Gillar du mat? Kolla in min Youtubekanal!

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Jag gillar att äta mat, inte att titta på mat, och absolut inte laga mat.

Jag slog igång dina videos och lät dem rulla på låg volym på en dator som står vid sidan om.

Du är duktig på redigering och har musik som på något sätt funkar till det du gör.

Jag kommer aldrig att laga någon mat som innebär mer än 5 separata steg själv, men det såg förbaskat gott ut!

EDIT: Satan vad du saltar pastavattnet (I två olika videos hittils), jag tycker att jag saltar mycket
 
Last edited:

P-E

Gudomlig sporthojare
Gick med
16 Jan 2009
Ort
Stockholm
Hoj
ZX6R
Jag gillar att äta mat, inte att titta på mat, och absolut inte laga mat.

Jag slog igång dina videos och lät dem rulla på låg volym på en dator som står vid sidan om.

Du är duktig på redigering och har musik som på något sätt funkar till det du gör.

Jag kommer aldrig att laga någon mat som innebär mer än 5 separata steg själv, men det såg förbaskat gott ut!

EDIT: Satan vad du saltar pastavattnet (I två olika videos hittils), jag tycker att jag saltar mycket

Tack, kul att höra!

Jag både filmer och redigerar med telefonen, en iPhone XR. Saknar lite djup i filmen men det får funka. Just nu är det så mörkt ute även på dagtid då blir det lite sämre djup och det blir lite flimmer i bilen.

Nog för att jag älskar pasta, men pasta är även väldigt lätt att laga och krävs oftast få ingredienser.

Man ska ha mycket salt i vattnet, annars smakar inte pastan något. Som en kallsup från medelhavet brukar folk säga. Däremot får man ta det lite lugnt om man lagar något med salta ingredienser som tex pecorino.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top