Folkkära Julvärdar i SVT?

BMW R90s

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Apr 2003
Ort
Linköping
Hoj
BMW 1200GS
Jag föreslår Clark Olofsson:D
TV behöver inte sända ett enda program
Hans rövarhistorier räcker hela kvällen:rock
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Jag kan inte påstå att jag brukar märka vem som är värd på julafton, men jag antar att det finns de som inte har huset lika överbefolkat som jag brukar ha. Herr Lerin har gjort sig bra på tv tidigare i "Lerins lärlingar".
Fast det kanske också räknas som inkvoterad underhållning av homofober och funkofober.
 

JPT

Gudomlig sporthojare
Gick med
28 Mar 2011
Ort
Skarlunda
Hoj
Par stycken Ktm:er
Helt ointressant vem som är julvärd. . Kolla bara Kalle av tradition, annars inget..
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Fast nu var det ju jag som räknade det som inkvoterad underhållning, och jag är varken eller...
Lustigt, ändå skulle du påpeka hans läggning i flera inlägg och påstå att det är orsaken till valet.
Jag är övertygad om att du tyckte att du var cool som vågade skriva "bög". I mina ögon är det bara tecken på svagt intellekt.
 

GuW

Version 1.1
Gick med
30 Jul 2004
Ort
Nej
Hoj
Ja
Lustigt, ändå skulle du påpeka hans läggning i flera inlägg och påstå att det är orsaken till valet.
Jag är övertygad om att du tyckte att du var cool som vågade skriva "bög". I mina ögon är det bara tecken på svagt intellekt.

Är han inte det då?

Jag kände mig faktiskt inte cool då, men ju mer du försöker påstå att jag är homofob ju coolare känner jag mig då jag vet att så inte är fallet.

Du kan ju inte påstå att det är en slump vilka som får synas i TV rutan, dom har ju dokument som uttryckligen säger att dom ska kvotera in vissa grupper.
Utöver det dokumentet är det ju fastslaget att det är kraftig vänsterslagsida på SVT.
Det speglar ju på inget sätt genomsnittsbefolkningen.
 

L. Mäkinen

Gudomlig sporthojare
Gick med
20 Jul 2016
Ort
Örsundsbro
Hoj
Yamaha MT09 -21, Honda CBR1000F - 87, avverkat: olika
Är han inte det då?

Jag kände mig faktiskt inte cool då, men ju mer du försöker påstå att jag är homofob ju coolare känner jag mig då jag vet att så inte är fallet.

Du kan ju inte påstå att det är en slump vilka som får synas i TV rutan, dom har ju dokument som uttryckligen säger att dom ska kvotera in vissa grupper.
Utöver det dokumentet är det ju fastslaget att det är kraftig vänsterslagsida på SVT.
Det speglar ju på inget sätt genomsnittsbefolkningen.

Jag tror snarare att han får jobba på julafton för att han anses vara en mysfarbror ungefär som Ernst K. Allt har inte en dold agenda för att reta konservativa grupper.
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
Han är duktig. Han hade nåt intervjuprogram.
Persbrandt Flink å nån ABBA har jag för mig.
Inga lätta att intervjua direkt. Han går hem hos många.
Jag är ju inte direkt pk men ibland funkar motsatsen :)
 

totoro

Är fulladdad ibland
Gick med
19 Jan 2009
Ort
Där vägen tar slut
Hoj
Kawasaki Zx1200
1991–2002: Arne Weise
2003: Lotta Bromé
2004: Ernst Kirchsteiger
2005: Blossom Tainton
2006: Ingvar Oldsberg
2007: Anne Lundberg
2008: Lasse Kronér
2009: Lisbeth Åkerman
2010: André Pops
2011: Kalle Moraeus
2012: Sarah Dawn Finer
2013: Petra Mede
2014: Henrik Dorsin
Dom här är väl inte så vänster som dom efter 2014
 

Kratoz

Gudomlig sporthojare
Gick med
25 Jan 2012
Ort
Borlänge
Hoj
KTM 1290 Super Adventure, Honda CB650 -80
1991–2002: Arne Weise
2003: Lotta Bromé
2004: Ernst Kirchsteiger
2005: Blossom Tainton
2006: Ingvar Oldsberg
2007: Anne Lundberg
2008: Lasse Kronér
2009: Lisbeth Åkerman
2010: André Pops
2011: Kalle Moraeus
2012: Sarah Dawn Finer
2013: Petra Mede
2014: Henrik Dorsin
Dom här är väl inte så vänster som dom efter 2014

Lite lutar nog listan...;)
Inte för att det borde spela någon som helst roll på en julvärd.
Vem fan sitter och funderar över vilken politisk sida personen tillhör som påar jultomten? :va

Edit: förutom jag då tydligen. ..:rodnar
 

RN

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Aug 2015
Ort
Stockholm
Hoj
Honda VFR 800 2006
Är du duktig på att gräva? Han är död.
Jag pallar inte kolla på det längre men lik förbannat sitter man i soffan en liten stund ivf. Än mindre efter de hade en mussla som presenterade en kristen högtid

Om vi frågar 20 präster om de anser att SVTs julprogram är kristna så undrar jag hur många som skulle säga ja... Dessutom undrar jag hur många av de som gnäller på att Gina Diravi är muslin som går på 10 högmässor om året.

Sen är väl frågan om det nu är så att det är en stor kristen högtid med SVTs julprogram så är det någon snarare ett gäng på "musselsidan" (inte helt imponerad av den beskrivningen) som skulle vara sura på att en muslim är skyltfönstret för en kristen högtid,

/R
 

MickeZX7R

Posör
Gick med
2 Jun 2015
Ort
Kalmar
Hoj
Bolt 950, CBR1000RR, ZX7R, 500W Bafang
Att kvotera in en julvärd på premisser som läggning, etnicitet, politisk inriktning osv. är lika fel som att kräva att män ska föda barn. Det där tramset måste snart lägga ner innan folk fullständigt tappar tron på livet och sig själva.

Fan, ungar vet ju snart inte om de är en han, hon eller hen i den här sjuka hetsjakten på att utplåna könstillhörighet och individualism.

Nä ryck upp er för farao hakar o sluta ducka *hytter med skiftnyckeln o rättar till hörapparat och stomipåse*
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top