Gävle

Roeters

Gammelfazern rullar än
Gick med
19 Jun 2009
Ort
Västerås
Hoj
1988, Yamaha FZR 1000 - 1999, Yamaha Dragstar 1100
Lite sent kanske. Var dåligt väder i morse så vi ställde in. strax efter började solen skina:mad:

Blir en tur någon annanstans vid 16 - 17 tiden:)

Jag mötte uppe Anna och Hasse i Östervåla idag och guidade dem runt lite skoj vägar runt Uppsalaslätten.... Hojen verkar hålla ihop som den ska efter att man pep iväg från dem när de tog av mot
Gävle tog jag och vred ur rullen en aning och maskineriet verkar hålla ihop så ska ta upp den till Gävle så fort man fixat lite glapp i el-systemet :p
 

STP

Guest
Jag mötte uppe Anna och Hasse i Östervåla idag och guidade dem runt lite skoj vägar runt Uppsalaslätten.... Hojen verkar hålla ihop som den ska efter att man pep iväg från dem när de tog av mot
Gävle tog jag och vred ur rullen en aning och maskineriet verkar hålla ihop så ska ta upp den till Gävle så fort man fixat lite glapp i el-systemet :p

Låter lovande för fortsättningen alltså:)
Den 12:e juni är vi 3 hojar som åker över till marehamn, blir väl någon öl på kvällen kanske:). Kanske flera som är intresserad? Här har vi bokat:) http://www.strandbergsstugor.net/
 

Kynta

Ny medlem
Gick med
13 Apr 2011
Ort
Gävle
Hoj
Honda CBR900rr -97.(även haft speed triple x2, och en Dr Big)
Mötte ett gäng i torsdag strax efter 19 vid T-korset valbo/rörber(56an) var det några härifrån?
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top