväng idag kl 13:30 om det är nån som vill haka på
 

Wargen

Fjollhoj medlem
Gick med
18 Oct 2005
Ort
Borås
Hoj
DT 125 R -02*krashad* NSR 125 -96 *krashad*
När börjar träffarna och streetracen i stan och var? Ja menar säsongen är ju här och jag fick körkort i fredags :banana så jag är sugen som fan!
 
Last edited:

Hård

Retro-sportis
Gick med
16 Apr 2003
Ort
Borås
Hoj
YZF 600
Wargen skrev:
2213918 När börjar träffarna och streetracen i stan och var? Ja menar säsongen är ju här och jag fick körkort i fredags :banana så jag är sugen som fan!
Bra fråga. Är det nån som har tagit ut hojen än...? :hihi
 
Nyheter
Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Bike kör nya MV Agusta Enduro Veloce

Första bilden på senaste MV...

Top