-=mer 4takt=-

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
n00blund skrev:
är det bara jag som tycker att det börjar bli lite väl mycket nsr trådar ? :kocko

Även solen (honda) han ha sina svarta fläckar... :hihi

Fick mina srillans nya kolvringar igår. Imponerande med att de kom dagen efter jag hade beställt... :banana 260kr för ringar till 2kolvar + frakt var ju inte helt fel de heller...

Så idag ska det skruvas... (uppdaterar min tråd senare)
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
hur många ringar per kolv e det??
3 eller.
//niklas
 

Nyqvist

Kan själv!
Gick med
5 Feb 2004
Ort
Timrå
Hoj
vtr 1000
Återupplivar denna tråd för att visa min gode vän n00blund att i mitt garage händer det grejer :yopartyHur går det för dig? :tungan Nu ser man till och med att det är en motorcykel :tummenupp
Notera alupoleringen som börjar gå mig på nerverna :gnissla
Nästa helg kanske man kan ut och köra här uppe i norrland :yoparty :banana
 

Bifogat

  • nsr förminskad.jpg
    nsr förminskad.jpg
    130.3 KB · Visningar: 87

n00blund

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2004
Ort
sundsvall
Hoj
fucking utan !!, men snart så =)
Nykan skrev:
Vafan n00blund har du inga kommentarer

självklart har jag kommentarer käre kompis, den blir ruggit snygg med svarta fälgar, själv får man inget gjort, får inte ett dugg med tid över nu när man bygger andra motorcyklar, i och försig så är det här en sporthojsida va, men jag kan kanske avslöja att en hoj jag bygger är en 2000cc v-twin med nos, samt en till 2000cc v-twin, en 1800cc, kanske fel stil på hojjarna för sportnissar, men samtiliga hojjar kommer att kunnas ses på elmia
 

Nikel

Gudomlig sporthojare
Gick med
7 Mar 2003
Ort
Strömstad
Hoj
Nintale 600. WR250 Moddlaren Edition. TDR250
vaaa bygger du choppers..eller nä avundsjuk :(
 

NSR_Martin

Vill man så kan man.
Gick med
10 Mar 2003
Ort
Jönköping
Hoj
KTM 660 -04
n00blund skrev:
är det bara jag som tycker att det börjar bli lite väl mycket nsr trådar ? :kocko

Är det bara jag som börjar bli trött på personer som ständigt gnäller? :va :rolleyes:

Förlåt! Kunde inte låta bli :tungan Du har aldrig funderat på VARFÖR det är så många NSR trådar? Jo, det är en väldigt populär hoj, många som har den! Därför blir det många trådar... :tummenupp

Nu blir det väll världens krig utav ingenting som vanligt i sånna här trådar... :rolleyes:
 

n00blund

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2004
Ort
sundsvall
Hoj
fucking utan !!, men snart så =)
NSR_Martin skrev:
Nu blir det väll världens krig utav ingenting som vanligt i sånna här trådar... :rolleyes:


nej det ska inte bli krig, för alla är överens om att motorcykeln och sommaren är det bästa som finns, villken hoj det är spelar ingen roll, bara man har roligt
 

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR 900RR Fighter
n00blund skrev:
nej det ska inte bli krig, för alla är överens om att motorcykeln och sommaren är det bästa som finns, villken hoj det är spelar ingen roll, bara man har roligt

Och jag kommer garanterat att ha j*vla kul me min fina hoj i sommar, fast den inte går 170 km/h...
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
Har kört hoj nu i 3 dagar.. sååååå skönt.... (orkar inte skriva i min egna hoj tråd :tungan )
 

StewOo

4-Stroker
Gick med
2 Mar 2004
Ort
Kalmar
Hoj
CBR 900RR Fighter
miffo skrev:
Har kört hoj nu i 3 dagar.. sååååå skönt.... (orkar inte skriva i min egna hoj tråd :tungan )

jag var faktist ut en liten sväng med min idag... :yoparty man har ju gått å längta efter att snön ska försvinna enda sen den kom...
 

n00blund

Ny medlem
Gick med
2 Feb 2004
Ort
sundsvall
Hoj
fucking utan !!, men snart så =)
StewOo skrev:
jag var faktist ut en liten sväng med min idag... :yoparty man har ju gått å längta efter att snön ska försvinna enda sen den kom...


mycket klokt köp där tycker jag, hur pass mycket toppar den ?, hur många kw är en rebel på orginal ?
 

Henkka

Med fingrarna djupt i syltburken
Gick med
18 Jan 2004
Ort
u
Hoj
suzuki + ktm
N00blund: Har du kört din Cb med passagerare någon gång?? Satt och funderade på en sommar touring i landet med ett kvinnfolk på släp, men kom på att jag hitills inte har kört med nån bakpå... Kan ju vara bra att veta om det går någolunda vettigt framåt! :hihi :tummenupp
 
Nyheter
En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Top