Kender I et autoriseret Suzukiværksted, som gider at lave garantireperationer?

bonnel

Medlem
Gick med
29 Sep 2018
Ort
Limhamn
Hoj
Suzuki V-Strom
Jeg har købt en Suzuki DL650 hos Claesson (ny), men da jeg bor i Malmö har jeg fået alle service lavet hos Suzukiautoriseret værksted EBOS i Malmö. Nu oplever jeg, at ABS'en lyser ibland. EBOS har undersøgt det, og de siger, at det er en garantireperation, men det virker ikke til de gider fixa det. De siger, at de ikke har tid, og de foreslår at jeg kontakter Claesson, som jeg har købt den af. Så har jeg kontaktet autoriseret værksted Brinksmotor AB i Malmö. De siger, at det kan blive umuligt at lave, da de ikke har det rigtige udstyr. De foreslår også at jeg kontakter Claesson i stedet. Problemet er, at Claesson ligger langt fra hvor jeg bor. Kan I foreslå en kompetent autoriseret Suzuki-mekaniker i Malmö eller tæt på, som både kan og vil lave en garantireperation på min Suzuki?

Vh, Lars.
 

Ryno

Sporthojsnörd
Gick med
6 Mar 2003
Ort
Syd
Hoj
Hojlös...
Lillemans i Lund är också auktoriserade för Suzuki
 

doolar

Gudomlig sporthojare
Gick med
27 Jan 2009
Ort
Limhamn
Hoj
BMW R1200RS -16 (sporttraktorn)
Japp, var där häromdagen för att hämta ett verktyg jag beställt, var väldigt trevligt i butiken.
 

bonnel

Medlem
Gick med
29 Sep 2018
Ort
Limhamn
Hoj
Suzuki V-Strom
Tja, men nu har jeg frågat flere serviceværksteder - ingen gider røre en garantireperation, så Suzuki-importøren er kontaket -håber at de tager affære.

Når det er så besværligt at få lavet garantireperation, er 5 års garanti jo intet værd. Det er jo bare binding til autoriseret serviceværksted uden man får noget retur. Derfor tænker jeg at få servicerert MC'en hos en uaftoriseret efter jeg har fået lavet denne garantireperation. Jeg går ud fra, at det er billigere (uden at være dårligere).

Kan I anbefale et godt sted i ok afstand fra Malmö?

Vh, Lars.
 

fleece

fleece
Gick med
23 Oct 2004
Ort
nybro
Hoj
Z1000SX -14/ KX250F -14/ SX250 -13
Varför inte åka till Bromölla där du köpte den? Det är väll inte så farligt att åka 10-15 mil?
 

bonnel

Medlem
Gick med
29 Sep 2018
Ort
Limhamn
Hoj
Suzuki V-Strom
Varför inte åka till Bromölla där du köpte den? Det är väll inte så farligt att åka 10-15 mil?

Bl.a. fordi:

1) MC'en har været serviceret ét og samme sted i Malmö altid
2) Jeg skal jo tilbage igen fra Bromölla... og så op og hente den igen og så tilbage igen.

Vh, Lars.
 
Nyheter
Peter kör nya Svartpilen 801

Bara några kilometer från a...

En helt ny Husqvarna!

Bara några kilometer från a...

Anmälan öppen till Ducatis DRE Adventure 2024

För sjunde gången i ordning...

Anmälan till Start2Ride 2024 har öppnat

Screenshot Nu har biljet...

Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Top