Någon som sett Itchy Boots?

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Ort
tyresö
Hoj
Honda CBF600 -04
Såg IBs två sista på Youtube. Hon åkte från Oskarshamn via Gotland till Nynäshamn och har sen passerat Siljan och via Sveg kommit till TET för någon dag sedan

https://youtu.be/g6ht4-iXv9I

Någon som träffat på henne?
 

Hixman

Gudomlig sporthojare
Gick med
14 Feb 2015
Ort
Göteborg
Hoj
Ducati Multistrada V4 Rally-23
Hon brukar ha ganska många veckors fördröjning på klippen.
 

daxx0r

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2020
Ort
Nacka
Hoj
Yamaha XSR700 -17
Jag kollar på henne - tror det där var filmat någon gång i Augusti; hon pratar om värmebölja när hon först kommer in i Sverige, och jag minns att det var satans varmt runt den 18:e :lol
 

tomsta

Sporthojsnörd
Gick med
10 Jul 2007
Ort
tyresö
Hoj
Honda CBF600 -04
ok, det förklarar saken. Tyckte det var litet konstigt att åka till Härjedalen i oktober, viss risk för snö. Då lärde jag mig något

Men om det nu var i augusti som hon körde runt i Sverige, någon som träffat henne då?
 
Last edited:

bonde456

Gudomlig sporthojare
Gick med
29 Jun 2010
Ort
Norrbotten
Hoj
Triumph 800xc -11
Hon startade säsong tre med 3 veckors fördröjning, säsong ett och början på säsong två låg hon ganska nära realtid men hon höll på att gå i väggen av all stress att göra en film varannan dag och såg inte längre det roliga.
Efter ett långt uppehåll kom hon tillbaka och spikade då mån-ons-fre för nya episoder så att hon kunde få en extra dag på sig varje vecka på helgen.

Jag har sett alla avsnitt från alla tre säsonger och sedan mitten av sydamerika så sitter även frun med och ser
 

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Hon och gänget hos 44Teeth, ffa Chris (BaronVonGrumble) är utan tvekan mina favoriter inom MC-journalistiken. Helt enkelt 2 suveräna kanaler som måste följas. :)
 

sportbike

ond
Personal
Gick med
1 Oct 2005
Ort
Sthlm
Hoj
Ducati
Jag har mailat henne och frågat om hon vill bli medlem och dela med sig av sina erfarenheter och tips.
Håll tummarna.
 

Styret_Larsson

Gubbsportnörd.
Gick med
18 Aug 2021
Hoj
Suzuktm
Nu måste jag gnälla lite! Jag tycker hon har tappat det helt på sistone. Det är mest en massa långdragna scener vid gränskontroller och färjelägen, samt ospännande båtresor med obligatoriskt fokus på hennes fastsurrade hoj i fören på båten.
Följde henne slaviskt tidigare, men hennes nuvarande resa genom Sydamerika upp till Alaska slökollar jag bara på, på sin höjd.
 

andersbrink

hasenfrasen
Gick med
6 Mar 2003
Ort
hedesunda
Hoj
5
Jag tycker hon har tappat det helt på sistone.
Skulle inte bli helt förvånad om hennes sponsorer önskar en bredare publik och klämmer in så mycket samhälle och socialt tjafs som det bara går istället för att enbart fokusera på mc-köring och dess vedermödor. Indien till Holland var intressant och kul, men sen... mjä.
 

gundj

Snygggubbe
Gick med
3 Sep 2019
Ort
-
Hoj
Ducati 900SSie, Multi 1000S DS, 1098S, Suzuki GSX1100EF -84 & Yamaha SR500 - 91
Jag följer henne nu, men har inte gjort det från början.
Avsnitten blir lite enahanda, men hon får med en del intressanta saker.
Men mest är jag avis på att hon livnär sig på att fara runt o ha kul.
 

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Har kollat på de tidigare säsongerna. Hon är grym och uppdaterar ofta. Tyvärr är hon lite för ”intensiv” så hon blir jobbig att lyssna på, lite för ”glad” hela tiden. Haha Men smaksak. Senaste säsongerna är mer turistprogram än hojprogram.

Jag följer även Got2Go som jag gillar mer. Fokuserar på mer touring/asfalt och hon är lite lugnare.

Fan vilken gubbvarning på mig nu alltså… herregud…
 

Kurt-Olsson

Gudomlig sporthojare
Gick med
5 Jun 2004
Ort
Varberg
Hoj
Yamaha Virago 1100- 1997, Yamaha T7 -2022
Jag följer henne nu, men har inte gjort det från början.
Avsnitten blir lite enahanda, men hon får med en del intressanta saker.
Men mest är jag avis på att hon livnär sig på att fara runt o ha kul.
Om du fick chansen att arbeta med det skulle du tröttna på all press om nya avsnitt editering etc. Körningen skulle inte vara rolig efter en säsong. En hobby ska inte förstöras genom att konverteras till arbete. Så är det med allt, såfort det blir business försvinner passionen.

Nu var det gubbvarning igen…
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top