Dagbokstråden

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Det finns det säkert, men jag är sugen på såna steglöst justerbara ;) Kommer inte ihåg om det var PP eller Gilles som hade. Kostade en mindre njure dock..

Jag har klåfingrat på PP´s steglösa, och tyckte dom kändes ovanligt rappliga och gav inte alls något kvalitetsintryck. Dessutom kärvade dom i vissa lägen på returen för växelpinnen/mekanismen. Var iofs. på en lite äldre hoj så dom kanske är förbättrade till nyare maskiner, då är det ju en annan femma.. Men bara en liten head´s up iaf, du kanske kan kika på ett par sådana monterade på en lika hoj som du har, innan du beställer såas.. :)
 

dlgvrg

Sporthojsnörd
Gick med
17 Nov 2003
Ort
Västerås
Hoj
En bunt hojar
Inflyttad :)

Nu sitter jag i soffan med en whisky och vilar. En sprillans ny FE 570 i garaget och en bättre begagnad banpreppad CBR 1000 RR fick följa med till västerås från stockholm :)

Ont i rygg och biceps - har kört 7 vändor med racebus och släpvagn för att få hit nästan allt, och så en vända till imorgon och allting är färdigflyttat.

Någon annan här med sporthoj eller enduro som bor i Erikslund?
 

sportis

Lev ungt, kör lugnt :)
Gick med
19 Apr 2004
Ort
Buying
Hoj
Honda cb 650 c 1981:a
Nu sitter jag i soffan med en whisky och vilar. En sprillans ny FE 570 i garaget och en bättre begagnad banpreppad CBR 1000 RR fick följa med till västerås från stockholm :)

Ont i rygg och biceps - har kört 7 vändor med racebus och släpvagn för att få hit nästan allt, och så en vända till imorgon och allting är färdigflyttat.

Någon annan här med sporthoj eller enduro som bor i Erikslund?

Västerås är inte så stort, håll koll i "geggmoppetråden":tummenuppOch övriga trådar för oss andra asfaltsinriktade.:)
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Nu sitter jag i soffan med en whisky och vilar. En sprillans ny FE 570 i garaget och en bättre begagnad banpreppad CBR 1000 RR fick följa med till västerås från stockholm :)

Ont i rygg och biceps - har kört 7 vändor med racebus och släpvagn för att få hit nästan allt, och så en vända till imorgon och allting är färdigflyttat.

Någon annan här med sporthoj eller enduro som bor i Erikslund?

Välkommen till Västerås :) Vi träffades ju på GR för nått år sen, på smc-s 4-dagars.. Har du kvar cbr:en som du hade då? Den såg grymt fin ut minns jag.. Har du motardhjul till 570:n eller? Får väl ses på nån kommande gruppkörning eller så :tummenupp Ha de gott!
 

Psykbryt

Ny medlem
Gick med
25 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
Vem fan har råd med en hoj?
Nu sitter jag i soffan med en whisky och vilar. En sprillans ny FE 570 i garaget och en bättre begagnad banpreppad CBR 1000 RR fick följa med till västerås från stockholm :)

Ont i rygg och biceps - har kört 7 vändor med racebus och släpvagn för att få hit nästan allt, och så en vända till imorgon och allting är färdigflyttat.

Någon annan här med sporthoj eller enduro som bor i Erikslund?

App app :ajjabajja

I den här delen av landet bor man inte i sina stadsdelar utan på....Du bor på erikslund...Och därmed basta.
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Jaha igår blev det en nätt liten roadtrip på ca: 70 mil, som resulterade i en ny moppe i garaget igen. En gammal fick flytta ut som kompensation :D Så nu är det väl bara att söka medlemskap i "Team green", som verkar vara den nya trenden :tungan

Nån bild på cheyhojjen :tungan
 

Bifogat

  • 20080920459.jpg
    20080920459.jpg
    227.9 KB · Visningar: 68
  • 20080920483.jpg
    20080920483.jpg
    231.8 KB · Visningar: 74
  • 20080920473.jpg
    20080920473.jpg
    229.3 KB · Visningar: 68

mungajanne

Låg fart gör ont!!!
Gick med
26 Jun 2005
Ort
Hallstahammar
Hoj
Suzuki GSR 600 -08, Suzuki GSX400-82, HUSQVARNA Mod. 24 1946
Jaha igår blev det en nätt liten roadtrip på ca: 70 mil, som resulterade i en ny moppe i garaget igen. En gammal fick flytta ut som kompensation :D Så nu är det väl bara att söka medlemskap i "Team green", som verkar vara den nya trenden :tungan

Nån bild på cheyhojjen :tungan

Ska man gratulera eller beklaga?
Du är så lättlurad, vi i 600 gänget blir fler o fler. :tummenupp

Jävligt snygg hoj, ser välbevarad ut på bilderna, Grattis.
 

NeonMan

#62 Superbike 2015
Gick med
8 May 2004
Ort
Eskilstuna
Hoj
BMW S1000RR racehoj
Jaha igår blev det en nätt liten roadtrip på ca: 70 mil, som resulterade i en ny moppe i garaget igen. En gammal fick flytta ut som kompensation :D Så nu är det väl bara att söka medlemskap i "Team green", som verkar vara den nya trenden :tungan

Nån bild på cheyhojjen :tungan

Har Lakritsremsans medlemmar rabatt på Kawasaki ZX6;or :va... Hur som helst, grattis till vad jag misstänker är en riktigt skojig hoj... För att vara en Kawasaki
 

SGM

BTG 8:20
Gick med
29 Feb 2008
Ort
Västeråskrokarna
Hoj
ZX10 , Nishiki Race Carbon, Superior XF
Jaha igår blev det en nätt liten roadtrip på ca: 70 mil, som resulterade i en ny moppe i garaget igen. En gammal fick flytta ut som kompensation :D Så nu är det väl bara att söka medlemskap i "Team green", som verkar vara den nya trenden :tungan

Nån bild på cheyhojjen :tungan

Helrätt. :yoparty
 

goshow

snöar
Gick med
14 Oct 2004
Ort
jag är från vettet
Hoj
Lill-Jingis
vart köper jag inlineshjul billigast i närområdet??
biltema har för 79kr/paret,
kommer man undan billigare?
lagrade hjul i samma strl?

projekt på gång :)
 

gabor2

Jag steker alla i lite smör!!
Gick med
29 Jan 2006
Ort
köpingenting
Hoj
touring gixxer 1000 k7 ;-)
Jaha igår blev det en nätt liten roadtrip på ca: 70 mil, som resulterade i en ny moppe i garaget igen. En gammal fick flytta ut som kompensation :D Så nu är det väl bara att söka medlemskap i "Team green", som verkar vara den nya trenden :tungan

Nån bild på cheyhojjen :tungan


Ser fin ut :) säkert en riktig bålgeting !!
 

JackDaniels

Medlem?
Gick med
4 Jul 2006
Ort
Västerås
Hoj
XVSbobber, zx636r, 990SD, GSXR1000, 1098, TT600, R1, T595, DB125, 650GTn, 660smc, 125sx, crf450R HM, cr125, EC300, R6.
Ska man gratulera eller beklaga?
Du är så lättlurad, vi i 600 gänget blir fler o fler. :tummenupp

Jävligt snygg hoj, ser välbevarad ut på bilderna, Grattis.

Hehe kör på gratulation, den här ska man nog trivas på ett tag framöver.. Vet sen tidigare att 600:a är grymt trevligt, men ändå trevligt med 1000cc när man mest åker gata. Nu ska jag försöka släpa mig iväg på lite fler bandagar och då passar nog en 600:a bättre för en total nybörjare.

Ja den verkar riktigt fin/välvårdad.. Hoppas på en ordentlig provkörning innan säsongen är slut :) Går GSR:en bra då?

Har Lakritsremsans medlemmar rabatt på Kawasaki ZX6;or :va... Hur som helst, grattis till vad jag misstänker är en riktigt skojig hoj... För att vara en Kawasaki

Haha jepp "bästa pris kompis" gäller för alla medlemmar som köper kawwa, alternativt tag 2, betala för 1 :D

Tack, den verkar bra de lilla jag provat :)

hoppas det för flundrar oxå på en sånn :tungan

Gört ba, du vågar aldrig :arsele

:krama


Ja fan, de verkar ju funka bra för dig å Jien, så tänkte att jag måste ge de en chans :tungan :D

Ser fin ut :) säkert en riktig bålgeting !!

Ja kul med 600:a så man får varva och växla lite. Kanske inte går så snabbt i verkligheten, men det känns så iaf. hehe
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top