Sidan 15 av 15 FörstaFörsta ... 9101112131415
Resultat 281 till 282 av 282
    Moderator Wiseguys avatar
    Reg.datum
    mar 2003
    Hoj
    Yamaha XTZ660 Tenere, Honda CBR900RR Fireblade & en Honda CBR1100XX Blackbird
    Ni vet att Norge har posterat ut hemvärnet för att vakta den svenska gränsen nu....
    Det är sant. De står vid gränsstationerna och motar tillbaka alla sjuka svenskar... Inte för att någon svensk nu försöker korsa gränsen, men de står där i alla fall som en markering om inte annat.

Personligen skulle jag gärna se att Sverige mötte denna upptrappning genom att postera ut åtminstone ett pansarkompani på våran sida.
    Glöm inte tagga era bilder på Instagram:
    #Sporthoj
    #McSommar
    #McSverige

Medlem uncletoms avatar
    Reg.datum
    mar 2020
    Hoj
    1981 Suzuki GS450
    Eller hur. Det hade ju varit kul om Sverige kunde flexa musklerna lite, istället för bara lufta mjukisbrallrona.

Själv brukar jag ta mina Runt-hörnet-turer här omkring Södertörn. Numera på min nya grymma svarta KLX230 som jag köpte för nån vecka sen. Med aningens mer offroad i hojen dessa dagar kommer jag fram på flera andra ställen där jag aldrig vågade med min GS450. Coronan blir som bortblåst där ute, annars är det ett himla tjat här hemma om "ska du ut nu igen", och "tänk på att sjukhusen är fulla...". Tanten jobbar hemifrån snart ett år nu, jag trodde faktiskt att hennes mentala hälsa skulle vara värre redan.

Förresten, nån som kollat Vargkärr/Tullberget? Det ligger strax öster om Grödby och precis norr om sjön Tärnan, ett enormt kalhygge.

Klicka på bilden för en större version

Namn:	Vargkarr.jpg
Visningar:	21
Storlek:	309,3 KB
Id:	457229

Sidan 15 av 15 FörstaFörsta ... 9101112131415

Behörigheter för att posta

• Du får inte posta nya ämnen
  • Du får inte posta svar
  • Du får inte posta bifogade filer
  • Du får inte redigera dina inlägg
  •