Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Du skulle vart mä i söndags , då var det 6 hojar INKLUSIVE MAGNUS :tummenupp

Men du ditt drägg var väl för shleten som vanligt, sälj hojen och köp sprit vettja :D
HAHAHAHA, det skulle jag fan gjort. Fast frågan är hur möe sprit man egentligen får.

Dunkabrännvin eller Ruschkinoff eller finsprit. Det är frågan det.

Imorse startade inte ens skiten. Misstänker att larmet har fukkat sig lite...

:zpy :mad: :huvet
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Daggarparn skrev:
Det var totalkostnaden!
Har ju gått utan jobb i 8 månader, å jag kan ju inte sluta slänga pengar på hojen.
Nu köpte jag en FZR som kostar 2500:-/året.

Men nu kommer jag antagligen att slänga pengar på den ett tag.Så det blir inte billigare med den :)
Den är hyffsat körbar redan & det finns mycket man kan göra för en "billig peng".
Beställde genast en tailraiser, byter snart framfjädrarna.


Jaja.jag förstår, fick du nåt bra betalt för TLR:en då ?

Ut och köra nån förmiddag ? Jag har ju semester nu ... :banana
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
fluppen skrev:
Jaja.jag förstår, fick du nåt bra betalt för TLR:en då ?

Ut och köra nån förmiddag ? Jag har ju semester nu ... :banana
Ja för hondan!
Jag PMar mitt nummer så kan du höra av dej når andan faller på.
Måste bara justera förspänningen på pråmen,får lite genomslag :(
Har jag tur hinner jag fixa det i kväll.

Nä nu e jag lite hungrig. Tar nog å sticker till Helsingör med tanten & lunchar :brinnerup
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
HAHAHAHA, det skulle jag fan gjort. Fast frågan är hur möe sprit man egentligen får.

Dunkabrännvin eller Ruschkinoff eller finsprit. Det är frågan det.

Imorse startade inte ens skiten. Misstänker att larmet har fukkat sig lite...

:zpy :mad: :huvet

Vad gör du uppe så tidigt henke? Jag låg å drog mig till 10.00 idag å sen en härlig frukost på det :banana :banana
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fogerty skrev:
Vad gör du uppe så tidigt henke? Jag låg å drog mig till 10.00 idag å sen en härlig frukost på det :banana :banana
Å så är du gay oxå.

Jag fick som sagt inte igång hojen imorse. Kom sent eftersom jag fick plocka av mig alla jävla kläder igen å ta bilen. Kom hem lite senare nu. Kollade på junket, det är nån som vart på skiten... Underdelen (stänkan, innerskärmen) har blivit bortryckt. Nån vet om att jag har larm. Det är ett par kablar som är rivna och larmet verkar ha fukkat sig på riktigt nu.

Jag orkar inte med det nu. Får fixxa det sedan eller nåt.

HELVETE! :huvet :finger

Edit: Startspärren har alltså gjort på nått vänster (eller nåt annat som har med tändningen att göra) att hojen är DÖD...
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
Å så är du gay oxå.

Jag fick som sagt inte igång hojen imorse. Kom sent eftersom jag fick plocka av mig alla jävla kläder igen å ta bilen. Kom hem lite senare nu. Kollade på junket, det är nån som vart på skiten... Underdelen (stänkan, innerskärmen) har blivit bortryckt. Nån vet om att jag har larm. Det är ett par kablar som är rivna och larmet verkar ha fukkat sig på riktigt nu.

Jag orkar inte med det nu. Får fixxa det sedan eller nåt.

HELVETE! :huvet :finger

Edit: Startspärren har alltså gjort på nått vänster (eller nåt annat som har med tändningen att göra) att hojen är DÖD...

Fan vilka jävla idioter :huvet , att folk inte kan låta andras saker vara. Säg till om du behöver hjälp med nåt, jag är ju inte grymt duktig på att meka dock =). Anders kanske kan hjälpa?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Okej, gårdagen tillbringades med att jämföra kopplingsscheman och försöka komma ihåg hur vi kopplade larmhelvetet. Plastskiten på bakdelen lagades med lite silvertejp från insidan tillsammans med smältlim och en liten gnutta brickor, svordomar och en jävla massa försök.

Den startade igår, med JÄVLIGT dåligt batteri. Imorse var det ännu lättare :rolleyes: att få igång den. Men men, den går nu igen. Ser jag nån pilla på mig och min hoj då JÄVLAR :mad: :huvet :finger :4skrika
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
hållundan skrev:
Okej, gårdagen tillbringades med att jämföra kopplingsscheman och försöka komma ihåg hur vi kopplade larmhelvetet. Plastskiten på bakdelen lagades med lite silvertejp från insidan tillsammans med smältlim och en liten gnutta brickor, svordomar och en jävla massa försök.

Den startade igår, med JÄVLIGT dåligt batteri. Imorse var det ännu lättare :rolleyes: att få igång den. Men men, den går nu igen. Ser jag nån pilla på mig och min hoj då JÄVLAR :mad: :huvet :finger :4skrika

Man ska ha kick, så slipper man batteri! :tungan
 

Barrett

#38
Gick med
18 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Suzuki RMZ 450 Supermoto
Det såg ut som det hade varit ngn form av MC-olycka efter rondellen på 25:an igår (Vallås). En lastbil bogserades därifrån :skrämd & där stod en skrapad hoj. Fast jag såg en kille i skinnställ springa runt så föraren va antagligen ok.

Va det ngn som hänger här? Hoppas det gick bra för alla inblandade!
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Chris Husky skrev:
Det såg ut som det hade varit ngn form av MC-olycka efter rondellen på 25:an igår (Vallås). En lastbil bogserades därifrån :skrämd & där stod en skrapad hoj. Fast jag såg en kille i skinnställ springa runt så föraren va antagligen ok.

Va det ngn som hänger här? Hoppas det gick bra för alla inblandade!
O fan, läskigt.
Jag höll på att bli dagens rätt = pannkaka i förrgår. Jag reser mig upp och gestikulerar uppgivet efter situationen som kunde gått VÄLDIGT illa. Kör upp jämsides, pekar på visiret för att visa att han ska TITTA... Idioten i bilen skakar på huvet och pekar finger till mig. Fatta, du är dum i huvudet. Just det, du i den röda jävla bilen. Det var säkert du som pajade min hoj oxå. Död åt dig. Ät lingon, sura sådana.
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Okej, gårdagen tillbringades med att jämföra kopplingsscheman och försöka komma ihåg hur vi kopplade larmhelvetet. Plastskiten på bakdelen lagades med lite silvertejp från insidan tillsammans med smältlim och en liten gnutta brickor, svordomar och en jävla massa försök.

Den startade igår, med JÄVLIGT dåligt batteri. Imorse var det ännu lättare :rolleyes: att få igång den. Men men, den går nu igen. Ser jag nån pilla på mig och min hoj då JÄVLAR :mad: :huvet :finger :4skrika


Det då helvete vilken osis du har med din hoj, men gött att den starata iaf. Vad var det för plast som hade spruckit ?
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Det då helvete vilken osis du har med din hoj, men gött att den starata iaf. Vad var det för plast som hade spruckit ?
Originalundertrayen om man kan kalla den så.... Själva innerstänkan. Fast nu syns den inte, eller ja, den ser ut som bättre beggad...
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
Daggarparn skrev:
Ja för hondan!
Jag PMar mitt nummer så kan du höra av dej når andan faller på.
Måste bara justera förspänningen på pråmen,får lite genomslag :(
Har jag tur hinner jag fixa det i kväll.

Nä nu e jag lite hungrig. Tar nog å sticker till Helsingör med tanten & lunchar :brinnerup


Tack för nr:et, jag PM:ade mitt tee dajj också.

Blev det nåt helsingör igår då ?

Nån som e på att köra idag ? :yoparty
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Föörresten, fluppen, jag har beställt videokamera nu. Vi får fan dra å filma lite när den har kommit :crash
 

Otee

Medlem
Gick med
19 Apr 2003
Ort
Helsingborg
Hoj
CBR1000RR -04 Movistar Edition *Stulen*
Hej på er Nordbor

Nu är det dags för ölbrännboll alternativt kryssbox (MotoGP mfl) om vädret skiter sig den 30 Juli här nere i södern.
Efter detta så blir det utgång på stan.
Är ni sugna på att komma ner så skall vi nog kunna ordna sovplats till er.

Är ni på så hojta till i denna tråden.

:fyllisar
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Otee skrev:
Nu är det dags för ölbrännboll alternativt kryssbox (MotoGP mfl) om vädret skiter sig den 30 Juli här nere i södern.
Efter detta så blir det utgång på stan.
Är ni sugna på att komma ner så skall vi nog kunna ordna sovplats till er.

Är ni på så hojta till i denna tråden.

:fyllisar
Jeflar, låter ball. Ska fan tänka på´t...

:yoparty
 

Daggarparn

Ny medlem
Gick med
17 Feb 2004
Ort
Halmstad
Hoj
Ingen numer :-(
Minnesluckan

Då var det dags för minnesluckan igen! Vurpans vänner arrangerar festligheter på Karsefors festplats Fre-sön. Har förstått att det skulle komma väldigt mycket mc-dårar dit i år. :fyllisar
 
Nyheter
Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Kör motorcykel som om du älskar livet!

Att värmen återvänder efter...

1 av 5 byter hjälm för sällan

I Svedeas senaste kundunder...

Top