Åkturer... Skriv om gruppkörningar här.

Johan R1

Leker me min nya R1
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Uddevalla
Hoj
R1 -02 & Minimoto
blir de nån åkning 1 el 2 maj måntro.. vetifan va de e för veckoda men de e säkert en sön eftersom de e valborg o sånt.. :banana
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Johan R6 skrev:
blir de nån åkning 1 el 2 maj måntro.. vetifan va de e för veckoda men de e säkert en sön eftersom de e valborg o sånt.. :banana

Den 1:a maj är en lördag. Jag jobbar till två. Men efter det är jag ju lätt på att köra om vädret tillåter... Ska väl till Grebbestad på eftermiddagen ändå. Så det kan ju vara ett mål...
 

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
Om vädret tillåter så vad sägs om 13:00 på torget. åker 13:45 å hämtar upp firefly på jobbet.
Tar vägen, stenungsund genom öarna sen mot munkedal via saltkällan sen mot grebbestad???
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Wolfskin skrev:
Om vädret tillåter så vad sägs om 13:00 på torget. åker 13:45 å hämtar upp firefly på jobbet.
Tar vägen, stenungsund genom öarna sen mot munkedal via saltkällan sen mot grebbestad???
låter som en schysst idé!
 

Johan R1

Leker me min nya R1
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Uddevalla
Hoj
R1 -02 & Minimoto
hmm.. e de första maj som valborg e.. el 30:april.. ja kommer nämligen till UA dan efter valborg.. :confused:
Annars låter turen strålande :tummenupp
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Johan R6 skrev:
hmm.. e de första maj som valborg e.. el 30:april.. ja kommer nämligen till UA dan efter valborg.. :confused:
Annars låter turen strålande :tummenupp
valborgsmässoafton är fredag. Valborg är på lördag. Turen till grebbestad går för min del på lördag..
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Tur

Firefly skrev:
valborgsmässoafton är fredag. Valborg är på lördag. Turen till grebbestad går för min del på lördag..
JaHa, "FLICKOR"!! Ni får "träna själva ett tag. Har stött på problem med att Få bakdrevet "fräst". :( Det kan nog ta ett par veckor till TYVÄRR!! :tungan KAFFEREPET!! Jag har några idéer om hur vi ska träna kurvtagning och hantering, :tummenupp Vill ni tjuvträna eller väntar ni?
 

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
sanntur skrev:
JaHa, "FLICKOR"!! Ni får "träna själva ett tag. Har stött på problem med att Få bakdrevet "fräst". :( Det kan nog ta ett par veckor till TYVÄRR!! :tungan KAFFEREPET!! Jag har några idéer om hur vi ska träna kurvtagning och hantering, :tummenupp Vill ni tjuvträna eller väntar ni?
Klart vi tjuvtränar, annars kommer vi ju aldrig komma ikapp dig!!!
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
sanntur skrev:
JaHa, "FLICKOR"!! Ni får "träna själva ett tag. Har stött på problem med att Få bakdrevet "fräst". :( Det kan nog ta ett par veckor till TYVÄRR!! :tungan KAFFEREPET!! Jag har några idéer om hur vi ska träna kurvtagning och hantering, :tummenupp Vill ni tjuvträna eller väntar ni?

Det känns ialla fall tryggt att få ha med en ciceron av din kaliber i vår glada syjunta. Men du vet väl att du aldrig ska lita på en kvinna?
Vi är oberäkneliga, och rätt som det är släpper vi handbromsen och fumlar till på gasen. Till hösten kanske vi rent av lyckas få in tvåan! :yoparty
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Backdraft skrev:
Det känns ialla fall tryggt att få ha med en ciceron av din kaliber i vår glada syjunta. Men du vet väl att du aldrig ska lita på en kvinna?
Vi är oberäkneliga, och rätt som det är släpper vi handbromsen och fumlar till på gasen. Till hösten kanske vi rent av lyckas få in tvåan! :yoparty
Är det TVÅ:an på bakhjulet du menar så spelar du i en HELT annan sport än posörerna... Dom tror att bakhjulet är en detalj som ska poleras och det ska HELST ske på TORGET :rofl :lol :rofl
 

Fireblejd

Ny medlem
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Ulricehamn
Hoj
Kommer snart
sanntur skrev:
Är det TVÅ:an på bakhjulet du menar så spelar du i en HELT annan sport än posörerna... Dom tror att bakhjulet är en detalj som ska poleras och det ska HELST ske på TORGET :rofl :lol :rofl

Dessvärre inte! Just nu är jag varken posör eller bakslangsåkare, jag bara finns till. Men fråga igen om någon månad när den värsta fegheten har lagt sig. :)
 

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
sanntur skrev:
Är det TVÅ:an på bakhjulet du menar så spelar du i en HELT annan sport än posörerna... Dom tror att bakhjulet är en detalj som ska poleras och det ska HELST ske på TORGET :rofl :lol :rofl
Fan vad du hackar på oss!!! :7peta
Firefly va uppe på bak hjulet flera ggr idag.
Men jag lyckas bara ibland.
Får väl öva mer.

Men jag brännde lite däck idag :yoparty
 

Worm

Chlister Blygdeslapp..
Gick med
9 Mar 2003
Ort
Skövde/Ljungskile
Hoj
Yamaha R6 Blå och nice
Hade varit skitkul att dra iväg ett gäng på lördag, får väl ta det lite lugnt på varlborg om man ska hinna till kl 1 nästa dag iofs :rolleyes:
Hoppas det blir gött väder nu då!!
 

Firefly

Sporthojsnörd
Gick med
13 Aug 2003
Ort
bästkusten
Hoj
Tokgul Fireblade 954 *SÅLD*
Ändrade planer för min del på lördag. Det verkar som om det kan dra ut på tiden här på jobbet. Så jag kan nog inte sluta förren tidigast 15.00... :huvet
Så om ni inte orkar vänta får ni köra utan mig. :(
 

Johan R1

Leker me min nya R1
Gick med
22 Aug 2003
Ort
Uddevalla
Hoj
R1 -02 & Minimoto
Firefly skrev:
Ändrade planer för min del på lördag. Det verkar som om det kan dra ut på tiden här på jobbet. Så jag kan nog inte sluta förren tidigast 15.00... :huvet
Så om ni inte orkar vänta får ni köra utan mig. :(

För mej o worm passar de bara bra då vi e en aning på lyset på fre-kväll i gbg.. :fyllisar
 

Wolfskin

Road Rage MC
Gick med
29 Feb 2004
Ort
Göteborg
Hoj
Fd älskare med en CBR 600 -99
Ser ut som att vi får flytta fram turen på lör till 1400 på torget, då rullar vi därifrån ca 14:40.

Många som e bakis å så!!!
 

sanntur

The botten is nådd
Gick med
2 Feb 2004
Ort
häggwall
Hoj
Gixxer 1100R -92:a
Åkning

undefinedundefinedHallå flickor!! Finns det NÅT intresse för en sväng till norge 16/5?? Tänkte om man åker runt 12.30 så borde man hinna med en bra bit av det "vackra DALSLAND"... 1. sanntur 2. knippe
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top