Dagbokstråden

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Happ, nu har man sett senaste GR rullen. Börja bra med turbobusa med massa kameravinklar. Sedan var det inge speciellt förutom klippet som antar gjorde att dom döpte det till just "WTF", antar att föraren av subarun köpte triss och vann 25k i 25 år efter det. ;)

Får 4 av 10 då pga att bonus klippen höjjde upp den.

1:an är nog en av dom bästa ännu som tex brostugan, burnisen vid slottet osv det var skoj. Speakerröst med lite löjliga stories hade inte skadat i senaste.
 

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Västerås
Hoj
En bunt hojar
Tomte sökes...

Mina barn tror fortfarande på tomten, någon som vet hur jag kan få fram en tomte i västerås på julafton?
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Är inte du något av en tomte Erik? :hihi Jajäääädrar. Snowboardpremiär i förrgår (Kläppen), ovettigt kul, någon mer här som åker på tvärsen utförs?

Kan bli lite åka' i mellandagarna, och ev. på juldagen (då i Romme)?

Vågar ni?
 

Soka

Medlem
Gick med
7 Apr 2007
Ort
Kolbäck
Hoj
Suzuki GSX-R750 K6
Vintersolståndet

Härligt, tyckte att det var lite ljusare i morse :rolleyes:

God jul & Gott nytt år!
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Idag var jag och hälsade på i T-påsens garage. Han satsar hårt inför nästa säsong. Karln har t o m ett eget lekakul-hav för att träna krascher i. Enligt uppgift drar han på sig skinnställ och hjälm och slänger sig däri och tränar på att landa rätt och mjukt.
 

T-Bag

Demented Moron
Gick med
4 Dec 2008
Ort
Eskilstuna
Hoj
ZX-10R 2011
Idag var jag och hälsade på i T-påsens garage. Han satsar hårt inför nästa säsong. Karln har t o m ett eget lekakul-hav för att träna krascher i. Enligt uppgift drar han på sig skinnställ och hjälm och slänger sig däri och tränar på att landa rätt och mjukt.

Exakt!, gäller att förbereda sig in i minsta detalj. Övar volter åt alla håll samtidigt som jag försöker göra V tecknet.. ;)

Fick iaf tummen ur och monterade på öhlinarn idag. Bara för att upptäcka att jag måste flytta laddningsregulatorn ca 5 cm. Man blir aldrig färdig. :mad::mad:

öhlinarn.jpg

Man blev ju inte mindre peppad av att träffa dig heller neonmannen. 2012 kommer det gå snabbt på banan. :tummenupp
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Gårdagnattens upptäckt var att det är dags för kopplingsbyte på T5an... Yay för slirande koppling...

Tur Sachs gör bra grejjer då...
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Alla har inte fejjan, men men..ikväll tänkte vi fika vid Donken vid 18:30 iaf:fakta:)
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
känns bra cp när man köper en grej från us and a när frakten är dyraren en prylen, när jag köper samma grej begagnad för samma pris utan frakt här.. inte konstigt att hojfirmor går omkull.
 

gluffis

Slowrider
Gick med
17 Dec 2004
Ort
Västmanland
Hoj
En orange
Motard är sjukt roligt... hur kul som helst o det går inte ens fort :D Känslan när man knäskrapar på en offroadare är lite annrolunda ;)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top