Video Vad tycker ni om min nya video? Feedback uppskattas!

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
https://www.sporthoj.com/forum/search.php?searchid=15070582

Jag är skit dålig på att söka på sporthoj.
Men här tror jag JJ cbrJJ,s.samlade ämnen och filmer finns i trådar.

Killen gjorde likadant körningar mot rött, över heldraget, inne i 5,n huset, på trotoarer osv osv. Trots många förmaningar så vill jag minnas att en av dom sista bilder/updateringat var från sjukhuset efter operation pga vurpa/krock.

Mvh

Här är tråden:


https://www.sporthoj.com/forum/showthread.php?255868

Aktiv här inne 2010 - 2017.
Sista besök 2018.

Växte han upp och mognade?
Lämnade han MC-världen helt?
Checkade han ut alldeles...?
 

nick burn

Sporthojsnörd
Gick med
8 Jun 2012
Ort
Norrköping
Hoj
bana ducati 999ish... gata monster 1000sie
Det har väl redan varit någon som skrotat i Skåne....kanske trådstartaren?...
 

Raderad medlem 61114

Guest
Knappast. Han var online på sporthoj.com runt 14tiden idag.
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Tror dessutom Skurup är alldeles för långt hemifrån för vår kille.
Verkar vara den typen som bara bränner hemtama gator upp och ner hela tiden.
 

Ozziania

SuperSport är lite roligare
Gick med
18 Jul 2004
Ort
Långtbortistan
Hoj
Flertal
Tror dessutom Skurup är alldeles för långt hemifrån för vår kille.
Verkar vara den typen som bara bränner hemtama gator upp och ner hela tiden.

Kanske inte så himla smart att "skita på egen trapp", rätt som det är kommer pöbeln med högafflar och facklor på oväntat besök :D
 

Schnell

Gudomlig sporthojare
Gick med
22 Jan 2015
Ort
Hbg
Hoj
FJR1300AE-14. FZ1N-07. Sålda: R1250GS-20, YZF1000R, ER-6N och NSR 125.
Synd han inte återkommer i tråden. Vill gärna höra hans tankar om alla svar han fått hittills. Lär väl gå i stilen att han skiter i vad vi säger och kör efter mottona leva i nuet, Carpe Diem bullshit och massa bla bla bla bla bla bla.... :näsblod

Om han loggade in idag 14 så har han säkert kollat i tråden. :7peta
 

Nikehaj

Sporthojsnörd
Gick med
25 Aug 2009
Ort
Sthlm
Hoj
r1200gs , MT 09 , och en jävla massa mc under 40+år :)
haha.jävla snorjärs skaffa sporthoj..:arsele:arsele
 
Last edited:

Alatalo

The Build Quality Police
Gick med
11 Jul 2010
Ort
Kalix
Hoj
YZF-R7
I tråden om att SMC centralt vill avsluta samarbetet med NTF resonerar ni som Ts. med sitt videoklipp och i denna tråden är tongångarna som ni som vore framavlade på NTF:s årsmöte.

Du jobbar på NTF, va...? Och har fortfarande lite ont i rumpan för att SMC vill göra slut...?
 

morecore

Håll i hatten!
Gick med
21 Oct 2003
Ort
Halmstad
Hoj
Triumph street triple RX
Tänk den här tråden 2003-2004, då hade det minsann varit ryggdunk och :yoparty smilies från norr till söder. Saknar den tiden. :fyllisar :yoparty
 

PeterDeleter

Gudomlig sporthojare
Gick med
18 Jun 2015
Ort
Tyresö
Hoj
Suzuki GSX-S1000F
Tänk den här tråden 2003-2004, då hade det minsann varit ryggdunk och :yoparty smilies från norr till söder. Saknar den tiden. :fyllisar :yoparty

Kanske tur att en del här trots allt inte har stannat i sin utveckling? Jag skulle ha svårt tex. att förklara för mina barn att vansinnesåkning på hoj är okey. Men detta med barnuppfostran är kanske Sporthoj fel fora för eller kanske inte slog det mig nu i skrivande stund...? :D
 

notrightrider

I see you...
Gick med
17 Sep 2012
Ort
Halland
Hoj
Pick a number.
Tänk den här tråden 2003-2004, då hade det minsann varit ryggdunk och :yoparty smilies från norr till söder. Saknar den tiden. :fyllisar :yoparty

Det gör jag också.

Det var en ljus och problemlös tid.
MC-handlarna hade tillväxt och det såldes faktiskt nya sporthojar. Och massa begagnade, importerade från det kontinentala Europa som kunde mätta den stora efterfrågan på begagnat.

Folk dog som flugor på sporthojar, men det var fortfarande okay eftersom tillväxten var så stor.

Sedan kom finanskraschen, och inget blev det samma igen.
När det fanns pengar igen såg verkligheten annorlunda ut. Demografin var annorlunda, och inga 16-åringar leddes längre in i MC-fördärvet genom 125-or längre - dom gick knappt ens ut längre.

Jag hör en del som säger att Sporthoj förändrats.
Som om ett internetforum inte skulle spegla samhället vi lever i...?

Utvecklingen står aldrig stilla. Tyvärr, samt tack och lov. Utvecklingen är den enda konstanten som finns att förhålla sig till.

Ja, det hade varit applåder då, för 15 - 20 år sedan.
Det finns folk här inne som var med då också.
Gemensamt för oss alla är att vi är 15 - 20 år äldre.
Och visare...?
Jag skulle vilja påstå det.

Men framförallt - bakom oss skulle en exponentiellt växande svallvåg av unga kids ta över vår mantel och fortsätta leva djävulen på vägarna - om det vi gjorde då var så ball.

Just därför sticker TS ut så mycket, som någon på väg uppför i nedförsrulltrappan.
Det är fullständigt otidsenligt att bränna satan mellan bilar och i stadsmiljö dessutom - det är redan gjort, på så många olika vis - och mycket bättre också därtill.

Det finns helt enkelt ingen framtid i sådana här uppvisningar. På Oh! så många sätt...
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Det gör jag också.

Det var en ljus och problemlös tid.
MC-handlarna hade tillväxt och det såldes faktiskt nya sporthojar. Och massa begagnade, importerade från det kontinentala Europa som kunde mätta den stora efterfrågan på begagnat.

Folk dog som flugor på sporthojar, men det var fortfarande okay eftersom tillväxten var så stor.

Sedan kom finanskraschen, och inget blev det samma igen.
När det fanns pengar igen såg verkligheten annorlunda ut. Demografin var annorlunda, och inga 16-åringar leddes längre in i MC-fördärvet genom 125-or längre - dom gick knappt ens ut längre.

Jag hör en del som säger att Sporthoj förändrats.
Som om ett internetforum inte skulle spegla samhället vi lever i...?

Utvecklingen står aldrig stilla. Tyvärr, samt tack och lov. Utvecklingen är den enda konstanten som finns att förhålla sig till.

Ja, det hade varit applåder då, för 15 - 20 år sedan.
Det finns folk här inne som var med då också.
Gemensamt för oss alla är att vi är 15 - 20 år äldre.
Och visare...?
Jag skulle vilja påstå det.

Men framförallt - bakom oss skulle en exponentiellt växande svallvåg av unga kids ta över vår mantel och fortsätta leva djävulen på vägarna - om det vi gjorde då var så ball.

Just därför sticker TS ut så mycket, som någon på väg uppför i nedförsrulltrappan.
Det är fullständigt otidsenligt att bränna satan mellan bilar och i stadsmiljö dessutom - det är redan gjort, på så många olika vis - och mycket bättre också därtill.

Det finns helt enkelt ingen framtid i sådana här uppvisningar. På Oh! så många sätt...

Jag KANSKE missförstår dig... men jag får intrycket att du tycker att det var mer ok att idiotköra för 15-20 år sedan än det är att göra det nu. Och det är/var det väl inte?

Är det inte så att killen bara är ung? Och gör det vi alla (iaf nästan) gjorde när vi var unga? Och alla (nästa) som ojar sig i detta inlägg är gamla. Och därmed visare?
 

magnus_moss

Racing is life!
Gick med
11 Aug 2003
Ort
västkusten
Hoj
Kawasaki Supersport, KTM Supermono, ISR Forgotten Era, Honda CB750
Sen är det väl troligen så att killen är ett troll och sitter och flabbar åt vår upprördhet!:)
 
Nyheter
Anmälan öppen till Husqvarna TREK 2024

Husqvarna TREK 2024 –...

Snart dags för ”We Ride As One”

Den 4 maj är det åter dags ...

Nyheter från skinnjätten Dainese!

Under 80- och 90-talet och ...

Skaparen, samlaren och evighetsmaskinen

”och om du tittar här...

Sex nya MC-stipendiater 2024

För tolfte året bidrar Sved...

Start2Ride tar bron över till Danmark

Efter flera års framgång i ...

Sex nya MC-stipendiater

Sex mc-stipendiater får cha...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Förlängd Husqvarna-garanti

Husqvarna Motorcycles erbju...

Vi kör MV Agusta Enduro Veloce

Magnus Mossberg om första t...

Top