Tändplatta Orion 125cc kickstart

Disse09

Ny medlem
Gick med
21 May 2020
Ort
Karlstad
Hoj
2013, Orion 125cc Fiddy
Hej kan någon vara så vänlig att informera vilken tändplatta jag ska ha till ovanstående modell :)
 

moddlaren

Gudomlig sporthojare
Gick med
13 Dec 2016
Ort
i skogen
Hoj
YZF1000R
Är det så enormt svårt att skriva samma fråga till företaget som säljer skräpet? Då får du ett korrekt svar direkt med ett förslag på reserv del o prisbild.
 

norrby89

Medlem
Gick med
6 Feb 2019
Ort
Västerås
Hoj
Suzuki Sv1000S 2003
Hej kan någon vara så vänlig att informera vilken tändplatta jag ska ha till ovanstående modell :)

Antar den är köpt av superbilligt? Om så är fallen så antar jag det är en äldre modell och dom ej säljer den? (va med om de med en fiddy jag fick som behövde lite kärlek)

Lättaste är nog att ta reda på vilken motor du har och sedan konstanta typ gopowersports så borde du kunna få veta vad som passar =)

Skulle de va som så att den är ganska ny dom fortfarande säljer just din modell så kontakta superbilligt.


Är det så enormt svårt att skriva samma fråga till företaget som säljer skräpet? Då får du ett korrekt svar direkt med ett förslag på reserv del o prisbild.

Om modellen är lite äldre och blivit uppdaterad så kan dom sällan hjälpa en tyvärr.
 

notrightrider

Ägglord
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Moddlaren sätter (ofrivilligt?) ljuset på kinaimportörers ovilja att serva sin eftermarknad.

"Men dom är ju så billiga?"

Nej, dom är svindyra - sett till vad man får, och sett till osäkerheten efter köp.


Edit:


Prova att skicka ett PM till användaren "ravetrancer"

https://www.sporthoj.com/profil/5

Han har tyvärr inte varit inloggad på mer än ett år, men har du tur får han en emailnotifikation på att han har pm.

Han har kunskapen om hojarna, och möjligen också delar att sälja.
 
Last edited:
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top