Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Är det NÅN som har möjlighet OCH lust att åka en sväng genom DALSLAND upp till NORGE i morgon?? KAN 12.00 på torget va en tid och plats som passar?? Hörde att STORA delar av "posers" är hoj-veteraner "ÄRRADE" i strid...
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Vi skiter i NORGE, Alla är ju mer eller mindre kör bara, Vi tar "bara" en försiktig sväng i "näjden" . Ska försöka passera torget runt 11-11.20 om nån e sugen. Annars har "kattskinnet" (ARGA katter får rivet skinn!) :rofl :rofl mitt Nr. :tummenupp VÄL MÖTT!!
 
Last edited by a moderator:

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
sanntur skrev:
Annars har "kattskinnet" (ARGA katter får rivet skinn!) :rofl :rofl mitt Nr. :tummenupp VÄL MÖTT!!
Tänkte ta en liten prov tur idag, men gaffeln e ju inte riktigt rak ännu så det blir LUGNT...
Men måste upp å köra så man inte fegar ur å börjar bli rädd efter lill kloten...
Kommer till torget runt 12 som vanligt... Tror jag, tjejen e mega hisspig nu...
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Wolfskin skrev:
Tänkte ta en liten prov tur idag, men gaffeln e ju inte riktigt rak ännu så det blir LUGNT...
Men måste upp å köra så man inte fegar ur å börjar bli rädd efter lill kloten...
Kommer till torget runt 12 som vanligt... Tror jag, tjejen e mega hisspig nu...
Nya order, Vi åker i eftermidda. Nångång mellan 17.30-18 Vill ni med: ring 0736 43 65 50 :hoppa
 
Last edited:

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
sanntur skrev:
Nya order, Vi åker i eftermidda. Nångång mellan 15-17 Vill ni med: ring 0736 43 65 50 :hoppa
Ska bara feg glida idag, vill inte dra på innan jag kollar hojen ordentligt.
 

CBRDea

Trying is the first step towards failure
Gick med
25 Mar 2003
Ort
i ett grönt hus vid en fotbollsplan i gbg
Hoj
Fireblade Tiger Edition
Tjena!!

Har vart med en gång tidigare, när vi drog till BIKE-dagarna. :tummenupp
Tyvärr har jag inte varit i uddevalla på ett tag. Samla ihop gänget och kom till götet nån helg och häng på. Har vart med på WCX-körningar några gånger, grymt kul :banana
1:a maj var vi närmare trettio hojar som gled från Götaplatsen, i lördags var vi kanske femton på GP
Ju fler desto roligare :yoparty
 

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
CBRDea skrev:
Tjena!!

Har vart med en gång tidigare, när vi drog till BIKE-dagarna. :tummenupp
Tyvärr har jag inte varit i uddevalla på ett tag. Samla ihop gänget och kom till götet nån helg och häng på. Har vart med på WCX-körningar några gånger, grymt kul :banana
1:a maj var vi närmare trettio hojar som gled från Götaplatsen, i lördags var vi kanske femton på GP
Ju fler desto roligare :yoparty
Hade tänkt å hänga på dit nån gång, men nu måste jag få upp modet igen efter min idiot tabbe...
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
CBRDea skrev:
Tjena!!

Har vart med en gång tidigare, när vi drog till BIKE-dagarna. :tummenupp
Tyvärr har jag inte varit i uddevalla på ett tag. Samla ihop gänget och kom till götet nån helg och häng på. Har vart med på WCX-körningar några gånger, grymt kul :banana
1:a maj var vi närmare trettio hojar som gled från Götaplatsen, i lördags var vi kanske femton på GP
Ju fler desto roligare :yoparty
LYSEKIL, TORSDAGkl.10.00 - halden: äta norsk snabb mat väntas bli närmarer 130hojar ?! (inget JAG garanterar men kolla med nån lysekilare) :tummenupp :hoppa :tummenupp
 

CBRDea

Trying is the first step towards failure
Gick med
25 Mar 2003
Ort
i ett grönt hus vid en fotbollsplan i gbg
Hoj
Fireblade Tiger Edition
130 hojjar från lysekil, lär ju bara vara massa krombussar, finns inte så många sporthojjar där. Brukar nästan alltid få köra ensam när jag e hos päronen. Kom till GP nån helg. kolla in WCX:s forum för tider, platsen e alltid samma GP :banana c u there :tummenupp
 

Arons Mc

Ny medlem
Gick med
25 Apr 2004
Ort
uddevalla
Hoj
suzuki
Race

Turen till Halden är blandade hojar, men den som vill gasa -gasar bara!!
Ni kan försöka hänga på en röd Ducce om ni kan för hon kan gasa,,,,
Var ute en sväng i blåsten igår på goa vägar på Orust, så där kan ja rekomendera för er som vill ta kurvor på rätt sätt.
Simma lugnt men dra järnet när ni kan
 

Ante.J

Speed addict!
Gick med
14 Oct 2003
Ort
Uddevalla
Hoj
Tyvärr ingen för tillfället :-(
Halden

Tjenare!

Tänkte höra om det är några från U-a trakten som skall åka på den turen imorgon(Torsdag),
isåfall kanske en sammanstrålning i U-a centrum hade varit något.

/Ante :squid
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Ante.J skrev:
Tjenare!

Tänkte höra om det är några från U-a trakten som skall åka på den turen imorgon(Torsdag),
isåfall kanske en sammanstrålning i U-a centrum hade varit något.

/Ante :squid
Hänger lite löst ännu.. MEN om vi åker så e vi tre som startar från HYDRO vid SIBA kl.08.50-09.00 (SIKTAR på 09.20 färjan) Vill man inte till lysekil så sa en "gubbe" jag pratade med att dom passerar DINGLE vid 10.30 + -10min. Sms:a mig så kan jag ringa dig ikväll. Nr:et finns här på nån tråd.. :tummenupp
 

nosense

MilleOnAir
Gick med
10 Jul 2003
Ort
Stenungsund
Hoj
Tuono 1100rr
Är det ok om man hänger på vid nån körning?(Stenungsundare)
Har ni nån spec veckodag ex "onsdagsgazz" eller så?
de´kan ju vara bra att veta.. isof kanske man dyker upp vid tillfälle.
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
nosense skrev:
Är det ok om man hänger på vid nån körning?(Stenungsundare)
Har ni nån spec veckodag ex "onsdagsgazz" eller så?
de´kan ju vara bra att veta.. isof kanske man dyker upp vid tillfälle.
Posers har ju vurpat, annars hänger dom på torget VARJE ledig dag kl.12.. Vi som har kärring och ungar kommer ju bara ut om vi frågar om lov; och ber på våra bara knään... Om du kör mjukt och försiktigt så e det bara att PM:a vem som helst med U-A som ort i "sök info"... :tummenupp
 

Zesse

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2004
Ort
Uddevalla
Hoj
Yamaha FZR1000 -89
nosense skrev:
Är det ok om man hänger på vid nån körning?(Stenungsundare)
Har ni nån spec veckodag ex "onsdagsgazz" eller så?
de´kan ju vara bra att veta.. isof kanske man dyker upp vid tillfälle.

Jag håller med grabben här.. ska vi inte ha nån tid varje vecka att samlas på? Alltså, att folk hänger vid torget kl. 12 på dan hjälper inte mig speciellt mycket eftersom jag sover till tidig kväll ungefär. :rolleyes: Det kan jag ju bara skylla på mig iofs, men ändå. Sen är det ju inte så många som hänger där vid den tiden vad jag har sett.

Sen vore det ju käckt att ha det pga att fler säkert kommer dyka upp. Bara en idé..
 

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
Zesse skrev:
Jag håller med grabben här.. ska vi inte ha nån tid varje vecka att samlas på? Alltså, att folk hänger vid torget kl. 12 på dan hjälper inte mig speciellt mycket eftersom jag sover till tidig kväll ungefär. :rolleyes: Det kan jag ju bara skylla på mig iofs, men ändå. Sen är det ju inte så många som hänger där vid den tiden vad jag har sett.

Sen vore det ju käckt att ha det pga att fler säkert kommer dyka upp. Bara en idé..
Ja det verkar som att 12 e för tidigt för många...
Kl 14:00 Kanske... på lördagar...
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top