Halmstad

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Var det nån mer än hållundan som fick för sig att Magnus var gay ?? han hade ju hört det....hahahahahhahaha :D

Fattar inte var du fick det ifrån Hållundan :va :lol :lol :lol

Ähhhh, sluta nu =)

Det var inte meningen ju!

Koolla in mitt bidrat till tävlingen nu. JAG MÅSTE VINNA! Notera alla detaljer..

:hej
 

spirre

Riders of Helsingborg
Gick med
16 May 2003
Ort
Vejbystrand
Hoj
Ducati 750 Sport -01 | KN Filter,Ducati Performance Kolfiberbössor - R.I.P. 2008-09-01
damn... tror ni den lilla kedjan håller tjuvarna borta ? :hihi

Fluppen, du kommer väl ner till våren hoppas jag..
 

Mavve

Ur-medlem sen 2002.
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stan - Hbg.
Hoj
MV Agusta F4RC, ZXR950R, ZXR750, ZXR400R
Fan, ville med :(

Hoppas du flyttar till nytt hus igen Fluppen så vi kan ha ny inflyttningsfest...
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Therudeboy skrev:
Du ser ut att max va 15år ju med det håret :D
Dra helvete... Jag är fan äldre än så... FAn min morsa säger samma sak. Kan tyvärr inte klippa mig ännu eftersom jag slått vad med en polare... Fan va jobbigt det är, du anar inte...

Ännu en anledning att det ska bli mars... Klippa sig, ställa på hojen och våren kommer...

:hej
 

Therudeboy

Guest
hållundan skrev:
Dra helvete... Jag är fan äldre än så... FAn min morsa säger samma sak. Kan tyvärr inte klippa mig ännu eftersom jag slått vad med en polare... Fan va jobbigt det är, du anar inte...

Ännu en anledning att det ska bli mars... Klippa sig, ställa på hojen och våren kommer...

:hej


haha hade jag inte haft öron nu hade jag fan grinat runt :tungan Ne du ser väl äldre ut en så men jag kunde inte riktigt hålla mig, och för att du ska få lite sympati från mig så sa faktiskt min mamma innan att hon inte kan se mig som 20 år utan hon ser mig som jag vore 17 :(
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Therudeboy skrev:
haha hade jag inte haft öron nu hade jag fan grinat runt :tungan Ne du ser väl äldre ut en så men jag kunde inte riktigt hålla mig, och för att du ska få lite sympati från mig så sa faktiskt min mamma innan att hon inte kan se mig som 20 år utan hon ser mig som jag vore 17 :(
HAhahah, jag har med öron. Det har man om man är 20 :) Det är bra...

Näe, det är ju så. Jag hatar mitt hår nu. Annars brukar jag ju vara korthårig å se ut som beckham gjorde under sina glansdagar... Näe, såhär typ, ska jag väl se ut nästa gång jag klipper mig. Jävla fylle-vad man gör...

:hej
 
Last edited:

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
spirre skrev:
damn... tror ni den lilla kedjan håller tjuvarna borta ? :hihi

Fluppen, du kommer väl ner till våren hoppas jag..


Hur kan du veta att den kedjan inte är tillverkad av special-superdunder-stål ?? va ?? För det är den faktiskt...så det så !!! :rolleyes:


Bättre knep ar att köra fram bilen hela vägen fram till porten så den ej går att öppna,då börjar det bli jobbigt för dom sma asen... :D


Klart jag kommer till sommarem :tummenupp det är en självklarhet.
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Fick du nått ??? :D

Snygg hoj du sitter på... :tummenupp

Näe det var dåligt med PM, fick iofs två idag :bow

:)

Halmstad är ruskans stort, speciellt om man är från götet som sagt, å man är uppe på galgberget å härjar när skymningen lagt sig...

Förresten, jag kan bränna en het skiva till dig fluppen, en film från när vi var uppe på mässan. UnderDOG har redigerat. Tokbra!

Kisskiss

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
Näe det var dåligt med PM, fick iofs två idag :bow

:)

Halmstad är ruskans stort, speciellt om man är från götet som sagt, å man är uppe på galgberget å härjar när skymningen lagt sig...

Förresten, jag kan bränna en het skiva till dig fluppen, en film från när vi var uppe på mässan. UnderDOG har redigerat. Tokbra!

Kisskiss

:hej

Ja. galgberget e typ som mount everest...fast lite värre om jag ska vara ärlig :D :tummenupp

Ja bränn den skivan så kan vi kolla på den på klubben imorrn, ta med fler hojrelaterade skivor om du har, typ filmer och så. :tummenupp

:tuttar
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
fluppen skrev:
Ja. galgberget e typ som mount everest...fast lite värre om jag ska vara ärlig :D :tummenupp

Ja bränn den skivan så kan vi kolla på den på klubben imorrn, ta med fler hojrelaterade skivor om du har, typ filmer och så. :tummenupp

:tuttar

A, fifan, så jäla stort är galgberget. Hmmm, asastort att köra fel på iaf =) Jag bränner ner lite blandade grejor. Det finns dator att kika på filmerna genom alltså. Eller taru med dig din?

:hej
 

fluppen

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Yamaha YZF R1
hållundan skrev:
A, fifan, så jäla stort är galgberget. Hmmm, asastort att köra fel på iaf =) Jag bränner ner lite blandade grejor. Det finns dator att kika på filmerna genom alltså. Eller taru med dig din?

:hej


Jag tar med min :tummenupp

Gonatt...ses imorrn :banana
 

Therudeboy

Guest
Har vi klart väder här kan vi se halmstad från våran skidbacke isaberg :)
 

Blackninja

Ny medlem
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Stockholm
Hoj
Superfast
hållundan skrev:
Kalas!!!

Ja förfan ses imöra. Ska bli ball!

Sweet dreams... Kokar skivan nu... 4 filmer bidde det. Hyffsat långa...

:hej

Tränar du på Nautilus??? Tyckte jag såg dig men utan mössa samt med midre alkohol i kroppen var jag ej säker???

Iallafall var jag han som bänkade 250 + :banana

Hehe
 

hållundan

Emozione!
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Kranskommun
Hoj
Monster 1100S 2009 Extra allt
Blackninja skrev:
Tränar du på Nautilus??? Tyckte jag såg dig men utan mössa samt med midre alkohol i kroppen var jag ej säker???

Iallafall var jag han som bänkade 250 + :banana

Hehe

Ja förffan, har köpt kort där nu. Jäklar va beef man ska försöka bli. Eller iallafall må lite bättre kanske.

Ja jäklar 250+ ja, det va inte illa det =) hohohoho.

Ses kanske nån mer gång där då. Även utan mössa den gången oxå tror jag, är la inge vidare att träna med det. Funderade på en tofs i luggen eftersom håret är så långt, men det hade nog sett knasigt ut!!!

:hej
 

Johansson

Sporthoj Senior Member™
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Gôtteborg
Hoj
Aprilia Tuono v4r
hållundan skrev:
Ja förffan, har köpt kort där nu. Jäklar va beef man ska försöka bli. Eller iallafall må lite bättre kanske.

Ja jäklar 250+ ja, det va inte illa det =) hohohoho.

Ses kanske nån mer gång där då. Även utan mössa den gången oxå tror jag, är la inge vidare att träna med det. Funderade på en tofs i luggen eftersom håret är så långt, men det hade nog sett knasigt ut!!!

:hej

Akta så ni inte spräcker skinnstället nu gubbar =) Jag har också tränat idag :banana , 79 pannor vägde man idag hehe, snart går jag över drömgränsen igen, lite mer pizza å öl bara :rolleyes: så blir jag större än fluppen snart :hihi
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top