Video Vad tycker ni om min nya video? Feedback uppskattas!

NOF0RM

Guest
Tack för feedback allihopa! Läste igenom allas svar ordentligt så oroa er inte, missa ingen! Feedbacken uppskattas verkligen, tack!
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Sättet slutrepliken levererades på är rätt likt hur, "han som inte får nämnas på SH" gjorde på den tiden det begav sej.....
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Han lyckades som sagt var med sitt försåt och la ett gilla ser jag när jag nämnde det första gången :huvet
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Ja, det där var lite intressant.

Tog TS till sig av sabelhuggen, eller är han fortfarande ute på sin Highway to Hell...



...med den där egna, hemvävda och lite knyckiga stilen?
 

xedexx

Sporthojsnörd
Gick med
14 Dec 2013
Ort
Helsingborg
Hoj
Ducati Multistrada V2 - 2022
Tog TS till sig av sabelhuggen, eller är han fortfarande ute på sin Highway to Hell...


Nope ..clownen e ute igen..senast igår med sina cjoola "snabba" kompisar denna gången.
Tydligen kallar dom sig "Team Fast" Tydligen fler galningar som härjar i mitt område.
 
Last edited:

BrooklynS

Buy quality, cry once
Gick med
26 Mar 2014
Ort
Luleå
Hoj
Bara fräna hojar
Tog TS till sig av sabelhuggen, eller är han fortfarande ute på sin Highway to Hell...


Nope ..clownen e ute igen..senast igår med sina cjoola "snabba" kompisar denna gången.
Tydligen kallar dom sig "Team Fast" Tydligen fler galningar som härjar i mitt område.

DeM kåmer at tjöra ijäl sej direkCt!
 

Wiseguy

Medlem nr.8 sen starten
Gick med
6 Mar 2003
Ort
+46 Rover, wanderer, Nomad, vagabond
Hoj
Honda CBR900RR Fireblade, CBR1100XX Blackbird
Tog TS till sig av sabelhuggen, eller är han fortfarande ute på sin Highway to Hell...


Nope ..clownen e ute igen..senast igår med sina cjoola "snabba" kompisar denna gången.
Tydligen kallar dom sig "Team Fast" Tydligen fler galningar som härjar i mitt område.
Sista videon på kanalen var helt ok, jämfört med de tidigare. Iofs inget att se på iofs, men inget att anmärka på heller.
Snabb körning utan gångtrafikanter vid vägen och viktigast INGA BARN vid vägen. Då klagar inte jag i alla fall.
Sen var det väl Team Fast från Ängelholm som syntes på några tröjor. Det är väl en sådan där Fejjan grupp tror jag :tungan
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Sista videon på kanalen var helt ok, jämfört med de tidigare. Iofs inget att se på iofs, men inget att anmärka på heller.
Snabb körning utan gångtrafikanter vid vägen och viktigast INGA BARN vid vägen. Då klagar inte jag i alla fall.
Sen var det väl Team Fast från Ängelholm som syntes på några tröjor. Det är väl en sådan där Fejjan grupp tror jag :tungan


"Sista"?


Mvh
S-E Mantik
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top