Riding buddy

Anver

Ny medlem
Gick med
24 May 2020
Ort
Åkersberga
Hoj
Yamaha XSR700
Tjena! Letar någon eller några att glida runt på hojen med. Är 26 år gammal, kör en XSR700 och tog kortet september 2019. Spelar ingen roll för min del vad du kör. Kör i Sthlm och hade varit kul att köra tillsammans med någon och fika någonstans!
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
På "Mälardalens Mc-turer och Mc-vägar" på FB finns det runt 1000 "buddies" i trakterna runt Stockholm där du säkert kan hitta någon/några att köra med :)
 

aldrig.stanna

Medlem
Gick med
18 Jun 2017
Ort
Söder om söder..
Hoj
Yamaha MT-09 SP 2018
Tjena! Letar någon eller några att glida runt på hojen med. Är 26 år gammal, kör en XSR700 och tog kortet september 2019. Spelar ingen roll för min del vad du kör. Kör i Sthlm och hade varit kul att köra tillsammans med någon och fika någonstans!
Jag är på! Kör mt 09. Är 35. Hojta till så byter vi kontaktuppgifter! ????
 

daxx0r

Ny medlem
Gick med
4 Jun 2020
Ort
Nacka
Hoj
Yamaha XSR700 -17
Samma här - gäller för er båda! Jag är 32 och kör också en XSR700. Jag tog kortet nu i Maj! :D
 

Owla

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2011
Ort
Nacka
Hoj
Yamaha XJ6
Även här finns en som är sugen på fika och lite trevliga turer i sommar! 28år och yamaha xj6 hoj. Pga covid har jag dock inte fått uppkörningstid förrän 3e aug men är det någon som kan tänka sig stå på papper som handledare så hade jag gärna åkt en del i sommar!
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Även här finns en som är sugen på fika och lite trevliga turer i sommar! 28år och yamaha xj6 hoj. Pga covid har jag dock inte fått uppkörningstid förrän 3e aug men är det någon som kan tänka sig stå på papper som handledare så hade jag gärna åkt en del i sommar!

Stå på papper = räkmacka :) Lite beroende var du bor och om du kan hänga med i vanligt MC-tempo...
 

Owla

Ny medlem
Gick med
5 Sep 2011
Ort
Nacka
Hoj
Yamaha XJ6
Stå på papper = räkmacka :) Lite beroende var du bor och om du kan hänga med i vanligt MC-tempo...

Räkmacka/glass/soppa finns såklart på menyn ;)
Visst, kommer inte skrapa knä i slingerbulten men hänger absolut med i lite tempo. Håller till i Sickla och har även hojen här. Finns du i närheten?
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Räkmacka/glass/soppa finns såklart på menyn ;)
Visst, kommer inte skrapa knä i slingerbulten men hänger absolut med i lite tempo. Håller till i Sickla och har även hojen här. Finns du i närheten?

Finns i Tyresö. Soppa inget som behövs då den går åt ändå oavsett. Jag brukar anordna en del turer och det skulle ju kunna funka att du hänger med på. Gruppen finns på FB och sök på "Mälardalens MC-turer..." så hittar du igen den och kan se lite hur det åks :)
 

Mille-R

www.rapido.se
Gick med
22 Jul 2003
Ort
Globen ser mig
Hoj
Daytona 675 -07 banhoj, BMW R1200GSA -16
Tips om bra ställe att fika på och träffa folk att åka med är Rapido MCK vid Gullmarsplan, Skansbacken 4. Öppet i stort sett varje dag året runt från kl 18.
www.rapido.se för merinfo.

Välkomna!

Jocke
 
Nyheter
Anmälan till 2024 års DGR öppen

Den 18 maj är det dags för ...

Ny majoritetsägare och styrelse för MV Agusta

Luca Martin, Hubert Trunken...

Ny Indian Scout på väg

Indian Motorcycle har bekrä...

Honda CB125R uppdaterad

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Designtävling med Yamaha – Vinn en LEGO MT-10 SP!

Färglägg en XSR 900 GP &#82...

Ny Indian Scout på gång

En ny version av Indian Sco...

Honda uppdaterar CB125R

24YM HONDA CB125R 2024 å...

Husqvarna Svartpilen 801!

Äntligen är den här, Husqva...

Färre stulna motorcyklar 2023

Varje år sammanställer Larm...

Top