Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12
Resultat 21 till 39 av 39
    Jajamän, visst är det en Biltemahjälm! perjuls avatar
    Reg.datum
    aug 2007
    Hoj
    Yamaha XT600E, BMW F800GS, Suzuki DL650
    Början på nästa vecka? Kör offroadtur nu fred-söndag. Sen hemma några dagar, och sen nån vecka touring på västkusten . Åt vilket håll bor du? Vi skulle kunna ses på lämpligt hoj-käka-ställe, så kan jag bjuda på lunch/middag eller fika. Rosenhill/Eldtomta? Eller annorstädes.

Mobilis in mobil Hells avatar
    Reg.datum
    jul 2007
    Hoj
    BMW R1200GS Adv -09. Ural Ranger -15.
    Citat Ursprungligen postat av Eidolon Visa inlägg
    Får man klämma sig in på ett hörn här?
    Jepp.

Skickat från min iPhone med Tapatalk

"-Det är inte farten som dödar utan smällen......"

-"It´s not the fart, it´s the smell......"

Reg.datum
    aug 2007
    Hoj
    Måndag eller tisdag? Tid/plats?

Reg.datum
    jul 2007
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av perjul Visa inlägg
    Början på nästa vecka? Kör offroadtur nu fred-söndag. Sen hemma några dagar, och sen nån vecka touring på västkusten . Åt vilket håll bor du? Vi skulle kunna ses på lämpligt hoj-käka-ställe, så kan jag bjuda på lunch/middag eller fika. Rosenhill/Eldtomta? Eller annorstädes.
    Bor på Södermalm. Zinken. Har hojgarage med bar, kartor, reseböcker och annat uppe på Mariaberget. Kan ta med en laptop dit så kan vi kolla grejor där alternativt Eldtomta eller nåt annat ställe. Men kanske lättare att ge tips och råd på riktigt med tillgång till kartor, dator och annat....?

Jag kan sön, mån, tisdag em/kväll. Sen blir jag nog borta onsdag - söndag troligtvis men efter det hemma en längre tid.

Reg.datum
    aug 2007
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Hell Visa inlägg
    Bor på Södermalm. Zinken. Har hojgarage med bar, kartor, reseböcker och annat uppe på Mariaberget. Kan ta med en laptop dit så kan vi kolla grejor där alternativt Eldtomta eller nåt annat ställe. Men kanske lättare att ge tips och råd på riktigt med tillgång till kartor, dator och annat....?

Jag kan sön, mån, tisdag em/kväll. Sen blir jag nog borta onsdag - söndag troligtvis men efter det hemma en längre tid.
    Måndag när som låter bra. Du kan väl PMa en adress och tid till mig och Eidolon, så infinner vi oss borta vid ditt garage . Hur funkar måndag för dig, Eidolon?

Alltid på väg mot nya mål Hoztics avatar
    Reg.datum
    jan 2005
    Hoj
    K1300S
    Sporthoj i sitt esse
    Dom säger att man inte blir lyckligare av en massa pengar, men jag är förbanne mig villig att testa!

Every man dies, but not every man really lives

Kolla mina hojbilder: www.hoztic.se
    Senast uppdaterad: Is-racing SM Gubbängen, 2012-02-07, totalt >10000 bilder!

Medlem
    Reg.datum
    nov 2011
    Hoj
    Honda cbr1000rr, Husqvarna 701-sm, 1955 DKW RT125
    Östra Ukraina har varit tvärlugnt fram tills statskuppen -14 då Kiev tillsammans med nazistgrupperna gick till anfall. Det är inte östra Ukraina som startade kriget. Det enda man gjorde var att på diplomatisk väg lobba för autonom status.
    Eller hur? Och det var Polackerna som anföll Nazityskland 1939...Verkar vara samma källa

Reg.datum
    jul 2007
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Zebra6 Visa inlägg
    Eller hur? Och det var Polackerna som anföll Nazityskland 1939...Verkar vara samma källa
    Läste du artiklarna? Såg du klippen? Sydsvenskan? BBC? Franska Canal+ tillsammans med den prisbelönta filmaren Paul Moirera etc.....?

https://www.expressen.se/nyheter/sve...han-har-dodat/

En till? Expressen? En till? Från 2014....

https://www.nytimes.com/2014/03/12/w...-wield-it.html

New York Times? Det var alltså Högra sektorn som stoppade oss söder om Ternopil i västra Ukraina med k-pistar 2015 efter att ha mördat poliser och politiker..... Den enda tidning som ens nämnde den incidenten var BBC.

https://www.bbc.com/news/world-europe-33523869

Det där körde vi rätt in i. Azov rättade in sig i ledet under och efter statskuppen och blev ett stort stöd till Ukrainas ordinarie armé. Högra Sektorn blev lovade höga positioner i Ukrainas nya regering efter statskuppen som tack för kaffet men blev av med dom positionerna strax senare vilket gjorde dom fly förbannade..... Porochenko flängde runt Europa och bad om pengar och stöd efter kuppen. Dagen efter att han varit i Sverige så flög han tillbaka hem och utsåg Azov-bataljonens ställföreträdande chef Vadim Troyan till polischef över Kiev-regionen.....

https://www.jpost.com/diaspora/kiev-...zi-ties-381559

Jerusalem Post ljuger väl.... Expressen också. Sydsvenskan också. BBC också. Franska Canal+ också. Italiensk stats-tv ljuger. Oliver Stone, en av dom mer respekterade filmregissörerna någonsin ljuger. Och jag ljuger....

Det här är ingen idé. Låt oss lägga ner. Det är reseavdelningen på ett hojforum. Folk får åka till Ukraina. Min egen erfarenhet gick från att Ukraina var hyfsat ok till total kaos och senast fick vi k-pistar riktade mot oss.... Over and out gällande detta.

Medlem
    Reg.datum
    nov 2011
    Hoj
    Honda cbr1000rr, Husqvarna 701-sm, 1955 DKW RT125
    När Ukraina ville närma sig EU uppfattade deras Ryska bröder detta som svek och gick in i Ukraina med militära medel, annekterade Krim samt gav den Ryska befolkningen i östra Ukraina militär uppbackning. Idag är denna del av Ukraina ockuperat av Ryssland och utanför Ukrainas möjlighet att styra.

De exempel och länkar du hänvisar till har inget med nyss nämnda att göra, tvivelaktiga figurer har alltid anslutit sig på antingen den ena eller andra sidan i krig men detta ger inte någon legitimitet för Ryssland att invadera ett grannland.

Jag är medveten om att detta är fel tråd / forum att diskutera detta och kommer inte att fortsätta men reagerar på när du skriver "det enda man gjorde var att på diplomatisk väg lobba för en autonomi".
    Ryssland gick in militärt, la ett större område under sig, vapenvila uppnåddes och nu lobbar man diplomatiskt för en autonomi som i praktiken blir en annektering av östra Ukraina.

Friherre Sydneys avatar
    Reg.datum
    jan 2006
    Hoj
    H1
    En jag känner körde BMW-hoj tvärs över Ryssland. Han körde en hel dag utan att se ett hus eller människa genom ett enormt åkerfält. Till slut såg han träd på långt håll och gladdes åt att ha kommit till bebodda trakter. Men det vara bara en björkdunge så det blev en dag till på samma sätt genom odlingsmarken

P.i.t.A Impacts avatar
    Reg.datum
    sep 2007
    Hoj
    990SMT -09 + GSX-R600 -09
    Citat Ursprungligen postat av Sydney Visa inlägg
    En jag känner körde BMW-hoj tvärs över Ryssland. Han körde en hel dag utan att se ett hus eller människa genom ett enormt åkerfält. Till slut såg han träd på långt håll och gladdes åt att ha kommit till bebodda trakter. Men det vara bara en björkdunge så det blev en dag till på samma sätt genom odlingsmarken
    Borde bli nervigt med bensinen...

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk

Friherre Sydneys avatar
    Reg.datum
    jan 2006
    Hoj
    H1
    [QUOTE=Impact;6483069]Borde bli nervigt med bensinen...
    Ja kanske därför det tog sådan tid

Reg.datum
    jul 2007
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Zebra6 Visa inlägg
    När Ukraina ville närma sig EU uppfattade deras Ryska bröder detta som svek och gick in i Ukraina med militära medel, annekterade Krim samt gav den Ryska befolkningen i östra Ukraina militär uppbackning. Idag är denna del av Ukraina ockuperat av Ryssland och utanför Ukrainas möjlighet att styra.

De exempel och länkar du hänvisar till har inget med nyss nämnda att göra, tvivelaktiga figurer har alltid anslutit sig på antingen den ena eller andra sidan i krig men detta ger inte någon legitimitet för Ryssland att invadera ett grannland.

Jag är medveten om att detta är fel tråd / forum att diskutera detta och kommer inte att fortsätta men reagerar på när du skriver "det enda man gjorde var att på diplomatisk väg lobba för en autonomi".
    Ryssland gick in militärt, la ett större område under sig, vapenvila uppnåddes och nu lobbar man diplomatiskt för en autonomi som i praktiken blir en annektering av östra Ukraina.
    Lägg ner. Du är helt off.

Reg.datum
    jul 2007
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Impact Visa inlägg
    Borde bli nervigt med bensinen...

Skickat från min SM-N960F via Tapatalk
    Inga problem över huvudet taget när det kommer till drivmedel.

Absolut skitlångsammast MartinBs avatar
    Reg.datum
    feb 2004
    Hoj
    R6zz. No more crossplejn.
    Citat Ursprungligen postat av Sydney Visa inlägg
    Jag körde en endurotävling i Norrahammar för jättelängesedan där jag sabbade växelpetaren och fick köra hela varvet på typ tvåan eller trean. Det kändes ungefär så.
    Det finns bara en som skriver kärleksbrev till Banarne.

Medlem Eidolons avatar
    Reg.datum
    feb 2012
    Hoj
    990 SMT / 690 RFR
    Citat Ursprungligen postat av perjul Visa inlägg
    Måndag när som låter bra. Du kan väl PMa en adress och tid till mig och Eidolon, så infinner vi oss borta vid ditt garage . Hur funkar måndag för dig, Eidolon?
    Måndag är funkis för mig! Sitter dock fast i jobb till ca kl 17 - kan vara på Söder från ca 17:30 och framåt.

Reg.datum
    jul 2007
    Hoj
    Citat Ursprungligen postat av Eidolon Visa inlägg
    Måndag är funkis för mig! Sitter dock fast i jobb till ca kl 17 - kan vara på Söder från ca 17:30 och framåt.
    Perfekt. Jag är i garaget från 16.30 ca. PM:ar adress.

Reg.datum
    aug 2007
    Hoj
    Perfekt. Jag är i garaget från 16.30 ca. PM:ar adress.
    Perfekt!

Reg.datum
    jul 2007
    Hoj
    Har skickat PM till er med adress etc.... Trevligt.

Sidan 2 av 2 FörstaFörsta 12

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Nu tror jag nog att du visade lite känslomässig oförmåga att förstå oss, i minoriteten, som faktiskt gillar engelskt och italienskt skit... Jag gillar att ma [...]

Old Badger
Vill du annonsera ovan? Klicka här