Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123
Resultat 41 till 50 av 50
    Medlem Chronics avatar
    Reg.datum
    jun 2003
    Hoj
    Sålt alla....
    Citat Ursprungligen postat av Two stroke man Visa inlägg
    Jo... fast jag har inte blivit diagnostiserad... ännu

Du kanske är nåt på spåren där? Att sälja hojar som byggsats med ritning. Det krävs säkert inte ens rabatt för att en och annan knickedick skulle köpa hojen som byggsats.

Men vägverket kanske inte gillar ideen.
    De verkar ju älska idén. Sen tidigt 2000 tal väller det ju in usla kineshojar/fyrhjulingar som måste skruvas ihop, under tiden skickar importören in CoC dokumenten och får en plåt och reghandling, och därmed ett OK att köra runt i två år innan besiktning krävs.

Medlem Mabes avatar
    Reg.datum
    apr 2007
    Hoj
    DR650SE, FS E-bike
    Jag gillar tanken bakom biker(custom)kulturen (icke att förväxla med 1%). Att köra sitt eget "race" även om det skiljer sig från normen.

Jag gör mitt bästa för att försöka tänka fritt samt att inte gå på all marknadsföring man blir bombad med. Efter några mc-träffar blev jag ganska less på fixeringen att alla borde köra överprisade HD trots att det finns andra bättre och billigare motorcyklar utan felbyggda motorer HD har flera fina hojar men de är för dyra samt dras med en orimlig märkesfixering i vissa miljöer. Det var ju på grund av att HD var billiga som bikers köpte de "back in the days". Hoppas att de överlever och börjar sälja billiga hojar igen.

Gasar hellre än bra Q_Ball_Racings avatar
    Reg.datum
    jun 2008
    Hoj
    2014 stormtrooper 1000
    Citat Ursprungligen postat av Mabe Visa inlägg
    Jag gillar tanken bakom biker(custom)kulturen (icke att förväxla med 1%). Att köra sitt eget "race" även om det skiljer sig från normen.

Jag gör mitt bästa för att försöka tänka fritt samt att inte gå på all marknadsföring man blir bombad med. Efter några mc-träffar blev jag ganska less på fixeringen att alla borde köra överprisade HD trots att det finns andra bättre och billigare motorcyklar utan felbyggda motorer HD har flera fina hojar men de är för dyra samt dras med en orimlig märkesfixering i vissa miljöer. Det var ju på grund av att HD var billiga som bikers köpte de "back in the days". Hoppas att de överlever och börjar sälja billiga hojar igen.
    ja man kan hoppas att dom blir billigare.

men anledningen till att folk köpte dom som du säger - back in the days - och var så billiga då var för det fanns ett överskott efter andra världskriget...framförallt gamla militärhojar då som folk köpte skitbilligt och körde med.
    a good friend will bail you out from jail, but a true rider will be sitting next to you and say....damn! that was fun.

Medlem Twintorsks avatar
    Reg.datum
    apr 2011
    Hoj
    2004 Triumph Thruxton
    Citat Ursprungligen postat av Coola Ola Visa inlägg
    Well, de försöker ju trots allt förnya sig. Vilken av de andra etablerade motorcykeltullverkarna har lanserat en elmotorcykel för gatbruk?

De senaste modellerna med street fighter, adventure-hoj etc, tyder väl på att de också är medvetna om problematiken. Att de precis i dagarna fått en ny permanent VD (han var tillförordnad tidigare) med förändringsambitioner tyder väl också på att något kan hända. Stora problemet tror jag är de konservativa återförsäljarna i hemlandet som helst vill fortsätta sälja fulldressers med hela tillbehörskatalogen eftersom det är dem de tjänar mest pengar på.
    Baggers.. bara ordet gör att jag gott tycker harley kan få gå i konkurs. Och gärna hålla sig borta 30 år åtminstone.

Medlem Twintorsks avatar
    Reg.datum
    apr 2011
    Hoj
    2004 Triumph Thruxton
    Citat Ursprungligen postat av Mingves Visa inlägg
    Jag tycker HD misslyckas med att hänga med i vad folk önskar sig. Kolla bara på den nya offroadtourern, där snackar vi Kjellkåpa...ni kommer väl ihåg kjellkåpan? Hur kan en sådan styggelse passera styrelsens nålsöga? Man får vara blind för att säga att den är snygg. Eller så är det som kejsarens nya kläder, ingen vågar säga som det är...kejsaren är naken...
    Det är typ samma stuk som på deras Road King. Skulle tro att dom anser att designen är Amerikansk, och alla som inte gillar den är opatriotiska

hasenfrasen andersbrinks avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    5
    Citat Ursprungligen postat av Twintorsk Visa inlägg
    Baggers.. bara ordet gör att jag gott tycker harley kan få gå i konkurs.
    Likaså tillbehör som t.ex: "Battistinis Titanium Saddlebag Slider Puck Kit"
    /anders -98gsf1371 -97gsf1157 -91vs1400 -81GPz1100 -97GSX600F -07s60t5awd -94firebird x2

Buy quality, cry once BrooklynSs avatar
    Reg.datum
    mar 2014
    Hoj
    Bara fräna hojar
    Citat Ursprungligen postat av andersbrink Visa inlägg
    Non olet

Buy quality, cry once
    Buy quality, cry once.

Medlem
    Reg.datum
    mar 2018
    Hoj
    Suzuki 1100
    Blogginlägg
    1
    Citat Ursprungligen postat av andersbrink Visa inlägg
    Fantastiskt tillbehör, två puckar som fästes med tejp för endast 1500:-
    Dom kan även användas av sporthojare på knä, armbåge eller hjälm, allt beroende på körstil.

Vänskap handlar inte om att få, utan om att ge.

Buy quality, cry once BrooklynSs avatar
    Reg.datum
    mar 2014
    Hoj
    Bara fräna hojar
    Citat Ursprungligen postat av Kyrkratta Visa inlägg
    Fantastiskt tillbehör, två puckar som fästes med tejp för endast 1500:-
    Dom kan även användas av sporthojare på knä, armbåge eller hjälm, allt beroende på körstil.

Det var ju faktiskt en poäng med dem... otroligt nog.

Buy quality, cry once
    Buy quality, cry once.

Småvild Plasts avatar
    Reg.datum
    jun 2006
    Hoj
    Xvz1300tf 99 xt660r 08
    Baggers är ju the shit. Mina sporthojs åkande vänner hatar alltid på min ”Bagger” ända tills dom vill förvara sin dricka eller annat skrot i mina väskor!
    Det skall knastra när man ramlar inte skramla.

Proud to be a redneck!

Sidan 3 av 3 FörstaFörsta 123

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •  

Kul väg(sådär skick) med fin miljö, Arvika - Gräsmark via Gunnarskog(Uttalas Gunnerske). Roger är grym förövrigt, en sann trollkarl

FläsketBrinner
Vill du annonsera ovan? Klicka här